Pachnąca kolorówka od Joko

18 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Która z nas nie lubi kosmetyków kolorowych? Dziś pokażę Wam takie, którymi nie tylko możemy domalować sobie trochę urody, ale też nacieszyć się ich zapachem, a w dodatku są one bardzo przystępne cenowo.
Wszystkie trzy produkty o których dziś napiszę, służą mi już długo i muszę przyznać, że często po nie sięgam.


JOKO - Finish your make-up pressed BLUSHER - Róż prasowany

Z całym przekonaniem, muszę stwierdzić, że jest to jeden z róży po które sięgam najczęściej. Mam odcień nr 1, który bardzo spodobał mi się kolorystycznie. Jest to taki morelowo-różowy kolor i świetnie współgra z odcieniem mojej cery. To, że trafiłam z kolorystyką, nie jest jedynym powodem dla którego go lubię. Używa się go bardzo przyjemnie, a to dlatego, że pachnie najprawdziwszym kokosem. Jego konsystencja jest lekko kremowa, dzięki czemu nie sprawia żadnych problemów przy aplikacji, nie prószy, nie robi plam, łatwo jest go rozetrzeć i fajnie stapia się z podkładem.
Co więcej, jest trwały i nie znika w miarę upływu czasu, ani nie zmienia koloru.
Jest typowo matowy, nie zawiera żadnych rozświetlających drobinek (chociaż producent informuje o ich znikomej ilości), dzięki czemu nie podkreśla niedoskonałości.
Jeśli szukacie dobrego różu w przystępnej cenie, to z pewnością będziecie z niego zadowolone.
Róż prasowany o kremowej konsystencji. Umożliwia naturalne wykończenie makijażu i bezproblemową aplikację. Doskonale uwydatnia kości policzkowe, nadaje cerze świeży i naturalny koloryt. Formuła zawiera jedwabiste cząsteczki pudru i mikę. W kontakcie z promieniami światła optycznie maskują niedoskonałości skóry. Kosmetyk utrzymuje się przez długi czas, nie osypuje się i nie tworzy plam. Róż jest mocno napigmentowany, co znacznie zwiększa jego wydajność. Produkt umieszczono w plastikowym opakowaniu. Dostępny w 6 odcieniach.
1 - Posiada znikomą ilość rozświetlających drobin.2 - Posiada znikomą ilość rozświetlających drobin. 3 - Posiada dużą ilość rozświetlających drobin. 4 - Posiada dużą ilość rozświetlających drobin. 5 - Posiada dużą ilość rozświetlających drobin. 6 - Posiada małą ilość rozświetlających drobin.
SKŁAD: TALC, MICA, CAPRYLIC/CAPRIV, TRIGLICERIDE, ETHYLHEXYL, PALMITATE, MAGNESIUM STEARATE, BIS DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE - 1, CAPRYLYL GLICOL, PHENOXYETHANOL, HEXYLENE GLYCOL, PARFUM, COUMARIN, CI 77491, CI 77891, CI 77492, CI 75470, CI 77499, CI 19140, CI 77007, MALTODEXTRIN, TIN OXIDE.
Cena ok. 18 zł

JOKO - Matt your face loose powder - Matujący puder sypki

Kolejny produkt, który pięknie pachnie, chociaż nie jestem w stanie określić, czym dokładnie. Doskonale się sprawdza przy wykańczaniu makijażu, daje naturalny mat, który utrzymuje się ok. 5 godzin. Jest drobniutko zmielony, co umożliwia szybką i bezproblemową aplikację. Zawiodłam się niestety opakowaniem, przez które nie mogę nosić go w torebce. Otwory przez które wysypuje się puder są bardzo duże i nie można ich zabezpieczyć, a co za tym idzie, puder się wysypuje niemiłosiernie. Po jednej podróży z nim w torebce, wszystko było oproszone. Szkoda, bo chętnie nosiłabym go przy sobie i używała w ciągu dnia.
Matujący, półtransparentny puder sypki. Przeznaczony jest dla każdego typu cery. Może być aplikowany za pomocą puszka lub pędzla. Formuła w naturalny sposób chroni naskórek przed promieniowaniem UV oraz absorbuje nadmiar sebum. Puder dobrze matuje oraz utrwala makijaż. Delikatna konsystencja nie zatyka porów, dzięki czemu skóra swobodnie oddycha. Gwarantuje perfekcyjny wygląd przez wiele godzin. Opakowanie wyposażono w kratkę dozującą, która znacznie ułatwia nabieranie. Posiada kompozycję zapachową. Produkt dostępny w 4 odcieniach. Nie zawiera rozświetlających drobin. 
SKŁAD: TALC, MAGNESIUM STEARATE, PARFUM, COUMARIN, AMYL CINNAMAL, LINALOOL, BENZYL SILICYLATE, CITRONELLOL +/- CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 45430.
Cena ok. 30 zł



