BeGlossy - "Kierunek na piękno!" - Czerwiec 2020

20 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Czerwcowe beGLOSSY obrało "Kierunek na piękno!" ;) To żadna nowość, gdyż beGLOSSY zawsze idzie w stronę piękna, ale tym razem jest to hasło przewodnie najnowszego box-a!
W pudełku znalazły się same pełnowymiarowe kosmetyki, a w śród nich są zarówno tradycyjne, jak również zaskakujące kosmetyczne pozycje!
W sumie w box-ie znalazłam 6 kosmetyków, ale dodatkowo pokażę Wam dziś także siódmy produkt, czyli taki dla klientek VIP :)

Chodźcie dalej i zobaczcie te perełki!

.


Got2BBye Bye Flyaways - Bezbarwna maskara do włosów

Produkt pełnowymiarowy - 19,99 zł/16 ml

Hitem czerwcowego wydania beGlossy jest bezbarwna maskara do włosów, której zadaniem jest ujarzmienie niesfornych babyhair. Ten produkt jest niezawodny do szybkich poprawek fryzury!
Z takim produktem jeszcze nie miałam do czynienia, ale spodobał mi się już od pierwszego zastosowania!


AA Intima - Nawilżający płyn do higieny intymnej

Produkt pełnowymiarowy - 13,49 zł/ 300 ml

W pudełku znalazł się także płyn do higieny intymnej od marki AA. Tym razem nowa wersja, która zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego. Po kilku użyciach śmiało omeg stwierdzić, że używa mi się go bardzo przyjemnie.


Nature Box - Szampon do włosów w kostce z olejem awokado
Produkt pełnowymiarowy - 22,99 zł / 85 g

Szampony w kostce to bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie w podróży! Ten od Nature Box odpowiada wydajnością szamponowi o pojemności 500 ml. WOW!
Wersja z olejem avocado wzmacnia i odbudowuje zniszczone włosy. Pielęgnuje końcówki, zapobiega ich rozdwajaniu się. Dla mnie BOMBA!


L'Biotica milk therapy hairmask - Maseczka do włosów  w formie czepka
Produkt pełnowymiarowy - 22,30 zł/ 30 ml

Maski do włosów to żadna nowość, ale takiej w formie czepka jeszcze nie miałam okazji poznać. Jestem nieco zszokowana, ale i szczerze ciekawa jej działania.
Jest to czepek nasączony produktem z wysoką zawartością składników aktywnych, głęboko regeneruje włosy w zaledwie 10 minut.
Maski jeszcze nie używałam, zostawię ją sobie na najbliższy wyjazd. Taka maska w formie czepka, to świetne rozwiązanie w podróżny. <3


Organic Lab - Maseczka do twarzy
Produkt pełnowymiarowy - edycja limitowana - 11,99 zł/ 2x6 ml

W pudełku znalazłam także glinkową maseczkę do twarzy nieznanej mi dotąd marki Organic Lab. Marka ta do produkcji maseczek wykorzystuje nanotechnologię opierającą się na wykorzystaniu nanocząsteczek metali szlachetnych i półszlachetnych z ekstraktami i olejami roślinnymi.
Taka saszetka wystarcza na dwa zastosowania maski. Bardzo fajnie!


Bell Hypoallergenic Metallic Liquid Lips
Produkt pełnowymiarowy - 18,99 zł

W pudełku znalazł się również produkt kolorowy, a mianowicie metaliczna płynna pomadka do ust od marki Bell. Jeśli lubicie efekt metalicznych ust, to będzie dla Was strzałem w dziesiątkę ponieważ gładko i równomiernie rozprowadza się na ustach, a w dodatku jest bardzo trwała. Jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona i mam zamiar wypróbować inne kolory.

Kredka do ust - Golden Rose -  Dream Lips Lipliner
Produkt pełnowymiarowy - edycja limitowana - 8,90 zł/szt.

Produktem dla klientek VIP jest nowa kredka do ust od marki Golden Rose. jestem z niej bardzo zadowolona! Trafił mi się mój ulubiony kolor <3
Tak kredka jest tak mięciutka i kremową, że mona nią pomalować zarówno kontur ust, ale i nałożyć na całość. GENIALNA! KOCHAM!


Jak Wam się podoba najnowsza edycja beGLOSSY?

Ja jestem z niej bardzo zadowolona! W czerwcowym box-ie znalazła wiele kosmetycznych nowości i nowych formuł, które zawsze chętnie wypróbowuję.  Absolutnie wszystkie kosmetyki trafiły w mój gust i z przyjemnością będę z nich korzystać! Oby tak dalej beGLOSSY! <3
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. o maskarze do włosów pierwszy raz słyszę :) no ale czego to ludzie nie wymyślą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest naprawdę świetna. Musisz wypróbować! :D

      Usuń
  2. chętnie poznałabym ta mascarę, produkty do ust oraz szampon w kostce, z resztą cały box wypada fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara jest super, używam jej codziennie. Masz rację, cały box wypada znakomicie :)

      Usuń
  3. Znam płyn do higieny intymnej :) Ogólnie lubię markę AA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskara do włosów dość ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskara najbardziej mnie zaciekawiła, z maski korzystałam i jestem w pełni zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dawna używam już tylko szamponów w płynie, mocno polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ta edycja wygląda bardzo obiecująco, ciekawa jestem jak by mi się sprawdziła ta masczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki do włosów od jakiegoś czasu sprawdzają się u mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bezbarwna maskara do włosów bardzo mnie zainteresowała, mam nadzieje że się sprawdza doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestawik. Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego płynu do higieny intymnej korzystam regularnie i jestem bardzo zadowolona z efektów. Zdecydowanie pozycja warta polecenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Organic Lab z tych wszystkich marek również nie jest mi znany, ale wygląda bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kredki do ust u mnie nigdy się nie sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo nie mogłam się przekonać, ale szampon do włosów w kostce robi bardzo dobrą robotę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Maskara do włosów mnie bardzo zaciekawiła, ale ogólnie nie znam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!