The Ordinary. - Kosmetyki na punkcie których oszalał świat!

20 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Popularność kosmetyków The Ordinary. nie słabnie, a wręcz przeciwnie, stają się one coraz bardziej porządane i kiedy tylko pojawią się na "sklepowych półkach", to pustoszeją w mgnieniu oka. Popyt na te kosmetyki jest tak duży, że fabryki nie nadążają ich produkować.
Zanim jednak wyjaśnię, dlaczego świat oszalał na punkcie The Ordinary, sprawdźmy skąd tak właściwie wzieła się ta marka.

Zacznijmy od początku! Trochę Historii.

The Ordinary należy do amerykańskiego koncernu DECIEM The Abnormal Beauty Company, który powstał w 2013 roku w Toronto w Kanadzie za sprawą załżyciele tej marki Brandona Truaxe.
DECIEM to firma kosmetyczna, której hasłem jest "nienormalna firma kosmetyczna". Posiada ona wiele marek skupionych głównie na pielęgnacji skóry i włosów. Są nimi między innymi: NIOD, Hylamide, The Chemistry Brand, Abnomaly, Loopha i HIF. Najbardziej popularną i znaną jest jednak The Ordinary, linia kosmetyków do pielęgnacji skóry, która oferuje niedrogie, a jednocześnie doskonałe jakościowo produkty. Kosmetyki The Ordinary są pozbawione: parabenów, siarczanów, oleju mineralnego, olejów zwierzęcych, barwników smoły węglowej, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. Marka nie testuje swoich produktów na zwierzętach, ale też nie płaci za to innym.
Tworzy ona wyłącznie produkty o prostym składzie, których działanie ma przede wszystkim  odzwierciedlenie w badaniach.
Na chwilę obecną sklepy tej marki znajdują się w Kanadzie, USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Korei Południowej.

Skąd to SZALEŃSTWO?!

Powodów tak niebywałej popularności marki The Ordinary. jest kilka:
1. CENY kosmetyków The Ordinary. wahają się w okolicach  20-80 zł, co przy ich składach i efektach działania jest prawdziwą gratką.
2. SKŁADY są proste i czyste. Wszystkie kosmetyki są wegańskie i pozbawione: parabenów, siarczanów, oleju mineralnego, olejów zwierzęcych, barwników smoły węglowej, formaldehydu, rtęci i oksybenzonu. W tych kosmetyków nie ma niczego niepotrzebnego, żadnych zbędnych dodatków. Na przykład w serach do twarzy nie znajdziemy żadnych substancji zapachowych, barwników, czy zagęstników, co pozwala je łączyć z innymi kosmetykami bez obaw o podrażniania, czy niepożadane reakcje.
3. STĘŻENIA kosmetyków The Ordinary. są silnie związane z filozofią marki. Substancji aktywnych ma być tyle, aby kosmetyki były bezpieczne w użytkowaniu, ale możliwie jak najwyższe.
4. DZIAŁANIE kosmetyków The Ordinary. to oczywiście konsekwencja pozostałych składowych. Nie da się ukryć, że dzięki nim pożna się pozbyć wielu problemów z cerą. The Ordinary. udowadnia to z każdą nową klientką!
5. SZCZEROŚĆ to podstawa komunikacji marki z klientem. Na opakowaniach kosmetyków przedstawiono w prosty sposób to, co znajduje się w środku. Nie ma tu żadnych 'obiecanek cacanek', ani marketingowego bełkotu.

Biorąc pod uwagę wszystkie powyższe zalety marki The Ordinary., aby stać się szczęśliwym posiadaczem tych kosmetyków, często trzeba grzecznie czekać na swoją kolej w kolejce liczącej dziesiątki tysięcy oczekujących. Już od dłuższego czasu półki internetowych sklepów straszą pustakami.

Ja na szczęście swoje cierpliwie odstałam, można nawet powiedzieć, że je uplowałam! Interesujące mnie pozycje zakupiłam niezwłocznie po tym, jak pokazały się w sklepie internetowym Perfumerii Douglas.

Trochę Obaw...

Zanim jeszcze zagłębiłam się w tematykę komsetyków  The Ordinary., przyznam szczerze, że mimo tych wszystkich zalet, trochę obawiałam się tej zabawy ze składnikami i formułami. Okazało się jednak, że dałam sobie radę doskonale i dobrałam idealnie moją aktualną pielęgnację!

Jak używać i jak łączyć  kosmetyki The Ordinary.?

