Usuwanie zmarszczek w 7 minut!

65 Komentarzy

Cześć :)

Dziś na blogu zdarzą się prawdziwe czary i magia, a sprawcą tych cudów będzie niepozorny malutki krem. Potrafi on bowiem, zlikwidować głębokie bruzdy i zmarszczki w siedem minut. Skóra z pomarszczonej i brzydkiej, stanie się gładka, niczym naciągnięta przez wprawne dłonie i skalpel chirurga.
Nie martwcie się, krew się tu nie poleje ;). 
Krem, o którym dziś opowiem, zdobył już uznanie i szacunek za oceanem. Pokochały go m. in. tak znane postacie Show Business-u jak Denise Richards i Jennifer Love Hewitt. Niedawno stał się dostępny w Polsce, a test na własnej skórze przeprowadziła znana dziennikarka, prezenterka i producentka programów telewizyjnych i radiowych Dorota Wellmann.
Mowa o kremie firmy Adonia Organics, czyli Athena 7 Minute Lift.




W fioletowym pudełku znajduje się cały arsenał, który w 7 minut pomoże pozbyć się nawet najgłębszych zmarszczek, czyli maleńka szpatułka (do wyciągania kremu ze słoiczka), pędzel (do nakładania kremu na skórę) i to co najważniejsze, czyli mały, szklany (15 ml) słoiczek z kremem.


Krem jest koloru beżowego, a jego konsystencja jest bardzo zbita i gęsta, jednak w kontakcie ze skórą staje się rzadka. Bardzo łatwo jest go nałożyć na skórę, rozprowadza się bezproblemowo. Jest niezwykle wydajny, bo wystarczy jego niewielka ilość i bardzo cienka warstwa, aby zadziałał. Nie można nałożyć go zbyt dużo, bo może pozostawić po sobie białawy nalot. Wystarczy odrobina.
Można nakładać go na makijaż, a jeśli ktoś nie używa podkładu, to świetnie sprawdza się nawet solo, bo ma matowe, aksamitne wykończenie. Trzeba jednak użyć wcześniej kremu nawilżającego. Nie polecam nakładać pod podkład, gdyż jest duże prawdopodobieństwo, że nie będzie z nim współgrał i podkład zacznie się rolować. Tak więc, albo na podkład, albo solo.


Po nałożeniu na twarz i odczekaniu siedmiu minut, skóra staje się niesamowicie gładka. Zmarszczki się wygładzają jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki. Jeśli chodzi o płytkie zmarszczki, trwa to nawet krócej, siedem minut to maksymalny czas na pozbycie się głębokich bruzd.

Krem stworzony jest głównie ze składników naturalnych. W skład wchodzą przede wszystkim olejki:
- Organiczny olejek jaśminowy
- Organiczna skórka z cytryny
-  Organiczna skórka z pomarańczy
- Organiczny grejpfrut
- Organiczny olejek z kwiatu róży
- Organiczny olejek ze słodkich migdałów
- Organiczny olejek z mięty
- Organiczny olejek sezamowy
- Organiczny olejek z rumianku
- Organiczna szarota alpejska
- Organiczny olejek oliwek
- Organiczny olejek z awokado
- Organiczny olejek z lawendy

Krem Athena 7 Minute Lift jest delikatny i można go stosować na każdy rodzaj skóry.


Po nałożeniu kremu skóra staje się bardzo napięta, wręcz naciągnięta do granic możliwości, ale bez obaw, to uczucie znika po niedługim czasie. Wystarczy kilkanaście minut. Nie znika natomiast, efekt wygładzenia i usunięcia zmarszczek. Ich brakiem można się cieszyć tak długo, jak długo mamy krem na twarzy. Dopiero po zmyciu, skóra wraca do swojego "normalnego" wyglądu.
Powiem więcej, krem nie działa tylko na zmarszczki, ale również na ciemne plamki na skórze, które zaczynają się pojawiać wraz z wiekiem. Zwyczajnie rozjaśnia je tak, że staja się niewidoczne.

Poprosiłam moją mamę, aby udostępniła mi swoją twarz do zaprezentowania efektów działania ATHENY i mam dowody!
Zobaczcie same:


To jest niesamowite! Byłam pod ogromnym wrażeniem. To jakby taki Foto Shop w rzeczywistości.

Ja wiem, że jest to nieprawdopodobne. Samej ciężko było mi w to uwierzyć, dopóki nie zobaczyłam tego na własne oczy. Istny szok! 
Co prawda, wiedziałam, że te wszystkie gwiazdy estrady, które osiągnęły już sędziwy wiek, mają takie cudowne kremy do wyjścia na scenę, ale nie byłam świadoma tego, że są one tak łatwo dostępne dla zwykłego śmiertelnika. 

