10 zapachów i 10 powodów za które lubię perfumy AVON!

69 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Pomysł na dzisiejszy wpis chodził mi po głowie już od dawna, a dzięki temu, że zostałam jedną z ambasadorek marki AVON, mogłam go wcielić w życie i przy okazji pokazać Wam zapachy, które przybyły do mojej kolekcji w ostatnim czasie. 
Z perfumami AVON mam styczność od wielu lat i szczerze mówiąc, nie znam osoby, która nie miałaby choć jednego flakonika tej marki. Dziś opowiem Wam, dlaczego je lubię i zaprezentuje kilka z nich.

Słowem "perfumy" posługuję się trochę nad wyrost, ale tak mi jest po prostu łatwiej. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, na temat tego, jak odróżniać słownictwo dotyczące zapachów, zajrzyjcie do wpisu Żanetki z Babskiego Kącika :)

Opinie o perfumach AVON są różne, jedne bardzo pochlebne, a inne wręcz przeciwnie. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna i oto 10 powodów za które je uwielbiam:

1. Przywoływanie wspomnień
Moja przygoda z zapachami AVON zaczęła się dokładnie w czasie, kiedy zaczęłam poznawać świat na własną rękę. Pierwsze miłości, pierwsze imprezy, pierwsze rozczarowania, próbowanie i poznawanie nowych rzeczy, to kiedy największym moim problemem było, czy wyrwę się na imprezę ;) .Wtedy moja mama została konsultantką, a ja miałam nieograniczony dostęp do flakoników. Towarzyszyły mi codziennie, czasem podbierałam je cichaczem, czasem za zgodą, ale zawsze miałam je na sobie. 
Zapachy najlepiej przywołują wspomnienia, a najlepsze czasy, które nigdy już nie wrócą, kojarzą mi się właśnie z zapachami AVON. Niektóre z zapachów, których używałam w tamtych czasach, są do dziś dostępne w ofercie i przywołują najpiękniejsze wspomnienia.

2. Prześliczne zapachy
Zapachy w ofercie AVON bardzo mi się podobają. Właściwie większość z nich mi się podoba, rzadko trafię na taki, którego nie byłabym w stanie używać. Czasem mi się nudzą i zmieniam, ale później znów wracam.

3. Szeroki wybór zapachów
W ofercie perfumeryjnej AVON jest niezliczona ilość zapachów, ja nie mam zielonego pojęcia ile ich dokładnie jest. Nowości pojawiają się w tempie ekspresowym, a niektóre zapachy ciągle są dostępne mimo upływu czasu. Każdy znajdzie coś dla siebie.

4. Piękne flakoniki
Nie znam osoby, której nie podobałyby się flakoniki perfum AVON. Każdy jest inny, każdy jest wyjątkowy i każdy ma coś w sobie. Ja za każdym razem jestem nimi oczarowana , bo ich design z każdym nowym zapachem jest nowatorski i piękny!

5. Rewelacyjnie dobra dostępność
Perfumy AVON można kupić wszędzie, nie tylko u konsultantek. Można je dostać w wielu sklepach internetowych i na stoiskach kosmetycznych w każdym centrum handlowym.

6. Możliwość zamówienia próbek i poznania zapachów w domowym zaciszu
Wybór perfum nie jest łatwy, bo w ciągu jednej wizyty w perfumerii, czy jednego spotkania z konsultantką, możemy bliżej zapoznać się maksymalnie z trzema zapachami. Później zapachy tak się mieszają, że nie jesteśmy już w stanie ich odróżniać. Avon oferuje możliwość zamówienia próbek zapachowych i poznania zapachów w domowym zaciszu, bez stresu i pospiechu.

7. Atrakcyjne ceny, na każdą kieszeń
Na perfumy Avon, pozwolić sobie może każdy. Niektóre z nich można kupić już od 15 zł (trzeba polować na nowe oferty katalogowe), a jeśli jest się konsultantką to już w ogóle bajka.

