BeGlossy - "Summertime" - Sierpień 2021

24 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)


Witajcie w ostatnim dniu wakacji. Łezka się w oku kręci, bo lato się już kończy i nie da się tego ukryć. Zrobiło się zimno i deszczowo. Niby jeszcze lato, ale już jesień i to ta brzydsza jej wersja. Ehh... teraz znów musimy czekać tyle miesięcy, aby znów cieszyć się przyjemnym ciepełkiem... .

Oh, jak bardzo chciałabym, żeby lato choć na chwilę jeszcze wróciło! 

 

W najnowszym, sierpniowym pudełku BeGlossy mamy za to jeszcze lato. Hasłem przewodnim sierpniowego box-a jest "Summertime", a kartonik w którym umieszczone zostały kosmetyki cieszy oko słoneczna plażą z parasolami.,

 

Tym razem w box-ie znalazło się 7 produktów (w tym 6 jest pełnowymiarowych i jeden travel size). Tym razem w pudełku nie znajdziemy kolorówki.

Chodźcie dalej i zobaczcie jakie kosmetyki znalazłam w swoim box-ie :)



Rituals - The Ritual of Sakura Pianka pod prysznic w formie żelu
Produkt pełnowymiarowy - 39,00 zł

Niewątpliwie, jednym z najfajniejszych kosmetyków w pudełku jest te cudownie pachnąca pianka pod prysznic od marki RITUALS!  Dzięki tej piance kąpiel przepięknie pachnie kwiatem wiśni i mlekiem ryżowym. Tuż po aplikacji na skórę ta pianka nie jest pianką, a żelem. Dopiero pod wpływem wody zamienia się w delikatną, ale gęstą i wydajną piankę, która otula ciało i zmysły cudownym zapachem.

Muszę też wspomnieć o opakowaniu pianki, które niezwykle mi się podoba. jest tak proste i eleganckie, że nie potrzeba mu nic więcej.



Bielenda Professional SupremeLAB - 3% serum z peptydami
Produkt pełnowymiarowy - 44,99 zł

Kolejnym kosmetykiem, który również od raz wpadł mi w oko jest serum z peptydami od marki Bielenda. Jest to mocno skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe, które działa wygładzająco, zmniejsza oznaki starzenia, poprawia jędrność i elastyczność skóry, a także wspomaga redukcję zmarszczek, odżywia i nawilża skórę. Zawiera ono 3 rodzaje peptydów. 

Serum może być stosowane zarówno na noc, jak i na dzień pod krem. Jest całkowicie bezbarwne i dla mnie bezwonne. Ja bardzo je polubiłam. Stosowanie jest bardzo przyjemne i bezproblemowe.

W innych wariantach pudełka można było trafić jeszcze na serum z aktywną witaminą C.



Bielenda Kosmetyki Naturalne - Rozświetlający płyn micelarny
Travel Size - 9,99 zł/100 ml

Marka Bielenda zaopatrzyła nas również w miniaturową wersje płynu micelarnego  z BIOAKTYWNĄ WODĄ CYTRUSOWĄ (otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich) zawierającego rozświetlający SOK Z ANANASA, regenerujący KWAS LAKTOBIONOWY oraz oczyszczające MICELE. Muszę przyznać, że bardzo go polubiłam i chętnie zaopatrzę się w pełnowymiarowe opakowanie. 

Ten płyn micelarny pięknie pachnie lemoniadą, a to zdecydowanie zapach wakacji! Chyba głównie dlatego tak bardzo go polubiłam, chociaż ma on też inne zalety!

Szybko i skutecznie usuwa makijaż, oczyszcza i odświeża skórę, a jednocześnie rozświetla cerę. 

 



NIVEA - Magnesium Dry Fresh Antyperspirant w kulce
Produkt pełnowymiarowy - 14,99 zł

Kolejny kosmetyk, który również mnie ucieszył to najnowszy dezodorant od marki NIVEA. Dezodoranty antyperspiracyjne zawsze bardzo mnie cieszą, bo są to produkty niezbędne i zawsze się przydają! Ten od NIVEA nie zawiera w składzie aluminium! Ma on w sobie aktywny magnez, który zapewnia naturalną i skuteczną ochronę przed potem. Jego formuła nie zawiera również alkoholu etylowego. Jego działanie antyperspiracyjne jest możliwe dzięki wykorzystaniu przełomowej formuły z chlorkiem magnezu - minerału który naturalnie występuje w ciele człowieka.  

Póki co ten dezodorant sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Jak do tej pory użyłam go zaledwie kilka razy, ale jak na razie nie mogę o nim powiedzieć złego słowa. Radzi sobie bardzo dobrze z potem i nieprzyjemnym zapachem.



Bispol - Świeca zapachowa Summer Morning
Produkt pełnowymiarowy - 8,49 zł

Produktem niekosmetycznym, jaki znalazłam w pudełku jest świeca zapachowa o zapachu letniego poranka. Co prawda, latem nie palę świec gdyż zwyczajnie mi ich szkoda. Zapach i tak ulotniłby się przez otwarte okna, ale ta świeca świetnie sprawdzi się jesienią. Choć już obecnie do rozpalenia jej nie ma żadnych przeciwwskazać, gdyż ciągle pada :(

Jedno jest pewne! W tej świecy ukryty jest zapach lata i to bez dwóch zdań. Pachnie przepięknie! 