JOKO - Mineral Powder - Mineralny Puder Prasowany
To kolejny gagatek, który zasługuje na uwagę, pomimo, że nie ma zapachu. Ja mam egzemplarz w odcieniu 03 i kiedy pierwszy raz na niego spojrzałam w opakowaniu, myślałam, że będzie dla mnie o wiele za ciemny. Okazało się, że byłam w błędzie, bo nałożony na twarz, wcale taki ciemny nie jest i tak się złożyło, że idealnie dopasował się do mojego odcienia skóry. W obecnym czasie rzadko po niego sięgam, ale w okresie letnim, używałam go bardzo często. Ma bardzo dobrą pigmentację i dlatego nakładałam go na twarz solo, bez żadnego podkładu. Wystarczył tylko krem nawilżający, ten puder i wszystko grało. Niedoskonałości ukryte, a cera świeża, lekka i promienna przez długi czas.
Muszę zwrócić uwagę na fakt, że produkt zawiera parafinę od której stronię, ale o dziwo mimo jej obecności nie zauważyłam żadnego niekorzystnego wpływu na moją cerę. Nie odważyłabym się użyć kremu, czy podkładu z tym składnikiem, ale jeśli chodzi o sypką, czy prasowaną kolorówkę, to nie jest to dla mnie dużym problemem.
Mineralny puder prasowany Joko to jeden z kosmetyków wchodzący w skład serii pudrów „Joko Mineral”. Puder jest wolny od tak powszechnie stosowanego talku, od którego skóra traci blask i wygląda na zmęczoną. Puder mineralny zawiera w sobie wiele składników pochodzenia naturalnego. Dzięki nim skóra staje się zdrowsza, odzyskuje swój naturalny kolor i blask. Jego formuła pozwala również ochronić twarz przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, przyspieszając tym samym proces odnowy naskórka. Wystarczy tylko jedno muśnięcie pędzla aby wyrównać koloryt skóry twarzy. W celu uzyskania bardziej kryjącego efektu należy nanieść na twarz jeszcze jedną warstwę produktu. Puder jest bardzo łatwy w aplikacji, nie tworzy nieestetycznych smug. Delikatnie otula twarz nadając jej zdrowego, satynowego efektu. Powierzchnia skóry zostanie wygładzona, zyskując przy tym świeżego i atłasowego wyglądu. 
Dostępne kolory: 
J01 - puder z pigmentacją w odcieniu brzoskwini
J02 - puder jaśniejszy od J01. Świetnie sprawdzi się jako rozświetlacz.
J03 - puder z pigmentacją w kolorze jasnego, lekkiego różu.
SKŁAD: MICA, PARAFFINUM LIQUIDUM, DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE, [+/-] CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 770007.
Cena ok. 18 zł


Muszę przyznać, że po nieudanych przygodach z cieniami do powiek Joko, trochę się obawiałam o jakość tych trzech produktów, ale byłam w wielkim błędzie, bo bardzo się z nimi polubiłam.

Znacie je?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

18 komentarzy:

  1. Kolorystyka w moich gustach! Jednak najbardziej zaciekawił mnie róż! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pachnące kosmetyki, ale akurat kolorówkę wolę bezzapachową.

    OdpowiedzUsuń
  3. tych akurat nie mam, ale posiadam róż prasowany J6, całe czarne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? Jesteś zadowolona?

      Usuń
    2. jest to mój pierwszy róż jaki posiadam i ogólnie słabo się umiem nim posługiwać, aczkolwiek na policzkach wygląda bardzo ładnie i mi to odpowiada

      Usuń
  4. Nie mam żadnego produktu Joko, jakoś nigdy mnie nie ciekawiły...
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabo znam produkty Joko,ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie kosmetyki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten róż jest w bardzo ślicznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nigdy nie zwracałam większej uwagi na składy pudrów, ale parafina na drugim miejscu mnie zaintrygowała.
    Róż ma prześliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dawno nic z Joko nie używałam, ale sama marka kojarzy mi się dość dobrze. Chyba kiedyś miałam ich podkład całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te cudaki, szkoda, ze tak słabo dostępne bynajmniej dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. JOKO chwalę sobie dobre kosmetyki i cena w miarę jest .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!