8. Bardzo pozytywny stosunek jakości do ceny
Jakość perfum AVON jest naprawdę dobra. Wszystkie z nich mają piękne i nienagannie wykonana flakony, a niektóre zapachy potrafią się utrzymywać na ubraniach nawet przez 3 dni. Moim zdaniem stosunek jakości do ceny jest rewelacyjny i chyba nie znam marki, która mogła by się takim pochwalić. Oczywiście nie mówię tu o cenach katalogowych, chodzi mi o ceny "promocyjne".

9. Podobają się mężczyznom
Może wyda się to dziwne, ale najwięcej komplementów, jeśli chodzi o zapachy, zbieram właśnie od mężczyzn i to najczęściej wtedy, kiedy mam na sobie perfumy z Avon.

10. Podobają się nawet wybrednym kobietom ;)
Moja bliska koleżanka, używa wyłącznie perfum marek luksusowych. Płaci za nie krocie, ale nie jest to dla mnie niczym dziwnym, stać ją na to. Mimo tego, że nie zdarza jej się wydać na perfumy mniej niż 300 zł, to skusiła się na kilka zapachów właśnie z AVON-u. Kilka razy czując ode mnie zapach Avon-owskich perfum, nie mogła się nadziwić, że mogą tak ładnie i długo pachnieć.



Avon - Instinct
Uwodzicielski zapach dla kobiet firmowany przez aktorkę Megan Fox. Uwolnij swoje najskrytsze pragnienia intensywną mieszanką musujących nut owocu karamboli , egzotycznej kamelii i zmysłowych akordów drzewa sandałowego. Woda perfumowana Avon Instinct dla Niej przeznaczona jest dla kobiety seksownej, uwodzicielskiej, śmiałej - a która z nas nie pragnie czasami tak się czuć?
Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna 
Nuty zapachowe: karambola, kamelia, drzewo sandałowe

Zanim jeszcze zapoznałam się bliżej z zapachem, wydawało mi się, że będzie on ciężki, jakże się myliłam...., okazał się być bardzo przyjemny, świeży, lekki, a jednocześnie pobudzający. Jest on połączeniem kwiatowo-owocowo-drzewnych zapachów. Należy do tych słodkich, bardzo kobiecych. Nie jest nachalny i nie czuję się nim zmęczona w ciągu dnia. Stosunkowo długo utrzymuje się na ubraniach, ja wyczuwam go przez 3-4 godziny, ale dla otoczenia podobno wyczuwalny jest o wiele dłużej, a co więcej bardzo podoba się mężczyznom,


Avon - Our Story
Delikatny, kobiecy zapach zainspirowany przez historie pierwszej miłości. Stworzony przez światowej sławy perfumiarza Yvesa Cessar: `Chciałem stworzyć zapach przywołujący uczucie pierwszej miłości. Próbowałem uchwycić wszystkie złożone emocje, które towarzyszą zakochaniu, gdyż ich natężenie jest niepowtarzalne.` 
Kategoria: orientalno - świeżo - kwiatowa 
Nuty zapachowe: bergamotka, jaśmin, wanilia

W tym zapach zakochałam się od pierwszego powąchania, jest słodki jak cukierek, ale nie duszący. Dużo w nim wanilii. Moim zdaniem idealnie nadaje się na lato. Nie jest ekstremalnie trwały, ale i tak go uwielbiam!



Avon - Rare Diamonds
Woda perfumowana `Rare Diamonds` to nowoczesny i bogaty zapach pełen ciepła i blasku niczym drogocenny klejnot. Zapach otwiera się aromatem kwiatów orchidei oraz śliwki aby następnie przejść w wyrafinowaną głębię miękkiego drewna kaszmirowego oraz bursztynu. 
Kategoria: orientalno-kwiatowa
Nuty zapachowe: orchidea, kwiat śliwki, drewno kaszmirowe, bursztyn


Zapach Rare Diamonds jest jednym z najbardziej intensywnych zapachów z jakimi miałam okazję się spotkać. Moim zdaniem, jest zdecydowanie zbyt mocny, aby używać go w ciągu dnia, a tym bardziej w upały, może wtedy, aż dusić.  Idealnie natomiast nadaje się na wieczór. Jest bardzo elegancki i pasuje mi do wieczorowych sukni. Jego trwałość oceniam średnio, przetrwa kilka godzin i zniknie bez śladu.



