InspiredBy - Naturalnie Piękna - EDYCJA 10

8 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Dziesiątą edycję pudełka InspiredBy - Naturalnie Piękna można określić jednym krótkim słowem: WOW! W box-ie znalazła się tak ogromna ilość kosmetyków, że jedynym słowem jakie była w stanie z siebie wydusić po otwarciu to właśnie wielkie WOW! Kiedy rozłożyłam wszystko na toaletce, ledwo się nie niej zmieściło!
W pudełku znalazłam produkty, które doskonale już znam i lubię, ale były również kompletnie nieznane mi merki, jak również całkowite nowość znanych mi producentów.

Chodźcie dalej i zobaczcie same! <3


CZTERY PORY ROKU - Balsam do ciała
Produkt pełnowymiarowy - 7,99zł/250ml

Ten balsam pojawił się w jednym z kosmetycznych box-ów w zeszłym roku, także miałam z nim już do czynienia. Jego zapach kojarzy mi się z wiosną i szczerze mówiąc, dzięki niemu znów poczułam za nią tęsknotę, mam już dość zimna! Myślę, że poczekam z jego użyciem do cieplejszych dni, bo póki co, jest dla mnie zbyt lekki. Nie mogę mu jednak odmówić dobrzy właściwości nawilżających.


PILOMAX  - Serum przeciw wypadaniu włosów
Produkt pełnowymiarowy - 30zł/opakowanie - 75ml

Lubię wszelkie produkty, które wzmacniają włosy, dlatego ucieszyłam się z tych kosmetyków. Marka PILOMAX ma bardzo dobre opinie, więc pokładam w tych produktach duże nadzieje. Wierzę, że dzięki nim, wiosenne przesilenie nie będzie dla moich włosów wyzwaniem ;). W box-ie znalazła się zarówno wersja dla kobiet, jak i mężczyzn, a w każdym zestawie był również grzebień do włosów.


TRIA - Krem regenerująco nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc 
Produkt pełnowymiarowy - 49.95zł/50ml

Z tą marką spotykam się po raz pierwszy. Nigdy wcześniej nawet o niej nie słyszałam. Bardzo jestem ciekawa tego kremu, gdyż jak zdążyłam się doczytać, ma bardzo dobry naturalny skład. Regeneracja i nawilżenie brzmią bardzo obiecująco! Podoba mi się również słoiczek tego kremu, na plus przemawia również to, że jest wykonany ze szkła.


AA Tacuma - Kremowa emulsja do mycia ciała
Produkt pełnowymiarowy - 10,99zł/400ml

Ta emulsja do mycia pojawiła się już kiedyś w ShinyBox i pamiętam, że bardzo mi się spodobała, dlatego chętnie będę znów z niej korzystać. Ma bardzo ładny zapach, świetnie się pieni i nie wysusza skóry. Wszystko na plus! Wielki pozytyw!


BEAUTE MARRAKECH - Dezodorant naturalny ałunowy
Produkt pełnowymiarowy - 29.01zł/50ml

Z tym dezodorantem zdążyłam się już zaprzyjaźnić. Może jego opakowanie nie jest zbyt komfortowe, bo nakrętka popękała, a buteleczka wykonana jest ze szkła i trzeba uważać, aby jej nie upuścić, ale zawartość jest znakomita. Ten dezodorant fantastycznie chroni przed poceniem i przykrym zapachem. Początkowo podchodziłam do niego bardzo sceptycznie, ale to się zmieniło już po pierwszym użyciu! Dla mnie rewelacja!


SHEFOOT - Silnie odświeżający krem pielęgnacyjny do stóp
Produkt pełnowymiarowy - 18.90zł/75ml

Markę SHEFOOT już doskonale znam i wiem, że ma w swojej ofercie bardzo duży asortyment produktów do pielęgnacji stóp, które są wyjątkowo dobre w swym działaniu. Cieszę się, że mam możliwość przetestowania również tego kremu.


HERBOLIVE - Oliwkowy krem do ciała
Wersja mini - 50ml

HERBOLIVE to kolejna nie znana mi marka (ile to człowiek jeszcze musi się nauczyć ;)). Zapewne tą miniaturkę zużyję w tempie ekspresowym, bo bardzo spodobał mi się skład tego kremu. Zawiera on organiczną oliwę z oliwek, organiczny aloes, masło Shea, olej migdałowy i olej słonecznikowy, a także jogurt. Dla mnie bomba! <3


VESPERA - Mydło z woskiem pszczelim
Produkt pełnowymiarowy - 6,99zł

Lubię wszelkiego rodzaju naturalne mydła, a marka VESPERA to dla mnie kolejna niespodzianka, ponieważ nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Muszę przyznać, że już z niego korzystam i jestem zachwycona zapachem, ale nie tylko, bo jest bardzo delikatne dla skóry, nie wysusza, a zapach długo utrzymuje się na dłoniach! Super!


BB krem korygujący niedoskonałości cery DELIA
Produkt pełnowymiarowy - 10zł/30ml

Kremów BB używam jedynie latem, dlatego pewnie to opakowanie otworzę dopiero za kilka miesięcy i wtedy będę mogła stwierdzić, czy mi pasuje. Słyszałam o nim całkiem niezłe opinie, ale nie będę się nimi sugerować. Jeśli chodzi o kremy BB, to jestem bardzo wymagająca. Zobaczymy co wyjdzie w praniu ;)
  
DEBORAH - Kredka do oczu 24 Ore
Produkt pełnowymiarowy - 27zł
Z kredki marki DEBORAH ucieszyłabym się bardzo, ale niestety trafiła mi się taka w odcieniu zieleni, a jest to wyjątkowo nie mój kolor. Widziałam, że w innych wariantach pudełek kolory kredek też były różne. Szkoda, że nie trafiłam na fiolet lub brąz.

EFEKTIMA-  Peeling + maska do dłoni
Produkt pełnowymiarowy - Saszetka 2,56zł

 Ten produkt już kilka razy gościł na moich dłoniach i byłam zadowolona. Fajnie, ze znów znalazł się w pudełku. W zimie często korzystam z różnych, silnie działających i regenerujących kosmetyków do pielęgnacji dłoni. Przez mróz na zewnątrz i ogrzewanie w domu i pracy moje dłonie bardzo szybko się wysuszają.

W pudełku znalazła się również próbka szamponu Milva.


To już cała zawartość pudełka InspiredBy Naturalnie Piękna z dziesiątej edycji. Musicie przyznać, że jego zawartość jest wyjątkowo duża! Ja dzięki niemu poznałam cztery całkiem nowe dla mnie marki i z tego naprawdę niezmiernie się cieszę! 
O niezwykle dobrej zawartości tego box-a świadczy to, że wyprzedał się w oka mgnieniu, ale już można zamawiać edycję 11!






Co myślicie o dziesiątej edycji tego wyjątkowego, kosmetycznego pudełka?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!