Depilacja laserowa LightSheer DESIRE® - Pierwsze efekty! | Depilacja.pl

4 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Na początku listopada bieżącego roku poddałam się pierwszemu zabiegowi depilacji laserowej. O moich pierwszych wrażeniach pisałam Wam tutaj. Tydzień temu natomiast miałam już drugi zabieg, a w miedzy czasie zauważyłam już pierwsze efekty i to właśnie o nich chciałabym Wam dziś opowiedzieć.
Jeśli nie czytałyście mojego pierwszego wpisu na ten temat, to serdecznie Wam do niego odsyłam, bo zgromadziłam tam najważniejsze informacje dotyczące właśnie depilacji laserowej, a dziś nie będę się już powtarzać.

Ja poddałam się depilacji strefy bikini, a efekty jaki zauważyłam już po pierwszym zabiegu są naprawdę imponujące.
Okazało się, że jestem idealną klientką, a to dlatego, że mam jasną skórę, a ciemne włosy i właśnie przy takim typie skóry i włosów efekty są najlepsze, a i sam zabieg jest mało bolesny.


Efekty, jakie zauważyłam u siebie!

1. Po ok. dwóch tygodniach od pierwszego zabiegu zauważyłam, że włoski w niektórych miejscach poddanych depilacji zaczęły wypadać. U mnie nie było to jednak przerzedzenie włosków, ale raczej powstały fragmenty skóry na której włosków nie było. Pojawiły się takie gładkie 'placki'. Po pierwszym zabiegu wypadło ok. 25-30% włosków.

2. Wszystkie włoski na fragmentach ciała poddanego depilacji rosną bardzo wolno (oczywiście te, które nie wypadły). Dużo wolniej niż te na fragmentach skóry, która nie była poddana depilacji.

3. Skóra poddana depilacji wygląda zdrowiej. Przy goleniu nie robią się podrażnienia.

Bezpośrednio po zabiegu depilacji depilacji mogą pojawić się delikatne podrażnienia skóry, ale u mnie takich stuków ubocznych nie było. U każdego jest to jednak kwestia indywidualna. 
Dla osób, które mają bardzo delikatną i wrażliwą skórę zostały stworzone balsamy po depilacji (na zdjęciu poniżej)


Muszę przyznać, że z efektów jestem bardzo zadowolona i już myślę nad kolejnymi partiami ciała. Depilacja laserowa naprawdę działa i jestem tego doskonałym przykładem :)
Jeśli jesteście ciekawe, ile taki zabieg kosztuje to zapraszam Was do obejrzenia cennika. Porównałam sobie ceny różnych salonów i zabiegi w Depilacja.pl wypadają najkorzystniej cenowo i oczywiście są skuteczne, także bardzo Wam  je polecam!


Z zabiegu depilacji korzystałam w gabinecie Depilacja.pl, w salonie Bella  na ul. Rzgowskiej 56A 
w Łodzi.
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Chętnie zapoznam się z cennikiem i porównam do cen u mnie w Uk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sama byłam, akurat na bikini i bardzo polecam. Teraz zastanawiam się nad nogami i szukam porady. Jak bikini jest dość problematyczne, to czy nogi faktycznie zasługują na taką inwestycję:D Kto robił nogi?
    Jak jesteście z Wrocławia, to byłam tutaj: link

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nie ma lepszego miejsca od depilacji light sheer w Krakowie. Dla mnie to miejsce to numer jeden i nie zamieniłabym go na inny salon. Obsługa jest na bardzo wysoki poziomie. Zawsze wychodzę z tego miejsca zadowolona, a dodatkowo depilacja starcza na dobre miesiące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!