Avon - Little Pink Dress
Poczuj urok młodości w klasycznej i kobiecej odsłonie dzięki `Little Pink Dress`. Ta woda perfumowana to harmonia delikatnych płatków jaśminu i bogactwa piwonii na bazie zmysłowego piżma. 
Kategoria: kwiatowo-zielona
Nuty zapachowe: jaśmin, piwonia, piżma

Ten zapach jest lekki i świeży, ale bardzo dobrze wyczuwalny. Kwiatowe nuty bardzo intensywnie dają o sobie znać, ale piżmo je przełamuje i wychodzi bardzo ciekawe połączenie. 
Świetnie nadaje się na lato, nie jest duszący i można go z powodzeniem nosić w ciągu dnia. na ciele utrzymuje się kilka godzin, a na ubraniach nawet dwa dni.


Avon - Premiere Luxe
Niezwykle wysmakowana kompozycja perfum dla kobiety eleganckiej, ekstrawaganckiej, która lubi panować nad sytuacją - dzięki `Premiere Luxe `poczujesz, że nikt ci się nie oprze! Nowa woda perfumowana kusi wspaniałymi nutami czarnej porzeczki, bogatym kwiatowym sercem zapachu i luksusowymi akordami drzewa sandałowego, paczuli i praliny. Zapach powstał z myślą o kobiecie eleganckiej, która ceni sobie wyrafinowaną klasykę i pragnie czuć się zmysłowo. Woda perfumowana `Premiere Luxe` została stworzona na bazie trzech drogocennych, egzotycznych kwiatów, które nadały mu kobiecego, zmysłowego i eleganckiego charakteru. Jaśmin nazywany `królem nocy` urzeka intensywnym zapachem, który uwalnia po zmierzchu. Biała magnolia to symbol szlachetności, wytrwałości, umiłowania natury, dumy, czystości i doskonałości. Gardenia symbolizuje radość, nieskazitelność, piękno i uczucie skrywanej miłości. 
Kategoria: kwiatowo - szyprowa 
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: czarna porzeczka, granat, grejpfrut. 
nuta serca: magnolia, grandiflora, gardenia, jaśmin. 
nuta bazy: drzewo sandałowe, paczula, pralina

Wspaniały i niezwykle elegancki, zdecydowanie robi wrażenie. Kojarzy mi się z piękną, elegancką kobietą, siedzącą przy stoliku w eleganckiej, nadmorskiej restauracji. Wszystkie moje koleżanki się nim zachwycają. Ma przepiękny flakon, który kojarzy mi się z kolumną dorycką. Jest niezwykle trwały, na ubraniach potrafi utrzymać się nawet kilka dni, a i na włosach, aż do mycia. Nie jest duszący, raczej otulający i idealnie nadaje się do używania nawet w upały. Cudowny! 


Avon, City Rush Glamour
Olśniewaj w najbardziej szykowny sposób – elegancką kompozycją wyrafinowanych nut liści fiołka i kwiatu orchidei w otoczce kremowych akordów drzewa sandałowego. Nowym zapachem Avon `City Rush Glamour` z bestsellerowej serii `City Rush` przyciągniesz uwagę wszystkich dokoła. Ten zapach został stworzony dla pewnej siebie kobiety – z `City Rush Glamour` ta noc należy do Ciebie. 
Kategoria: kwiatowo-orientalno-owocowa
Nuty zapachowe: liście fiołka, orchidea, drzewo sandałowe

City Rush, również zdobył moje serce. Idealnie nadaje się na co dzień. Ja mam go zawsze w torebce i dlatego niestety zgubiłam korek :/ Jest trochę słodki, trochę kwiatowy i bardzo trwały. Na ubraniach utrzymuje się nawet 3 dni. Świetnie nadaje się na lato, ale myślę, że zimą też bym nim nie pogardziła. Dla mnie to taki piękny codzienniaczek.


