Feria Barw w Drogeriach Natura! - NOWOŚCI!

20 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Nowości w Drogeriach Natura pojawiają się niemalże z prędkością światła! Niedawno pisałam o nowościach zimowych, które zachwyciły mnie w całości, a już pojawiły się kolejne nowe perełki od których nie mogę oderwać oczu!

Tym razem na drogeryjnych półkach pojawiły się nowe super kryjące podkłady od KOBO Professional, czyli  Pro Formula Full Cover Foundation, a także nawilżające błyszczyki do ust  z olejkiem makadamia w nudziak-owych barwach. Jakby tego było mało, pokazał się również kolejny, przepiękny pigment marki KOBO Professional.

Tym razem marka MySecret również nie pozostała w tyle i wypuściła 6 przepięknych odcieni mocno napigmentowanych i bardzo trwałych cieni do powiek.

Chodźcie dalej i zobaczcie to przepiękne nowości, aby zachwycić się ich feerią barw i znakomitymi promocyjnymi cenami tak, jak ja!


Kobo Professional  - Pro Formula Full Cover Foundation
Pojemność 30 ml , cena standardowa 39,99 zł OBECNIE W PROMOCJI!!!
Długotrwały podkład o bardzo wysokim stopniu krycia i pigmentacji. Dzięki pigmentom w otoczkach precyzyjnie i łatwo się aplikuje oraz dopasowuje do odcienia skóry. Zastosowane składniki kontrolują wydzielanie sebum, a także nadają jedwabiste wykończenie. Nie wysusza delikatnych partii skóry. Formuła bazzapachowa.
Podkłady marki KOBO Professional zawsze sobie ceniłam i lubiłam. Stosunek ich jakości do ceny zawsze był bardzo korzystny i w przypadku tych nowości to się nie zmieniło.
Z założenia mają to być podkłady bardzo mocno kryjące i długotrwałe. Jeśli chodzi o krycie to jest ono bardzo dobre, ale nie oszałamiające. Po nałożeniu podkład daje bardzo naturalny efekt, nie tworzy maski, ale ukrywa wszelkie zaczerwienienia, a po nałożeniu dwóch warstw już nawet drobne wypryski. Krycie można stopniować, więc nawet większe niespodzianki na twarzy można na spokojnie ukryć. Dobrą wiadomością jest to, że te podkłady nie zapychają porów, a tego chyba obawiałam się najbardziej.
Trwałość jest bardzo OK, do 8 godzin utrzymują się bezproblemowo na mojej przetłuszczającej się cerze, więc zapewne w przypadku skóry normalnej, czy suchej trwałość będzie jeszcze lepsza!
Jak już wspominałam, cenowo i jakościowo wypadają znakomicie!


Występują w czterech odcieniach:
01 Sand - najjaśniejszy beżowy, neutralny;
02 Vanilla - jasny, wpadający w żółte tony;
03 Nude - nieco ciemniejszy, bezowy odcień;
04 Medium Beige -opalony



Kobo Professional - Nude Lipgloss
Pojemność 7 ml , cena standardowa 17,99 zł OBECNIE W PROMOCJI!!!
Nawilżający błyszczyk do ust. Formuła z olejkiem makadamia regeneruje, wygładza oraz optycznie powiększa usta.
Tak, jak ja nie lubię błyszczyków, to tymi jestem zachwycona! Kolorystyka jest przepiękna, nudziakowa, lekko podkreślająca usta, ale nie przesadnie, czyli tak jak lubię najbardziej! Formuła, która się nie klei i bardzo dobrze nawilża usta, a jeśli chodzi o smak i zapach to nie są one narzucające się. 
Błyszczyki nadają ustom lekki kolor i nienachalny blask. Dla mnie to rewelacja i na to właśnie czekałam. 
Jak to błyszczyki, nie są zbyt trwałe, ale taki jest właśnie ich urok!
Zdecydowanie polecam tą serię!


Cała kolekcja liczy sobie 6 nudziakowych odcieni. Wśród nich jest całkowicie przezroczysty i transparentny Pure Shine, ale moim ulubieńcem stała się Dolce Vita i tej używam z wielkim zaangażowaniem!


801 Pure Shine
802 Like a Star
803 Innocence
804 Enthusiasm
805 Dolce Vita
806 Sweet Harmony



Kobo Professional - Fantasy Pure Pigment
Pojemność 1,1 g , cena standardowa 18,99 zł OBECNIE W PROMOCJI!!!
Intensywne i trwałe pigmenty sypkie, które znakomicie przylegają do skóry.
Najnowszy odcień pigmentów to przepiękny, intensywny, opalizujący odcień fuksji, czyli 122 Vibrant Fuchsia, który doskonale sprawdzi się podczas karnawałowych makijaży i już widzę go w połączeniu ze złotem!


MySecret - Glam&Shine Eye Shadow
Pojemność 3 g , cena standardowa 17,99 zł OBECNIE W PROMOCJI!!!
Trwały, metaliczny cień do powiek. Idealnie stapiający się ze skórą i równomiernie pokrywający powiekę.
Wszystkie cienie mają "mokrą" konsystencję i bardzo mocną pigmentację. Są bardzo miękkie i już po nałożeniu jednej warstwy kolory są bardzo intensywne. Świetnie się rozcierają i blendują i nie można odmówić im trwałości.


Cała kolekcja liczy sobie 6 odcieni:
21 Happy -jaśniutkie złoto;
22 Hypnotise -półmatowa, morska zieleń;
23 Ecstasy -cukierkowy, iskrzący róż;
24 Seduce -mocno połyskujący, energetyzujący fiolet;
25 Dream - satynowy zimny odcień brązu;
26 Wonder - satynowy ciepły odcień brązu.




Jak Wam się podobają nowości KOBO PROFESSIONAL i MySecret? Znalazłyście wśród nich jakieś perełki dla siebie?
Pamiętajcie, że wszystkie kosmetyki tych marek dostępne są wyłącznie w
Drogeriach Natura

 Koniecznie zajrzyjcie i sprawdźcie promocje, bo ceny nowości są wyjątkowo kuszące!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. muszę pojechać po ten podkład, musi być dobry

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne mają kolory te cienie do powiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, musze w końcu kupić coś z tego KOBO

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory cieni :) Aż trudno oczy oderwać :) A jeśli chodzi o podkłady, to ja bardzo lubię te mocno kryjące, więc chętnie sprawdzę jak u mnie zdają egzamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy również będziesz zadowolona!

      Usuń
  5. W sumie dawno w Naturze nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  6. musze pojechać do Natury, dużo fajnych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. specjalnie poszłam do sklepu i nic nie było, może miałam pecha, jutro idę dalej na poszukiwania:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam podkłady Kobo, ostatnio kupiłam kilka szt na zapas w promocji:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio byłam i kupiłam sobie trzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie 2 cienie, błyszczyk i jestem nimi zchwycona, dzięki za wpis bo pewnie bym na nie uwagi nie zwróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostępne cienie to prawdziwa petarda! Bardzo mi się podobają. Wypróbuję z pewnością inne kosmetyki KOBO.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!