Wystarczy trzymać się kilku prostych zasad:
1. Preparaty na bazie wody zawsze stosujemy przed tymi na bazie olejów. Zaczynamy od lekkich, a dopiero później idą cięższe formuły.
2.  Ważne jest, aby używać nie więcej niż 3 różnych roztworów serum na raz.
3. Są dwa preparaty, których pod żadnym pozorem nie można łączyć przy jednej aplikacji: Niacinamide 10% + Zinc 1%
Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%

Można je używać jeden np. rano, a drugi wieczorem, ale nigdy jednocześnie!
4. Produkty, które mają różne pH należy stosować osobno, nigdy jednocześnie. Na etykiecie każdego kosmetyku jest dokładnie oznaczone, jakie on ma pH, więc nie powinno robić to żadnego problemu.
W skrócie: produkty z niskim pH (do 4) nie stosujemy równocześnie z produktami o wysokim pH (od 5). Proste? Jasne, że proste!

Teraz opowiem Wam teraz nieco o moich zdobyczach i pielęgnacji, jaką sobie zafundowałam!


Glycolic Acid 7% Toning Solution - Tonik
Działanie: przeciw rozszerzaniu się porów, korygujące niedoskonałości
Tonik z 7% kwasem glikolowym , kwasami aminowymi, aloesem, żeń-szeniem i tasmańskim pieprzem.
Przeznaczenie: Zalecany dla skóry z drobnymi bliznami i zmarszczkami, przebarwieniami, podrażnionej i zniszczonej na skutek opalania i zrogowaciałej. Kwas glikolowy dobrze sprawdza się też w pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej, źle ukrwionej i z objawami przedwczesnego starzenia.
Korzyści stosowania:
•stymuluje produkcję kolagenu,
•przyspiesza regenerację komórek,
•złuszcza naskórek,
•wygładza skórę,
•wyrównuje koloryt,
•intensywnie regeneruje,
•oczyszcza zatkane mieszki włosowe
Cena: 240 ml - 42,00 zł

Ten tonik już właściwie od pierwszego użycia trafił na listę moich ulubionych produktów! Po użyciu skóra jest miękka i gładka, a przy systematycznym użytkowaniu skóra odzyskuje ten naturalny GLOW, wygląda zdecydowanie zdrowiej i świeżo, a przebarwienia w miarę stosowania stają się coraz mniej widoczne. Ten tonik to nie tylko tonik, bo jego zadaniem jest przede wszystkim delikatne złuszczania. Dla mnie to genialny produkt! Od kiedy go stosuję, nie muszę stosować peelingów mechanicznych. Już nie pamiętam kiedy ostatnio spojrzałam w ich stronę.
Używam go zawsze po oczyszczaniu skóry twarzy i przed dalszymi etapami pielęgnacji.
Co tu dużo mówić! Ten produkt nie ma wad!


Natural Moisturizing Factors + HA Krem do twarzy
Beztłuszczowy krem z kwasem hialuronowym i kompleksem nawilżającym.
Zawiera aminokwasy i lipidy.

Przeznaczenie:
Jest kompleksem substancji składającym się z kilku aminokwasów, kwasów tłuszczowych, triglicerydów. Zawiera również mocznik, ceramidy, fosfolipidy, glicerynę, sacharydy, PCA sodowy, kwas hialuronowy i wiele innych związków, które są naturalnie obecne w skórze. Polecany dla każdego rodzaju skóry, szczególnie tej suchej i wrażliwej.
Korzyści stosowania:
•nawilża skórę przesuszoną zabiegami kosmetycznymi, słońcem, wiatrem, mrozem czy suchym, klimatyzowanym powietrzem,
•przywraca właściwe nawilżenie skórze,
•uelastycznia i zmiękcza naskórek,
•regeneruje i wygładza,
•przywraca funkcje ochronne.
•stymuluje naturalną odnowę biologiczną skóry
Cena: 100 ml - 39,00 zł

Niby taki sobie zwykły krem nawilżający, ale dla mnie to HIT! Stosuję go po nałożeniu serum zarówno na noc, jak i na dzień pod makijaż. Jego konsystencja jest treściwa ale nietłusta. Skóra po zastosowaniu jest jędrna, doskonale nawilżona i wygląda świetnie. Co równie ważne, ten krem ma niebywałą wydajność, bo wystarczy zaledwie odrobina, aby zaaplikować go na całą twarz. Początkowo trochę mnie to denerwowało, bo byłam przyzwyczajona, że używałam większej ilości kremu, ale w miarę stosowania przyzwyczaiłam się i bardzo mi to odpowiada. 
Jak pozostałe kosmetyki The Ordinary, ten krem ma doskonały skład! Znajdziemy w nim kwas hialuronowy oraz NMF składający się z aminokwasów, kwasów tłuszczowych, trójglicerydów, mocznika, ceramidów, fosfolipidów, gliceryny, sacharydów, sodu PCA i wielu innych związków, które są naturalnie obecne w skórze. 
On jest po prostu GENIALNY!