Avon, Herve Leger Ete
Musująca włoska bergamotka, cytryna i grejpfrut, zwieńczone pąkami jaśminu i tunezyjskiej neroli ze zmysłową podstawą w postaci nut drzewa cyprysowego, sandałowego i piżma - wszystkie razem otulają szykowną letnią mgiełką. 
Kategoria: cytrusowo - kwiatowa 
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: bergamotka, cytryna, grejpfrut 
nuta serca: jaśmin, neroli, cedr
nuta bazy: cyprys, drzewo sandałowe, piżmo

Bardzo cytrusowy, patrząc na flakonik zupełnie bym się tego nie spodziewała. Myślałam, że będzie to jeden z cięższych zapachów, ale okazało się, że wręcz przeciwnie.  Jest bardzo świeży, ale szybko traci na intensywności, po jakimś czasie, zapach cytrusów, zamienia się w konwalię. Mimo wszystko mi się podoba, idealnie nadaje się na letnie dni, bo świetnie rozwija się na rozgrzanej skórze. 


Avon - Fleur 
Optymistyczny bukiet soczystych owoców passiflory, ekscytujących nut płatków róży i bujnych akordów zalotnego niebieskiego irysa. Zapach kobiecy i pełen radości. 
Kategoria: kwiatowo - owocowa 
Nuty zapachowe: owoc passiflory, płatki róży, niebieski irys

Początkowo bardzo intensywnie pachnie landrynkami, ale tylko przez chwilę, później owocami tropikalnymi, a po jakimś czasie na prowadzenie wychodzą wonie kwiatowe. Fleur jest idealnym, letnim zapachem. Pięknie się rozwija i jest całkiem trwały. Kojarzy mi się z jakąś egzotyczną wyspą.


Avon - Femme
Woda perfumowana Avon `Femme` sprawi, że poczujesz się jak gwiazda każdego dnia. Gdziekolwiek jesteś, oczy wszystkich skierowane są na ciebie dzięki Avon Femme, która zachwyca musującą świeżością gruszki z wytworną magnolią i ciepłym drewnem bursztynowym. 
Kategoria: kwiatowo - owocowa - piżmowa 
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: różowy grejpfrut, śliwka, fiołek 
nuta serca: płatki jaśminu, dzika orchidea, 
magnolia nuta bazy: bursztyn, brzoskwiniowa skórka, nuty leśne, piżmo


Względem tego zapachu miałam wysokie oczekiwania, ale nie zachwycił mnie. Mimo wszystko, nie jest to zapach , którego nie byłabym w stanie nosić, ale oczekiwałam czegoś innego. Moim zdaniem ma w sobie zbyt dużo mydlanych nut, ale nie są one przytłaczające. Wyczuwam też owoce i kwiaty, ale są one mało intensywne. Ten zapach ma słabe natężenie, a ja jednak lubię jak zapach jest mocny. Femme jest bardzo delikatny i dziewczęcy. Moim zdaniem bardzo wiosenny.



Avon, Perceive Soleil
Ulubiona przez wiele kobiet linia `Perceive` została wzbogacona o nowy `Perceive Soleil`. Zapach – wspaniały i orzeźwiający – inspirowany jest pięknem natury, kiedy w ciepłych, leniwych promieniach popołudniowego słońca słodkie aromaty kwiatów wypełniają całe powietrze. Oryginalne składniki nadają całej kompozycji doskonałą harmonię i świeżość. Otul się zapachem słońca dzięki `Perceive Solei`l . 
Kategoria: kwiatowo - wodna 
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: owoc yuzu, mandarynka, akord powietrza 
nuta serca: różowy pieprz, liście fiołka, frezja 
nuta bazy: piżmo, drewno, biała herbata


Najbardziej wyczuwam w nim nuty cytrusowe, ale nie są one tak oczywiste. To połączenie zapachów soku z cytrusów zmieszanego z zapachem ich skórek, jest on nieco gorzkawy. Pojawiają się w nim tez nuty słodkie. Jest to bardzo fajny zapach na lato, niezwykle ciekawy i interesujący. Doskonały do używania na co dzień. Jego trwałość jest bardzo zadowalająca, na skórze utrzymuje się przez kilka godzin, a na ubraniach cały dzień.

