Powracam do świata żywych...

21 Komentarzy
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, całą moją rodzinę zaatakował potworny wirus grypy. Dziś jest pierwszy dzień w którym, o własnych siłach mogłam wstać z łóżka. Od soboty miałam gorączkę 39,5 i niczym nie dało jej się zbić :(. Dziś już tylko stan podgorączkowy...
To moje najgorsze święta Bożego Narodzenia ever, schudłam chyba 5 kilo, bo nie mogłam nic jeść. Kolacja wigilijna była dla mnie męczarnią ;(. Musiałam w tym roku chyba coś przeskrobać, że tak mnie pokarało.
Jutro postaram się coś skrobnąć.
Pozdrawiam Was.
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

21 komentarzy:

  1. na pewno zaraz będzie lepiej:* trzymaj się i Wesołych kolejnych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję, mam nadzieje,że będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się cieszyła że schudłam xD Ale tak na poważnie to wspułczuję Ci i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak spędziłaś święta Bożego Narodzenia. Ja też rok temu byłam chora więc wiem co to znaczy zachorować w święta;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tak samo. niestety. ;(( 39 stopni i wigilia to męczzarnia. przynajmniej gorączka spadła mi na otwieranie prezentów :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję ci...ja też byłam niedawno chora a w poniedziałek złamałam rękę...No i nici z udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  7. ): Mam nadzieję, że czujesz się lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie jestem teraz chora. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ciągle mam katar czy kaszel ale jakoś radzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi *-* Ale z drugiej strony się cieszę że jesteś już zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję Tobie tamtej chwili, bo ja też nie cierpie być chora, ale te 5 kg, które chyba zrzuciłaś z chęcią bym doświadczyłą ;D
    Teraz już wiesz co muszą przejść niegrzeczne dziewczynki więc w tym roku musisz nieco z pauzować hehe

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze że juz wracasz do zdrowia . Ja też niecierpie być chora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie też jestem chora :) Na zapalenie oskrzeli . : c

    OdpowiedzUsuń
  14. ja byłam chora 2 tygodnie temu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!