Caffeine Solution 5% + EGCG - Serum pod oczy
Serum pod oczy zawiera kofeinę o wysokiej rozpuszczalności i katechinę z zielonej herbaty.
Przeznaczenie:
Serum odpowiednie dla osób z opuchnięciami , zasinieniami i oznakami starzenia w okolicach oczu.
Korzyści stosowania:
•redukuje cienie i obrzęki wokół oczu,
•nawilża, ujędrnia, poprawia elastyczność skóry
Cena: 30 ml - 32,00 zł


Zdecydowałam się też zaopatrzyć w serum do pielęgnacji okolic oczu i nie żałuję!  Ma ono konsystencję rzadkiego żelu, który świetnie się rozprowadza. Jedna kropelka wystarcza na aplikację go pod całym okiem. Jest wyjątkowo wydajny!
W miarę regularnego stosowania to zmniejszenie widoczność zmarszczek oraz poprawia jędrność skóry pod oczami. Co więcej, skóra jest doskonale nawilżona.
To co najważniejsze, serum genialnie niweluje opuchnięcia pod oczami. 
Stosuję je zarówno na wieczór, jak i o poranku, a ono nie znika!

"Buffet" Multi-Technology Peptide - Serum
Działanie: wygładzające, anti-aging
Zawiera Syn-Ake®, Matrixyl Synthe 6®, Matrixyl 3000®, Argirelox®, Hyaluronic Acid, Amino Acids i pochodne biologiczne*
Przeznaczenie:
Serum przeznaczone do niwelowania pierwszych oznak starzenia się skóry. Łączy w sobie kilka kompleksów petydowych (m.in. Matrixyl, Syn-Ake, Relistase, Argirelox) i probiotyki. Całkowite stężenie to 25,1%. Przyspiesza naturalne procesy naprawcze naskórka i dostarcza składniki odżywcze do głębokich warstw skóry.
Korzyści stosowania:
•działa przeciwzmarszczkowo i ujędrniająco
•doskonale nawilża skórę
•skoncentrowana zawartość peptydów poprawia zdolności regeneracyjne skóry
•minimalizuje skutki starzenia się skóry
•chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych
Cena: 30 ml - 65,00 zł




"Buffet" stosuję rano po użyciu toniku i przed nałożeniem kremu. Ma przyjemną  żelową konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia cerę super nawilżoną i gładką.
Dobrze współpracuje z kremem i można je z powodzeniem stosować pod makijaż. 
Przy regularnym stosowaniu faktura i jędrność skóry zdecydowanie się poprawia. Jest ona bardziej napięta i świetnie nawilżona. 
Nie da się również ukryć, że serum ma cudowny skład!


Granactive Retinoid 2% Emulsion - Emulsja do twarzy
Działanie: odmłodzenie powierzchni skóry, anti-aging
Serum łączące w sobie 2 formuły aktywnych retinoidów o łącznym stężeniu 2%.
Korzyści ze stosowania:
•wygładza i redukuje drobne zmarszczki,
•poprawa struktury i gęstości naskórka,
•niweluje objawy fotostarzenia skóry,
•rozjaśnienia przebarwienia posłoneczne, hormonalne i blizny potrądzikowe,
•poprawia nawilżenie skóry,
•zmniejsza widoczność naczynek i cienie pod oczami,
•zwiększenie jędrności i elastyczności skóry,
•zwęża pory skóry i pomaga regulować produkcję łoju.
Cena: 30 ml - 49,00 zł


Granactive Retinoid 2% Emulsion stosuję codziennie na noc po użyciu toniku i przed nałożeniem kremu.  Skóra po zastosowaniu jest nawilżona, wygładzona i bardzo świeża! Serum doskonale działa na drobne zmarszczki i zmniejsza rozszerzone pory nie obciążając przy tym skóry.
Retinol w nim zawarty ma wysokie stężenie i jest chemicznie stabilny. Serum ma lejącą się konsystencję, jest lekkie, ale nie wchłania się całkowicie. Pozostawia pewną lepkość na twarzy, dlatego właśnie ja preferują stosowanie go jedynie na noc. Rano moja skóra jest w doskonałej kondycji.
Kocham to serum szczerą miłością i myślę, że dopóki będzie w sprzedaży to będę stale posiadała je na swojej toaletce!

AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution - Emulsja do twarzy 
Działanie: korygujące niedoskonałości, redukuje plamy i przebarwienia
Zawiera 30% alfa-hydroksykwasów (glikolowego/mlekowego/winowego/cytrynowego), 2% beta-hydroksykwasu (kwasu salicylowego), polimer usieciowany kwasu hialuronowego, witaminę B5, czarną marchew i pieprz tasmański
Przeznaczenie produktu:
Głównie dla cery tłustej, mieszanej i trądzikowej, z wypryskami, zanieczyszczonymi porami czy bliznami potrądzikowymi. Preparat odpowiedni jest także dla cery suchej, dojrzałej, zniszczonej jako intensywna kuracja złuszczająca, rozjaśniająca przebarwienia po wypryskach i opalaniu. Wygładza skórę i odświeża jej koloryt bez względu na wiek.
Korzyści ze stosowania:
•reguluje odnowę komórek skóry,
•spłyca drobne zmarszczki,
•poprawia koloryt,
•wpływa na produkcję kolagenu, zwiększa elastyczność i jędrność skóry,
•nawilża i wygładza,
•wzmacnia barierę lipidową naskórka, poprzez stymulację produkcji ceramidów,
•działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie,
•przyśpiesza gojenie wyprysków oraz wspomaga redukcję blizn i śladów potrądzikowych,
•zapobiega wrastaniu włosów po depilacji.
Cena: 30 ml - 35,00 zł


Na koniec zostawiłam sobie produkt, którym jest peeling z kwasami AHA i BHA. Zanim jeszcze je zastosowałam, urzekła mnie jego konsystencja i kolor. Zawsze kiedy go otwieram, mam wrażenie, że w buteleczce jest krew ;)
Peeling stosuję raz lub dwa razy w tygodniu i już nie wyobrażam sobie pielęgnacji gdzie miałoby go nie być! Efekty są natychmiastowe! Koloryt skóry ujednolica się, a pory zwężają się coraz bardziej z każdą aplikacją, skóra jest miękka, wygładzona i elastyczna.
Jest świetny pod każdym względem! 


Dostępność The Ordinary w Polsce

Jak już pisałam wcześniej, na kosmetyki The Ordinary. trzeba polować, bo zwykle półki sklepów internetowych świecą pustkami.
Ja swoje egzemplarze upolowałam w internetowym sklepie Perfumerii Douglas  i zamówiłam do stacjonarnej perfumerii (dzięki temu przesyłka nic mnie nie kosztowała).

Dodam jeszcze, że Perfumerie Douglas Polska mają oficjalną wyłączność na sprzedaż kosmetyków The Ordinary. w Polsce. Niestety póki co asortyment jest dość ubogi. Mam jednak nadzieję, że to się wkrótce zmieni.


Jakie macie doświadczenia z kosmetykami The Ordinary.?
Macie swoich ulubieńców?


Pozostałe kosmetyki z oferty The Ordinary., które na chwilę obecną są dostępne w Perfumeriach Douglas i które jednocześnie chcę wypróbować to:
Hyaluronic Acid 2% + B5 Serum   - 35 zł
Niacinamide 10% + Zinc 1% Emulsja do twarzy  - 29 zł
Salicylic Acid 2% Solution Emulsja do twarzy  - 29 zł

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. ja swoj ''krwawy'' peeling z TO też kupiłam w Douglasie :) fajnie, ze te kosmetyki sa juz u nas tak latwo dostepne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nimi mega zauroczona. Wiele kosmetyków już przetestowałam w swoim życiu, z różnych półek cenowych, ale takich HIT-ów jeszcze nie było <3

      Usuń
  2. nie dziwię się że wszyscy szaleją, skoro są tanie i dobre :) ja na co dzień stosuję delikatne pianki myjące i kremy naturalne bez konserwantów, a te kosmetyki używam jako peeling lub serum i efekty są niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty również jesteś zadowolona! <3

      Usuń
  3. Warto wspomnieć, że pielęgnację kofeinowym serum należy zamknąć kremem bo inaczej może wysuszyć. Polecam grupę na fb o kosmetykach TO, kopalnia wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Ja zawsze używam kremu. Dzięki za polecenie grupy <3 Skorzystam!

      Usuń
  4. The Ordinary nie jest na wyłączność w Douglas. Ich kosmetyki można jeszcze stacjonarnie i internetowo dostać w Drogerii Pigment i w Cosibella ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można i na allegro też sprzedają i dobrze im to idzie, ale oficjalnie to Douglas ma wyłączność.

      Usuń
  5. Niby cały świat oszalał a ja o nich nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już przeczytałaś! Najwyższy czas wypróbować :)

      Usuń
  6. Słyszałam o tej marce wiele dobrych opinii i sama planuję coś wypróbować. Może tonik na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz je widzę, ale zapowiadają się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nich, ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już kilka ich produktów na oku, dzięki za wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś ja nie kojarzę abym miała do czynienia z tymi kosmetykami, ale muszę poczytać o nich więcej. Dla mnie w szczególności bardzo fajnie sprawdzają się kosmetyki do pielęgnacji twarzy z https://eveline.pl/kosmetyki-do-twarzy gdyż to właśnie one muszą być wysokiej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!