A Wy, lubicie zapachy od AVON?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

69 komentarzy:

  1. oooooo zabrakło mojego faworyta avonowskiego :D Today Tomorrow Always :)
    też lubie perfumy Avon, relacja ceny do jakości jest ok, o ile kupujemy za mniej niż krzyczą w katalogu :) bo mimo uwielbienia dla TTA nie jest wart On tych 70 (nie wiem czy dobrze pamiętam) złotych które trzeba zapłacic katalogowo :) jednak bozian dala nam Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to jest najfajniejsze, że możemy e kupić w bardzo niskich cenach :D Na katalogowe i tak nikt nie patrzy ;)

      Usuń
    2. Polecam najlepsze perfumy dla kobiet na tej stronie http://www.ceneo.pl/38044714#crid=102240&pid=13306

      Usuń
  2. Perfum z Avonu używałam głównie w liceum i jeszcze na początku studiów. Niektóre były bardzo trwałe;) teraz juz nie miałam ich od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie to wyglądało :) teraz raczej ich już nie kupuję

      Usuń
    2. A ja wciąż do nich wracam, to chyba uzależnienie jakieś ;) Bardzo sentymentalna jestem

      Usuń
    3. Zapraszamy więc do współpracy dziewczyny 722 171 714 lub 734 142 059

      Usuń
  3. ja też uwielbiam perfumy z avonu, miałam na prawdę wiele zapachów. zazdroszczę Ci trochę Twojej super obfitej kolekcji nowości, bo większości z nich nie znam. obecnie mam tylko passion dance ale to już chyba z 10- siąta butelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, widzę, że szczególnie przypadł Ci do gustu, zapach znam, moja mama go ma :)

      Usuń
    2. Witam,uwielbiam perfumy Avon,moim ulubionym zapachem jest Little Lace Dress,Little Black Dress,Sherisch i Tomorrow Always. Na początku kiedy po raz pierwszy kupiłam Tomorrow urzekł mnie zapachem ale kiedy zaczęłam używać perfum te które wymieniłam Tomorrow Always jest dla mnie na ostatnim miejscu sama nie wiem dlaczego.Tomorrow były dla mnie najlepsze,nie chciałam żadnych innych. Tak czy inaczej bardzo lubię perfumy Avon.

      Usuń
  4. Ja lataaaa temu miałam od nich perfum Women od Earth, był boski, do dziś pamiętam jego zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już go chyba nie ma w sprzedaży, ale pamiętam, że był na niego wielki szał

      Usuń
  5. moja babcia kiedyś namiętnie obdarowywała moją mamę zapachami Avonu, ja też kilka dostałam, ale w sumie z żadnego nie byłam zadowolona - ani z moich ani z tych podbieranych mamie :) trwałość nie powalała na kolana, zapachy też nie moje, jakoś nie mam sentymentu do zapachów tej firmy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, powonienie to dla każdego kwestia indywidualna :)

      Usuń
  6. też lubię avonowskie zapachy :) teraz zakochana jestem w Amour z serii Today Tomorrow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych jeszcze nie wąchałam, ale planuję jeszcze powiększyć kolekcję, więc na te pewnie też się zdecyduję skoro polecasz

      Usuń
    2. Ja też uwielbiam :D
      Zgadzam się z Karolina_21 Amour HIT !! kupiony rok temu na lato - zostaje przy nich też tego lata. Zapach się ciągnie kilometrami, mimo, że my sami ich już nie czujemy, ja i moja koleżanka je uwielbiamy. Najlepszy zapach w avonie ever ! :D

      Usuń
  7. Ja jestem konsultantką i w związku z tym mam dostęp do wszystkich zapachów; jednak szczerze powiedziawszy, te tańsze wody są zazwyczaj słabe i nietrwałe, natomiast moje ulubione perfumy to Instinct, Perceive Dew, oraz Fleur (który porzypomina mi ukochaną Escadę). W liceum natomiast używałam Incandessence, ale teraz jest dla mnie chyba zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, im tańsze, tym mniej trwałe, ale te droższe można kupić w super atrakcyjnych cenach, z resztą Ty pewnie doskonale o tym wiesz :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    Też mam kilka zapachow z Avonu, lubię je bo są fajnymi psikadełkami na co dzień, kiedy szkoda mi czegoś lepszego i droższego. Najbardziej podoba mi się Lacroix Nuit i Far away.

