BeGlossy - "Make May Day" - Maj 2020

13 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Maj to dla mnie jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. Cała przyroda budzi się do życia soczystą zielenią, wszędzie pięknie pachnie kwiatami, a dni są przyjemnie ciepłe. Majowe beGLOSSY również nie zawiodło. Pudełko okazało się strzałem w dziesiątkę! Tym razem opatrzone jest hasłem  "Make May Day" i tak jak głosi jego motyw przewodni zrobiło mi piękny dzień! Niestety otworzyłam je nieco później niż zazwyczaj, musiało trochę na mnie poczekać, ale kiedy zobaczyłam zawartość, uśmiech nie znikał mi z twarzy!

Szybko chodźcie dalej i zobaczcie zawartość majowego box-a!


Syoss - Moisture Treatment Jelly
Produkt pełnowymiarowy - 19,99 zł/ 200 ml

Jest to nawilżająca odżywka do włosów w formie galaretki. Ma ona zapewnić efekt wygładzonych i wypielęgnowanych włosów. Można stosować jako 1-minutową maskę nawilżającą przed myciem włosów lub odżywkę po myciu szamponem. 
Ja stosuję ją po myciu włosów na wilgotne włosy. Ta odżywka jest bardzo przydatne przy modelowaniu włosów. Nie obciąża ich i nie skleja. Bardzo podoba mi się żelowa formuła!


tołpa derm face hydrativ - Głęboko nawilżające serum-booster
Produkt pełnowymiarowy - 36,99 zł/ 75 ml

To serum polubiłam od pierwszego użycia! Ma bardzo wygodną buteleczkę, jest super lekkie, nietłuste i świetnie nawilża skórę. W dodatku ma działanie kojące i łagodzące. Ja z powodzenie stosuję je przed nakładaniem makijażu, bo pięknie nawilża, całkowicie się wchłania i pozwala na to, aby podkład dobrze się rozprowadzał na skórze. Używam go również na noc, czasem nawet zamiast kremu. 
Serum tołpa derm face hydrativ polecam szczególnie osobom z cerą tłustą.


L'Biotica - Chusteczki węglowe do demakijażu i oczyszczania
Produkt pełnowymiarowy - 15,60 zł/30 szt.

Chusteczek do demakijażu rzadko używam w domu, ale są mi niezbędne podczas krótkich wyjazdów.
Te bardzo mi się spodobały nie tylko dlatego, że świetnie zmywają makijaż i odświeżają cerę, ale również dlatego, że ciekawie wyglądają, bo są całkowicie czarne.
W ich składzie znajduje się m.in aktywny węgiel, kolagen oraz ekstrakt z ryżu.



Biokap Bellezza - Kojący szampon na bazie olejku
Miniatura/Cena za pełnowymiarowy produkt: 42,90 zł/200 ml

W box-ie znalazłam również miniaturkę szamponu do włosów Biokap Bellezza, który mnie zachwycił!
Można było trafić na trzy różne wersje tego szamponu: przeciw wypadaniu włosów, detoksykacyjny i kojący. Ja trafiłam na ten ostatni i bardzo go polubiłam. Ma dość rzadką konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się na włosach i świetnie oczyszcza, a przy tym nie podrażnia. Czuć przy tym niesamowitą świeżość i ukojenie. Jego formuła oparta jest na olejku z dzikich oliwek i malwy. Choć cena pełnowymiarowego opakowania tego szamponu nie należy do niskich, to chętnie zainwestuję w pełną wersję. 


Selfie Project - Maska oczyszczająca na tkaninie
Produkt pełnowymiarowy - 9,99 zł/szt.

Maski na tkaninie może i nie są niezbędne do życia, ale bardzo przyjemnie się ich używa. Te od Selfie Project zmieniają twarz w zabawne emotki, co jest tym fajniejsze, kiedy w pobliżu są małe dzieci ;).
Bardzo lubię te maski i fajnie, że jedną z nich znalazłam w box-ie.


Niyok - Pasta do zębów z oleju kokosowego Mięta&Cytryna
Miniprodukt/Cena pełnowymiarowej: 21,49 zł/ 75 ml

W wszystkich box-ach zostały umieszczone miniaturki past do zębów Niyok w wersji Mięta&Cytryna stworzone z oleju kokosowego. Niyok  są to naturalne pasty do zębów bez wypełniaczy i bez syntetycznych składników. Nie zawierają fluoru. Główny składnik to olej kokosowy, który zapobiega zapaleniom dziąseł, działa antybakteryjnie i oczyszcza zęby. Co więcej tubka jest wykonana z kredy i łączy ekologię z funkcjonalnością.


Jako ambasadorka beGLOSSY otrzymałam do wypróbowania wszystkie trzy pełnowymiarowe wersje past Niyok:
Trawa cytrynowa i imbir
Mięta i Cytryn
Czerwona pomarańcza i Bazylia

Jestem bardzo miło zaskoczona tym jak przyjemnie się ich używa. Przyznam Wam się, że z tradycyjnych past do zębów zrezygnowałam zupełnie na korzyść Niyok. 
Te pasty po prostu trzeba wypróbować, aby się przekonać, że są świetne!



Jak spodobała Wam się zawartość majowego be GLOSSY? Moim zdaniem jest świetna!
Ze wszystkich kosmetyków, jakie znalazłam w boxie korzystam bardzo chętnie i z przyjemnością <3


Pudełka beGLOSSY znajdziecie oczywiście na beglossy.pl!

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Mimo, że nie zamawiam już boxów to ten mi się całkiem podoba. Zawartość jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta zawartość również jest bardzo dobra!

      Usuń
  2. Pięknie opakowany i zawartośc też ciekawa, ale zapewne Twoje zdjęcia też robią robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście rewelacyjna zawartość - a zastanawiałam się nad tym pudełkiem :) Muszę w końcu do nich wrócić, bo brakuje mi tych emocji towarzyszących odpakowywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko całkiem fajne :D podoba mi się ten szampon do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam Syoss. Używam wielu kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam mieszane uczucia co do tej marki, ale zawsze chętnie wypróbuję nowości.

      Usuń
  6. Produkt tołpy Bardzo mnie zaciekawił, już dawno nie miałam u siebie tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W odróżnieniu od poprzedniego komentarza u mnie Syoss wywołuje bardzo negatywne emocje, jakoś te produkty do mnie nie trafiają..

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki węglowe bardzo mnie zaciekawiły, nigdy o nich nie słyszałam, a korzystam czesto z węglowych produktów: pasty, pellingi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!