BeGlossy - "Black & White" - Listopad 2020

1 Komentarz

 

Cześć Dziewczyny :)

 

Listopadowa edycja pudełka beGLOSSY ma tylko dwa kolory: biały i czarny, a jej hasłem przewodnim jest oczywiście BLACK&WHITE.

Projekty czarno-białego kartonika były trzy, ale o tym, jak ostatecznie będzie on wyglądał zdecydowały facebookowe fanki beGLOSSY!

Jak Wam się podoba?


 

Zawartość pudełka do końca była tajemnicą, ale to, że również będzie ona biało - czarna było do przewidzenia.Wszystkie kosmetyki, jakie znalazły się wewnątrz box-a utrzymane są w kolorystyce bieli i czerni.

W pudełku znalazło się 6 pełnowymiarowych kosmetyków, dwie wersje podróżne o małej pojemności i jedna próbka.

Chodźcie dalej  i zobaczcie z bliska całą zawartość!



SYOSS - WŁÓKNISTY SPRAY DO WŁOSÓW THICKER HAIR

Produkt pełnowymiarowy -  19,99 zł (150 ml) 

Ten spray to całkowita nowość warta przetestowania! Dzięki zawartym w sprayu włóknom, po użyciu włosy wyglądają grubsze nawet o 30% i zyskują megaobjętość. Nigdy nie używałam niczego podobnego do włosów i jestem bardzo ciekawa efektu!


SYOSS - SZAMPON do włosów farbowanych

Produkt pełnowymiarowy -  13,99 zł (400 ml) 

W pudełku znalazł się także kolejny kosmetyk do włosów, a mianowicie szampon do włosów farbowanych również od SYOSS.  Zawiera on kompleks aminokwasów, które pomagają zachować mocne i zdrowe włosy. Jego głównym zadaniem jest chronić intensywność koloru.

Duża butelka z pewnością wystarczy na długo.



Lirene - FIGOWA OPUNCJA NAWILŻAJĄCY BALSAM Z OLEJKIEM DO CIAŁA

Produkt pełnowymiarowy -  19,99 zł (200 ml)

Balsamów do ciała nigdy dość! Szczególnie, kiedy pięknie pachną! Ten od Lirene nie tylko pięknie pachnie, ale również jest super lekki i błyskawicznie się wchłania. Używanie go to sama przyjemność i to bardzo mi się podoba!

W box-ach były umieszczone trzy różne rodzaje balsamów. Ja trafiłam na FIGOWĄ OPUNCJĘ. Super!



NIVEA - ANTYPERSPIRANT ROLL ON BLACK&WHITE

Produkt pełnowymiarowy -  13,49 zł (50 ml) 

Antyperspirant w kulce od Nivea idealnie wpisał się w konwencję box-a BLACK&WHITE!

Bardzo lubię dezodoranty od NIVEA, a wersja roll-on jest moją ulubioną, dlatego ucieszyłam się na widok tego gagatka, który poza ochroną przed potem i nieprzyjemnym zapachem, chroni również ubrania przez odbarwieniami.

W innych box-ach były również wersje tego dezodoranty w spray-u. Ja cieszę się, że trafiłam na kulkę.



Marion - Płyn micelarny do demakijażu DETOX

 Produkt pełnowymiarowy -  7,99 zł (150 ml) 

Płyn micelarny to znów strzał w dziesiątkę. Obecny, który mam już prawie sięgnął denka. 

Ten od Marion  zawiera ekstrakt z czarnej herbaty oraz wyciąg z kory wierzby białej. Przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej, czyli takiej jak moja. Dokładnie, a jednocześnie delikatnie oczyszcza i nie podrażnia skóry twarzy.

Dla mnie super!



L'biotica - PLASTRY NA NOS GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCE Z WĘGLEM DRZEWNYM

 Produkt pełnowymiarowy -   12,00 zł (3 szt.)  

W pudełku znalazłam również głęboko oczyszczające PLASTRY NA NOS z AKTYWNYM węglem drzewnym od L'biotica, które pomagają usunąć zaskórniki, oczyszczają skórę i regulują wydzielanie sebum. W moim przypadku takie plastry nigdy się raczej nie sprawdzały. Zobaczymy, jak będzie w tymi.


 

BioDermic - Krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł i Krem na noc z ekstraktem z oliwek

 Wersja podróżna

W boxi-e znalazłam także dwie saszetki z kremami od marki BioDermic. To takie saszetki w wersji podróżnej z wygodną zakrętką. Moim zdaniem takie saszetkowe wersje produktów z zakretkami to super sprawa. W moim pudełku znalazły się:  krem do szyi i dekoltu z ekstraktem z pereł oraz krem przeciwstarzeniowy z ekstraktem z pereł.


Perwoll - Płyn do prania Renew&Repair Black

 Prezent

Jako prezent w box-ach znalazł się płyn do prania, który chroni i odnawia kolory  ciemnych ubrań, czyli Perwoll Renew&Repair



Jak spodobała  Wam się zawartość listopadowego beGLOSSY? Ja jestem najbardziej zaintrygowana  spray-em do włosów z włóknami zwiększający objętość!

 

Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beGLOSSY .pl 


 

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem strasznie średnie, może tylko z dwóch produktów byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!