    Incnandessence dostałm na 18 - teraz mi sie niezbyt podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie kiedyś Incnandessence zachwycały, teraz już niekoniecznie, ale i tak je lubię, bo przywołują piękne wspomnienia!

      Usuń
    2. Joanno zapraszam do współpracy będziesz miała wszystko z upustem i jeszcze prezenty i nie tylko
      722171714

      Usuń
  9. też bardzo lubię ich zapach, aktualnie jestem w posiadaniu: Herve Leger, Outspoken Intense by Fergie, Bong dirl 007, Ertenal Magic i Avon Ultra sexy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wdarła mi sie literówka :P ma być BOND GIRL 007 :D

      Usuń
    2. tak właśnie myślałam ;)

      Usuń
  10. Większość z tych zapachów to też moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tylko jedną 'perfumę' z Avonu - Perceive Dew i uwielbiam ją :)
    Mam zamiar kiedyś jeszcze sobie sprawić Little Black Dress :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LBD też mam i również mi się podobają, miałam je też zamieścić w poście, ale musiałam ograniczyć się do 10, tylko w tle się pojawiają ;)

      Usuń
  12. miałam kiedyś kilka próbek ich zapachów. wszystkie były na mnie bardzo nietrwałe, a co gorsza, każdy przypominał mi jakiś "markowy" zapach, co dawało przykre skojarzenia, że mam na sobie podróbkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki są nietrwałe, ale zapachy we flakonach to co innego. Kiedyś słyszałam, że próbki nie zawierają jakiegoś składnika, który przedłuża trwałość.

      Usuń
  13. Z Avonu kocham zapach Sensuelle. Nie rozstaję się z nim od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę go wypróbować, bo tego jeszcze nie miałam

      Usuń
  14. Mi bardzo podoba się Pur Blanca. Czasami wracam do tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden ze "starych" zapachów, które wciąż są w ofercie :)

      Usuń
  15. Ja tak jakoś nie za bardzo lubię Avonowe zapachy, głównie dlatego, że wszystkie wydają mi się "na jedno kopyto" i nie odróżniam jednych od drugich. Chociaż kilka perełek mieli/mają, jako nastolatka kochałam Pink Suede, teraz podoba mi się Sensuelle, moja mama używa Femme, Premiere Luxe był świetny na pachnącej kartce, a Little Pink Dress kochają moje koleżanki, a mi on przypomina jakiś sephorowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je odróżnia, ale coś w tym jest, bo ja też jak poczuję od kogoś zapach to jestem w stanie stwierdzić czy to Avon.

      Usuń
  16. Ja też bardzo lubię perfumy z Avonu, w zasadzie praktycznie nie używam innych, od kiedy przestałam być konsultantką, zrobiłam się zacofana w kwestii nowości, muszę sobie zamówić próbki tylko kurczę nie mam żadnej znajomej konsultantki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, próbki to chyba tylko u konsultantek można dostać

      Usuń
    2. i na allegro, ale weź tu skompletuj próbki od jednego sprzedawcy, żeby 10 razy za przesyłkę nie płacić :)

      Usuń
    3. Na allegro, ale weź tu skompletuj wszystkie próbki, które się chce od jednego sprzedawcy, żeby 10 razy za wysyłkę nie płacić :D

      Usuń
    4. anula269@gmail.com
      Próbeczki i perfumy mogę załatwić tanio i z niedrogą wysyłką. Można napisać jak coś potrzebne :)

      Dla mnie faworytem zawsze pozostanie Herve Leger Femme!!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Avon - Femme bardzo mi się podoba - zarówno zapach jak i flakonik :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety nie przepadam za perfumami AVON-u , wolę np. FM bo mi się dłużej utrzymuje zapach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kolekcja! Też lubię perfumy tej marki

    OdpowiedzUsuń
  20. kilka zapachów od Avon bardzo lubię, choć teraz rzadko po nie sięgam ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zapachy Avon. Miałam kilka i zawsze jakiś sobie zamawiam, jak mi się kończą perfumy :) Bardzo lubię Little Black Dress i Incandessence, często do nich wracam. Premiere Luxe mam, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czym prędzej użyj, ja je uwielbiam!

