Nowe, naturalne i ekologiczne kosmetyki kolorowe - Zuii Organic - CIENIE DO POWIEK

24 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Rynek naturalnych kosmetyków kolorowych nadal jest nieporównywalnie mniejszy, niż drogeryjnych. Mino wszystko, coraz więcej firm kosmetycznych wprowadza je do swojej oferty. 
Tym razem chciałabym przedstawić Wam nowość na polskim rynku kosmetyków naturalnych, czyli markę Zuii Organic.
Kolorowe kosmetyki Zuii Organic są stworzone na bazie mineralnej, a dodatkowo w swoim składzie zawierają sproszkowane płatki róży i jaśminu. Dzięki temu cienie nie tylko upiększają powieki kolorystycznie, ale mają również właściwości pielęgnacyjne.
Jak skusiłam się na wypróbowanie paletek cieni wspomnianej marki. W mojej kosmetyczce znalazły się dwie, poczwórne paletki cieni. Wybrałam dla siebie odcienie śliwkowe i karmelowe, ale w ofercie Zuii Organic jest dużo więcej kolorów, a paletki są tak skomponowane, aby można je było dobrać do konkretnych kolorów tęczówki oka.

ZUII Certified Organic Flora Make-Up to więcej niż mineralne kosmetyki kolorowe, to naturalny makijaż mineralno-kwiatowy. W swoim składzie zawiera sproszkowane płatki róży i jaśminu. Produkty ZUII Organic są unikalną mieszanką naturalnych pigmentów i pielęgnacyjnych składników pochodzenia roślinnego. Kosmetyki ZUII są niezmiernie miłe w aplikacji, nie powodują efektu maski i nie blokują porów. Makijaż ZUII zdobi i pielęgnuje. ZUII Organic to znakomite rozwiązanie dla wszystkich, którzy zwracają uwagę na to, co aplikują na swoją skórę, a także dla wrażliwców i alergików. Kosmetyki ZUII posiadają certyfikat Cosmos Organics.
Produkcja zgodnie z wymagającymi standardami certyfikacji Cosmos Organic, nie oznacza skromnej palety barw i wąskiego asortymentu. Zuii to pełna gama kosmetyków do makijażu, równie łatwych w użyciu, co kosmetyki konwencjonalne, ale wyłącznie na bazie organicznych składników.
Makijaż Zuii Organic nie tylko zdobi, ale odżywia i pielęgnuje. To więcej niż makijaż mineralny, to naturalny makijaż kwiatowy. Dosłownie, bo kosmetyki powstały ze sproszkowanych płatków kwiatów, ekstraktów kwiatowych, olejów roślinnych i minerałów.

NATURALNE POCZWÓRNE CIENIE DO POWIEK - FRESH [KARMELOWE]
Podkreślają barwę oka, chronią i odżywiają. Intensywnie napigmentowane, naturalne cienie do powiek Zuii Organic, nie tylko idealnie podkreślają barwę oka, ale także odżywiają i nie przesuszają powiek. Nie zawierają talku. Zostały wyprodukowane na bazie certyfikowanych organicznych sproszkowanych płatków z róży, rumianku i jaśminu oraz wzbogacone naturalnymi witaminami. Cienie do oczu Zuii Organic, dzięki bogatej kompozycji: podkreślają barwę tęczówki dają długotrwały efekt, są wyjątkowo łatwe w użyciu - ze względu na lekko kremową konsystencję łatwo się rozprowadzają nawet palcami doskonale sprawdzają się w makijażu codziennym i biznesowym.

Paletka FRESH zawiera kolory:
*CHESTNUT połyskujący, cielisty  - idealny do podkreślania i rozświetlania miejsca pod łukiem brwiowym, a także w kącikach oka
*FUDGE ciepły, półmatowy brąz
* RICH GOLD prześliczne, połyskujące złoto i
* GRAPEFRUIT połyskujący czerwono-różowy


NATURALNE POCZWÓRNE CIENIE DO POWIEK - PASSION [ŚLIWKOWE]
Podkreślają barwę oka, chronią i odżywiają. Intensywnie napigmentowane, naturalne cienie do powiek Zuii Organic, nie tylko idealnie podkreślają barwę oka, ale także odżywiają i nie przesuszają powiek. Nie zawierają talku. Zostały wyprodukowane na bazie certyfikowanych organicznych sproszkowanych płatków z róży, rumianku i jaśminu oraz wzbogacone naturalnymi witaminami. Cienie do oczu Zuii Organic, dzięki bogatej kompozycji: podkreślają barwę tęczówki dają długotrwały efekt, są wyjątkowo łatwe w użyciu - ze względu na lekko kremową konsystencję łatwo się rozprowadzają nawet palcami doskonale sprawdzają się w makijażu codziennym i biznesowym.


