Relacja z otwarcia nowego X-modnego butiku ;)

31 Komentarzy

W miniony weekend, byłam na spotkaniu z moją ulubioną, polska marką odzieżową X-MODA. Już Wam o tym trąbiłam w czwartek na Faceboku ;) Pretekstem do spotkania, było otwarcie nowego butiku X-MODA w Rzgowie, koło Łodzi. Mimo, iż pogoda tego dnia nie dopisała, bo cały dzień padało, to w środku atmosfera była gorąca.

Już od samego rana, na klientki czekał ogromny i przepyszny tort, przygotowany przez Hort Cafe. Wraz z innymi blogerkami i klientkami firmy buszowałyśmy po sklepie i szukałyśmy dla siebie odpowiednich kreacji. Miałyśmy w tym wielkie wsparcie, bo pomagała nam znana i przesympatyczna stylistka Ania Mikulska.

Jeśli będziecie na Ptaku w Rzgowie, to koniecznie zajrzyjcie do butiku (Ptak - hala A bis, stoisko 11). Z pewnością znajdziecie tam coś da siebie. 

Teraz zapraszam Was już na fotorelację :) Miłego oglądania!




Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Już dość dawno nie byłam w Ptaku;) moze się wybiore latem:) nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż mogę powiedzieć... nic dodać nic ująć świetna relacja.! Było MEGA!!!

    a po spotkaniu reszta dnia również Rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale ! Fajnie się bawiłaś widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny event:) Bardzo fajnie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super musi być na takim spotkaniu :) Sklepu nie znam, nie mam nawet pojęcia czy jest u mnie w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądałaś! Super spotkanie, uwielbiam czytać i oglądać takie relacje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;)) uwielbiam takie fotorelacje :)) widać, że musiało być fajne bo wszystkie dziewczyny ucieszone na maxa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszyscy chodzili z bananem na twarzy :D ;)

      Usuń
  8. Fajna relacja, Wy to macie dobrze Dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba pora wybrac sie do ptaka akurat planuje jutro wyjazd do lodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa relacja ;) ale wy macie dziewczyny fajnie, zazdroszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie brałam jeszcze nigdy udziału w takim otwarciu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj..ja tam widzę dwie ładne kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niedługo chyba ponownie się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!