Ten cudowny krem, a z pełnym przekonaniem, mogę go nazwać cudownym, bo czyni cuda, jest dostępny do kupienia przez stronę internetową kilk klik
Jego cena jest naprawdę wysoka, bo kosztuje 540 zł.
Dla mnie ta cena jest astronomiczna, ale ja jeszcze nie mam typowych zmarszczek (tylko te mimiczne i mało widoczne). Zdaniem mojej mamy, cena jest adekwatna do jakości i działania kremu. Krem jest bowiem bardzo wydajny, a zdatny do użytku jest przez dwa lata od otwarcia, więc koszt miesięczny to 22,50 zł, a mamy coś co pozwoli poczuć się świetnie przy każdej wielkiej okazji, jak np. ważna uroczystość rodzinna, występ publiczny, czy zdjęcia, które zostają w rodzinie przez wiele pokoleń.

Co myślicie o efektach? Ja jestem nadal pod ogromnym wrażeniem!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

65 komentarzy:

  1. Oj tak działa działa! Też poznałam go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już gdzieś efekty i byłam pod wielkim wrażeniem :) rozumiem, że efekt jest tylko chwilowy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już na jakimś innym blogu recenzję tego kremu i efekty były równie niesamowite jak u Ciebie. Gdyby nie to, że najzwyczajniej w świecie nie potrzebuję tego rodzaju specyfiku (jeszcze nie ten wiek) oraz zaporowa cena to pewnie znalazłby się on na liście kosmetyków, które warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki PhotoShop na chwilę, sama nie wiem co o tym myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz..., chirurg jest o wiele droższy i bardzo bolesny ;)

      Usuń
  5. łoo cena szokująca tego kremu, ale efekty niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie czuję się zaskoczona, że coś takiego istnieje, by zlikwidować zmarszczki tylko w 7 minut. Normalnie rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, otóż to! Nie mam pojęcia jak to działa i jaki składnik gra tu główną rolę. Uznajmy to lepiej za magię ;)

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem działania tego kremu. Jak tak dalej pójdzie wszystkie Panie po 40 będą wyglądać jak nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe z pewnością, będzie to coraz bardziej dostępne w przyszłości

      Usuń
  8. Wow, efekt naprawdę jest fantastyczny! Aż przecieram oczy ze zdumienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jednak jestem zwolenniczką botoksu - oczywiście z umiarem :) ale rzeczywiście efekt tego cuda robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym przetestowała. w ciemno raczej nie kupię, za drogo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W końcu wymyślili photoshop w kremie ! :D Też bym go wypróbowała ale cena mi na to nigdy nie pozwoli ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Niesamowite efekty! Rzeczywiście jak fotoshop w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamurowało mnie! Dodaję do ulubionych, jak kiedyś zacznę zarabiać to podaruję mojej rodzicielce to cacko :D<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz o tym czytam i muszę przyznać że fantastyczny efekt, cena również duża ale jeśli ktoś chce to pewnie nie będzie mu straszna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóry zapłaciliby każdą cenę, za piękny wygląd

      Usuń
  15. polece go mamie :)
    keepfitandbebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem! Niesamowite jakie cuda działa ten niepozorny z wyglądu krem :D Nadziwić się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. jest to coś niesamowitego, aż trudno w to uwierzyć!

      Usuń
  18. Efekty fenomenalne!! Wg mnie cena wysoka, ale nie płaci się za szajs:) I jakby do tego dodać wyjątkową okazję to można by się nad takim zakupem zastanowić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt jest niesamowity, w cudownych czasach żyjemy. :)możemy w łatwy sposób zamaskować nawet głębokie zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz można mieć niemal wszystko, potrzebny tylko (aż) hajs :D

      Usuń
  20. Cena jest zaporowa i jakoś trudno mi w to uwierzyć, ale mam nadzieję, że kiedyś się przekonam na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, bo to prawda. Ja też nie mogłam uwierzyć

      Usuń
  21. oj chcialabym takie cudenko u siebie na przyszlosc ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa, ciekawe tylko czy efekt jest trwały czy po odstawieniu kremu skóra wróci do poprzedniego stanu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go się zmyje, to powróci do stanu sprzed nałozenia

      Usuń
  23. Bardzo szokujące i do tego naturalny! Niesamowite :) Z czasem być może cena będzie korzystniejsza jak krem bardziej się rozreklamuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena powalająca, ale efekty jak widać też znakomite ;) Może się skuszę, chociaż póki co jestem zadowolona z zabiegów w Extravaganza Wyspa Urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. efekty niesamowite, gdyby nie cena kremik byłby już mój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na rynku obecnie jest lepszy i tańszy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest dużo sposobów, które pozwalają nam walczyć ze zmarszczkami. Kremy i różnego rodzaju produkty do pielęgnacji delikatnej skóry twarzy w niektórych przypadkach są już niestety za słabe. Wtedy trzeba zacząć myśleć o poważniejszych sposobach walki ze zmarszczkami, takimi jak różnego rodzaju dostępne na rynku zabiegi medycyny estetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Walka ze zmarszczkami potrafi być bardzo nierówna i często kończy się niepowodzeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!