Zaczynamy zabawę

25 Komentarzy
Postanowiłam założyć tego bloga, ze względu na moją pasję którą są kosmetyki. Chciałabym dzielić się z moimi czytelnikami (mam nadzieję, że jacyś się znajdą) moimi opiniami i robić to najlepiej, jak będę tylko mogła. Blog ten jest poświęcony głównie tematyce kosmetycznej ale zamierzam wrzucać tu również notki poświęcone inny zagadnieniom, które według mnie są interesujące. Z okazji otwarcia niniejszego bloga życzę  sobie wytrwałości, cierpliwości i zadowolenia z jego tworzenia. Obym wytrwała w moim postanowieniu :)

25 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia ;] ale lepiej by było gdy by przy komentarzach nie trzeba by było za każdym razem potwierdzać, że nie jestem maszyną...

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Już poprawiłam. Dzięki za sugestię, naprawdę bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetnie będę czytać, ponieważ lubię takie blogi !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, mam nadzieję, że zdobędziesz duże grono czytelniczek włącznie ze mną ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda mnie bardziej interesują ciuchy niż kosmetyki, ale będę zaglądać na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dodasz więcej postow, bo świetnie się czyta :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ;) Fajnie by było jakbyś na górze dodała listę obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia. Zapraszam na swojego bloga ;). Pewnie wyda ci się nie ciekawy ale cóż (jeśli w ogóle go odwiedzisz). Blog: Niemysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. odnośnie komentarzy, wygodniejsze są wyskakujące okienka, ponieważ nie musze wchodzić na inna strone, a potem wracac do głównej ;) :D Tak myślę :] Zapytaj jeszcze innych, bo ja jedna to wiesz.. xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyszłam tu ze stardoll ze względu na ciuchy ale bardzo zainteresował mnie twój blog.Będę wytrwałą czytelniczką i obserwatorką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i dotarlam do powitania. Widać Twoją pasję, poświęcasz kosmetykom tyle słów! Wytrwałości życzę i sukcesów, bo ciężkiem pracy wkładasz mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!