Szczęśliwego Nowego Roku !!!

34 Komentarzy
Wielkimi krokami zbliża się nowy, 2013 rok.  Z tej okazji życzę Wam i sobie, aby ten nowy rok był lepszy od poprzedniego, aby zaplanowane przez Was postanowienia się udały!
Życzę Wam również udanej zabawy sylwestrowej. Ja w tym roku odpuściłam sobie sylwestrową imprezę, jestem tak bardzo wymęczona chorobą, że nie mam nawet na to siły, ani ochoty. Obawiam się również, że mogłabym zdmuchnąć wszystkich  ludzi na sylwestrowej imprezie, moim przerażającym i głośnym kaszlem :)


A na początek nowego roku, życzą Wam i sobie udanych łupów wyprzedażowych :D
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

34 komentarze:

  1. nawzajem Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za miłe życzenia i życzę tego samego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz się szczęśliwie wyleczyłam i zaprosiłam koleżanki. Super było. nasze piccolo nie mogło się równac z szampanem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i nawzajem.I żebyś coś fajnego upolowała na wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę tego samego, i chciałabym żeby wyprzedaże trwały cały rok! (Myślę że w tej kwestii każdy się ze mną zgodzi)

    OdpowiedzUsuń
  6. tobie również tego życzę ♥.♥ pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dziękuję bardzo i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje i nawzajem ;) Trochę za późno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję. Sylweser był udany i się cieszę. :3 Nawzajem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście dziękuję i wzajemnie ;]

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione życzenia ode mnie . Nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ma bardzo spóznione nawet niewiem czy jest sens jeszcze pisac nawzajem xD ale chciałbym żeby ten rok był jeszcze lepszy niz poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!