LIFERIA Czerwiec 2017 – Summer Vibes

3 Komentarzy

 Cześć Dziewczyny  :)

W kosmetycznym box-ie dedykowanym na czerwiec, Liferia uraczyła nas kosmetykami, które zostały dobrane tak, aby przydały nam się latem.  Co prawda, czerwcowe pudełko troszkę się opóźniło, ale jest pełnia lata, więc jego zawartość z pewnością spełni swoją role i uprzyjemni nam upalne dni (mam nadzieję, że upalne, bo do tej pory było z tym dość kiepsko ;)).
Czerwcowy box zmieścił w sobie tym razem cztery kosmetyki pełnowymiarowe i jedną miniaturkę. Chodźcie dalej i zobaczcie, czym tym razem uraczyła nas Liferia!


LAB 5033 - Peeling do ciała
Anglia
Produkt pełnowymiarowy

200ml/40zł


Jak tylko spojrzałam na ten peeling, to od razu przyszedł mi na myśl obraz morza, błękitnego nieba i piaszczystej plaży.  Może to przez ten błękitny kolor nieco wpadający w zieleń. Peeling do ciała latem, to zdecydowanie przydatny produkt. Ten nie tylko peeling uje, ale również natłuszcza skórę i ma bardzo świeży, morski zapach. Podoba mi się!


SKIN DRENCH - Krem na noc
Anglia
Produkt pełnowymiarowy

50ml/120zł

Na początek krem na noc, który bardzo polubiłam i choć użyłam go zaledwie kilka razy, to już wiem, że będzie moim ulubieńcem. Moja cera jasno daje mi do zrozumienia, co jest dla niej dobre, a co wręcz przeciwnie. Wystarczy, że nałożę krem na noc, a rano już wiem, czy będzie mi odpowiadał. W tym przypadku reakcja mojej skóry była bardzo pozytywna. Rano wyglądała świeżo, widoczność porów skóry była zminimalizowana, koloryt wyrównany, a i nawilżenie na najwyższym poziomie. Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z marką SKIN DRENCH i bardzo się z tego spotkania cieszę. Dziękuję Liferio, że dzięki Tobie mogłam wypróbować ten fantastyczny krem!


NABLA - Matowa szminka Diva Crime (Ombre Rose)
Włochy
Produkt pełnowymiarowy

55zł


Zanim czerwcowe pudełko do mnie dotarło, na fanpage Liferii uchylono rąbka tajemnicy i dowiedziałam się, będzie w nim ta pomadka, co więcej odkryto nawet kolor. Ombre Rose jest całkiem niezły, choć wolałabym żeby wpadał bardziej w róż niż pomarańcz, ale generalnie nie jest źle. Pomadka będzie mi służyła. Bardzo podoba mi się jej lustrzane, niewielkie opakowanie. Jest urocze!
Szminka jest matowa, a ten mat jest świetny. Jej trwałość oceniam jako wystarczającą (nie jest mega trwała). Ważną jej cechą jest to, że nie wysusza ust. Polubiłyśmy się!



DERMO PHARMA  - Hydrożelowe płatki 4D pod oczy
Polska
Produkt pełnowymiarowy

7zł


Płatki pod oczy, to nie są produkty, które są obowiązkowo w mojej kosmetyczce. Szczerze mówiąc mogłabym się bez nich obyć, ale skoro znalazły się w  box-ie to z przyjemnością z nich skorzystam. 


IDEA TOSCANA - Naturalny szampon do włosów
Włochy
Produkt Travel Size

50ml/13zł

Z tego produktu również się ucieszyłam. Bardzo lubię naturalne szampony do włosów, jestem poniekąd do tego zmuszona, bo moja skóra głowy tylko takie toleruje. Żałuję trochę, że nie jest to pełnowymiarowe opakowanie, ale taka miniaturka świetnie sprawdzi się podczas kilkudniowych wyjazdów. Nie ma nic gorszego niż zawalanie bagażu wielkimi butlami z kosmetykami, których przecież podczas urlopu i tak nie zuzyjemy do końca i będziemy znów musiały tachać je z powrotem do domu ;)


Co myślicie o czerwcowym wydaniu Liferii? Dla mnie jest bardzo OK, a nawet więcej! Ze wszystkich produktów jestem zadowolona i każdy z nich zużyję do ostatniej kropli. Co prawda, bez płatków pod oczy mogła bym się obyć, ale skorą są, to na pewno z nich skorzystam. Kto wie, może mnie zachwycą?


Buziaki :*



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Mam i jestem bardzo zadowolona z tego pudełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Do kiedy ten krem do twarzy ma datę ważności, bo widzę, że pudełka dostępne jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!