Mrożone maliny od Joko + OMBRE

27 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Dziś na tapecie JOKO Find Your Color w odcieniu  Frozen raspberris (118), czyli lakier, który zaskoczył mnie na tyle, że muszę o nim napisać. Pokusiłam się o zrobienie im ombre w połączeniu z czernią i tak mi się to podoba, że nie mogę się napatrzeć na swoje paznokcie! Coś mi się wydaje, że to zdobienie na długo pozostanie w użyciu i za każdym razem będę je powtarzać.


Lakiery YOKO z serii Find Your Color posiadają szerokie pędzelki, które ja uwielbiam i szczerze mówiąc łatwiej mi się nimi posługiwać, niż tymi tradycyjnymi, cienkimi. Konsystencja Frozen raspberris jest, jak dla mnie bardzo gęsta, ale w tym przypadku zupełnie mi to nie przeszkadza, bo lakier okazał się być jednowarstwowcem. Jedna warstwa w zupełności wystarczy do pełnego krycia. Nie robi smug, ani nie bąbelkuje. Jest idealnie. Jeśli chodzi o schnięcie, to trzeba dać mu trochę czasu, bo nie jest błyskawiczne, ale przy jednej warstwie mogę poczekać te 20 minut.  Ważne jest to że wysycha całkowicie i po tych dwudziestu minutach jest twardy jak skała. 

Trwałość jest tez niczego sobie, bo lakier nie odpryskuje, a zmywam go dopiero, jak paznokcie mi odrosną na tyle, że nie mogę już znieść tego widoku. Ostatnio moje paznokcie rosną bardzo szybko, a to dzięki odżywce Herome, o której już niebawem napiszę kilka pozytywnych słów ;).

Jak Wam się podoba?



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Pięknie pomalowane paznokcie...jak ty to robisz?? Lubię lakiery JOKO, ale ostatnio coraz trudniej jest mi trafić nie tylko na ich lakiery ale również na kosmetyki. A szkoda, ponoć mają dobrej jakości kosmetyki. Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ombre zrobiłam przy pomocy pociętej gąbki do zmywania naczyń ;)

      Usuń
    2. Ostatnio właśnie nie miałam pomysłu czym zastąpić swoją specjalną do tego gąbeczkę :D A tu proszę ; ))

      Usuń
  2. ale ładny ten kolor lakieru Joko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o , ciekawe połączenie kolorków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zapolować na tę czerwień z Joko, ostatnio mam bzika na punkcie tego koloru na paznokciach :) ombre jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt wyszedł!

    _____________
    a u mnie ? stylizacja w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt! Mi to ombre nigdy ładnie nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba taki gradient!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt rewelacyjny, ale chyba jednak dla odważnych;) mi bardzo przypadł do gustu, jednak nie wiem czy bym podołała sama sobie takie zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt wyszedł bardzo fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się ombre ale nie wiem jak to zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ombre boskie! ze 2 lata tego połączenia kolorystycznego nie miałam na pazurach ;)
    nadrobię to w tym tygodniu nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bazowy bardzo przypadł mi do gustu, efekt ombre już odrobinę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ombre - fantastyczny dobór kolorystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor, w wersji ombre wygląda nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to ombre jest po prostu wow ;O swietnie wygląda z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to jest, ze Tobie każdy mani tak [pięknie wychodzi??? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się, chociaż za czarnymi i bardzo ciemnymi kolorami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!