      Usuń
  22. Co jak co, ale perfumy z Avonu uwielbiam:))))

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojj ja pamiętam perfumy Pur Blanca, mój zapach młodości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam wody Avon, są piękne

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you for this post! I will look closer to get some more Avon perfumes.
    My treasure is Women of Earth, discontinued since... I don't remember year, but it's a sad fact! Because it's a perfect, elegant and balanced perfume. From today's my favorites are Far Away Bella, Perceive and Perceive Soleil, Incandescence.

    OdpowiedzUsuń
  26. AVON- ZAŁÓŻ ZNIŻKOWE KONTO AVON!!!
    WYSTARCZY ,ŻE ZAPISZESZ SIĘ DO AVON JAKO BEZPOŚREDNI KLIENT W KAT 12/2014 i OPRÓCZ RABATU do 40% będziesz mieć możliwość otrzymania nowej wody perfumowanej PARIS CHIC za1zł oraz możliwość otrzymania naszych wybranych, najlepszych produktów z serii PLANET SPA za 1zł. Daj znać jeżeli zainteresuje Cię ta możliwość.
    daj znać a wprowadzę Cię:) estera7199@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. little black dress jest moim ulubiencem od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Celebre używałam jak miałam 16- 17 lat. Mam sentyment do tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam wszystkie słodkie zapachy. Cały czas szukam zamiennika dla lacoste :) Może uda mi się coś wyszperać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię perfumy z Avon. Ale kupuje tylko prze konsultantkę, bo miałam wpadkę z podróbką z Allegro

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubie avonu, bo to sama chemia. Uzywam tylko organicznych kosmetykow - ostatnio tylko Dr Organic. Tu jest fajny art. o tym, dlaczego warto wybrac kosmetyki organiczne http://www.goodies.pl/blog/dr-organic-kosmetyki-wprost-z-natury/

    OdpowiedzUsuń
  32. Doradzcie prosze delikatny zapach jak nivea

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja szukam i szukam zapachu...delikatnego jak nivea i znalezc nie moge...najbardziej odpowiada mi percive ale to tez jeszcze nie to. Problem jest taki ze na kazdej pachna innaczej i jak zapytalam ostatnio kogos czym pachnie to byla incadensse a na mnie juz pachnie nie tak bosko jak u pytanej pani...doradzcie prosze zapachy zblizone do nivea , percive...

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebieski Perceive-bardzo delikatny, zapach kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od kilku lat razem z Mamą jestem konsultantką w Avon'ie. Używam praktycznie tylko od nich kosmetyków i jestem w 100% zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz np. dosyć tanią, ale świetną wodę toaletową Fruit Garden od HB, bardziej owocowe, kwiatowe klimaty - jeśli lubisz to sobie porównaj. Bo niby tylko woda, a rzeczywiście zapach stabilny, przyjemny, nic ucieka, trzyma się i ciągnie - ja lubię takie klimaty, a ty?

    OdpowiedzUsuń
  37. dla mnie perfumy z Avonu pachną wszystkie podobnie do siebie. Ja osobiście cenię oryginalność w zapachach a Avon poznam z kilometra;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Przede wszystkim Herbal Garden HB - dla mnie również to było szokujące, ale to woda jest znacznie bardziej trwała niż większość, jakie przerabialiśmy, a przede wszystkim - bardziej intensywna niż niektóre perfumy, co patrząc na ceny, jest z lekka mówiąc śmieszne. Mieliście podobne przypadki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!