Mbeauty Cosmetics - Bąbelkowy płatek oczyszczający
Produkt pełnowymiarowy - 7,99 zł

W pudełku znalazłam też saszetkę z bąbelkowym płatkiem oczyszczającym od marki Mbeauty Cosmetics. Tym płatkiem można oczyścić skórę twarzy, dzięki pieniącym się składnikom. Bąbelki mają doskonale oczyścić cerę z zabrudzeń. 

Chętnie go wypróbuję. W sumie dziwię się, że jeszcze tego nie zrobiłam ;)




LIRENE - Przyspieszacz opalania
Dwie saszetki - 3,99 zł/szt.

W pudełku znalazłam również dwie saszetki z balsamem przyspieszającym opalanie od Lirene. Te jednak niestety będą musiały poczekać do przyszłego roku.



Kupony Rabatowe

W pudełku znalazły się również kupony rabatowe.

Marka Rituals Cosmetics przygotowała dla klientek BeGlossy rabat o wartości 45 zł, który można zrealizować na hasło: BEGLOSSY2021. Voucher jest do wykorzystania przy zakupach w wysokości min. 180 zł.
Możecie zrealizować go na stronie RITUALS oraz w sklepie stacjonarnym Rituals w Warszawie.

Od marki YOUR HOME STORY dostalismy natomiast 10% rabatu z Hasłem: GLOSSYSTORY10



Jak Wam się spodobało sierpniowe BeGlossy - "Summertime"? Mi bardzo!

Najbardziej cieszę się z pianki, serum, dezodorantu i świecy, ale pozostałe produkty również wykorzystam z wielką przyjemnością!



Pudełka BeGlossy  znajdziecie oczywiście na:



 

24 komentarze:

  1. Niektóre z tych produktów są mi bardzo dobrze znane, a inne chętnie wypróbuję, jak np. Mbeauty Cosmetics - Bąbelkowy płatek oczyszczający. Dzięki za to zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki naturalne są zdecydowanie najlepsze. Mają świetną skuteczność oraz są efektywne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki, myśle że mógłabym z nich zrobić super prezent dla siostry, wyśle jej paczkę z tymi kosmetykami i kardigan dla dziewczynki bo nie od dziś moja siostra się mieści jeszcze w rozmiarówkę dziecięcą, powinna być bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto regularnie badać wzrok dzieci! Od siebie mogę polecić okulista dziecięcy kartuzy. Sama byłam tam niedawno na wizycie kontrolnej ze swoimi pociechami. Na szczęście wszystko jest ok. Kolejna wizyta za rok.

    OdpowiedzUsuń

  5. miałam okazję używać Rituals i przyznam że ich jakość bardzo mnie to tej marki przekonała

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawienie kosmetyków, też korzystam z niektórych z tych :)
    Jestem bardzo zadowolona z Nivea Dry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ostatnio zainteresował faktoring dla firm. Słyszałam o tym już wiele razy, ale nie zagłębiałam się w temat. Odkąd moja firma się rozrosła postanowiłam sprawdzić na czym dokładnie polega faktoring i poważnie zastanawiam się nad skorzystaniem z niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobacz sobie jak działa uniwersalna płytka pcb. Gdybyście potrzebowali usługi produkcji takich płytek oraz montażu SMT i THT to warto zgłosić się do firmy Prontor. Zajmuje się ona projektowaniem oraz produkcją elektroniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli zależy wam na sprawdzonym okuliście to warto udac się do okulista sierakowice. Ja chodze tam regularnie od dawna i jestem zadowolona. Wizyty przebiegają w przyjaznej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pudełka, można w nich znaleźć masę świetnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super opisałaś każdy produkt. Używałam ten a ntyperspirant w kulce od nivea i średnio byłam zadowolona. Niestety zostawia on plamy na ubraniach, które później bardzo ciężko wyprać. Niestety ma coś w sobie co brudzi ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że dopiero dzisiaj wszedłem na ten blog. Ten blog naprawdę oceniam bardzo wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z tych produktów używałam i są naprawdę super! Niektórych jeszcze nie znam i będę musiała wypróbować. Super opisujesz każdy produkt i cudownie czyta się twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  14. BeGlossy to moja ulubiona seria. Fantastyczne i ciekawe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe beglossy. Jedno z ciekawszych w ostatnim czasie, a śledzę bloga regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo solidna marka. Zdecydowania jedna z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  17. BeGlossy to już klasyk. Z pewnością należy go kupić, jeśli chcemy być i wyglądać pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Marka znakomita. Jedna z najlepszych - zdecydowanie warto pozyskać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę spróbować tych kosmetyków na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam wszystkim bardzo serdecznie. Nie ma nic lepszego w tej cenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!