Paletka PASSION zawiera kolory:
* GEM ciemny, zimny, półmatowy fiolet
* SILVER PLUM lekko połyskujący szary brąz
* MULBERRY ciepły, jasny fiołkowy
* CHERRY ciemny brąz z dodatkiem lekkiego fioletu


Cienie znajdują się w paletkach z połyskującego, gładkiego tworzywa. Posiadają duże lusterka, a w każdej paletce jest również dwustronny aplikator, którego co prawda nie używam (wolę posługiwać się pędzelkiem do nakładana cieni), ale wygląda całkiem porządnie.

Same cienie są dobrze sprasowane, nie są suche, dzięki czemu nie osypują się podczas nakładania. Ich trwałość jest całkiem niezła, nie zbierają się w załamaniach powiek, nie migrują, ani nie zmieniają kolorów w ciągu dnia. Po całym dniu mogą nieco stracić na intensywności koloru, chociaż nie mam pewności, bo może jest to tylko moje wrażenie.

Intensywność kolorów jest niczego sobie, ale bez wspomagania się bazą pod cienie do powiek stworzymy dzięki nim raczej makijaże dzienne. Aby wydobyć głębsze kolory trzeba je jednak trochę wspomóc.

Cienie nie mają zapachu, nie podrażniają oka, co w przypadku osób z wrażliwymi oczyma jest bardzo dużym plusem! U mnie nie wywołują łzawienia. Nie wysuszają też powiek, choć chyba nie jestem dobrą testerką, jeśli oo to chodzi, bo moje powieki z natury są tłuste ;)

Wszystkie składniki kosmetyczne stosowane w kosmetykach są dopuszczone do produkcji kosmetyków ekologicznych przez międzynarodowe instytucje certyfikujące.
Koszt jednej poczwórnej paletki to 189 zł, więc jednak spory wydatek, ale naturalne kosmetyki się cenią, więc trzeba im to wybaczyć ;)

Asortyment marki Zuii Organic jest bardzo duży. Znajdziemy tu wszystkie niezbędne kosmetyki do stworzenia kompletnego makijażu.

Moim następnym chciejstwem jest wypróbowanie kredek do brwi!



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. niestety nie znam mark iale prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość na polskim rynku, więc można jeszcze nie znać ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W sam raz na co dzień. U mnie rewelacyjnie się sprawdzają każdego ranka, kiedy na makijaż mam maks. 10 minut :D

      Usuń
  3. Ajaja :) Coś dla mnie bardzo mnie skusiłaś tą marką kosmetyków !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie cienie najbardziej kusiły, chyba mam jakiegoś hopla na punkcie naturalnych cieni :D

      Usuń
  4. Mnie wszystko ciekawi, no może poza podkładami. Teraz się napaliłam na te kredki do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śą świetne, ja mam ich tusz i puder:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie sie prezentuje - pomadki mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. markę widzę pierwszy raz na oczy

    ______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat te paletki nie są w moich kolorach, ale zajrzę na stronę i zobaczę czy mają coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałabym problem, którą wybrać :P. Wyglądają bardzo fajnie, szkoda jedynie ceny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się iście zainteresowana tą marką, odkąd wpadłam na nią w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się przyjrzeć asortymentowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paletka ze śliwkowymi kolorami bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, a do tego te śliwkowe mnie oczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super propozycja. Mało jest takich propozycji na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekologiczne kosmetyki to coś świetnego. Uważam, że nie ma lepszych kosmetyków od tych ekologicznych, naturalnych. Nie wyobrażam stosować już innych niż te eko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!