Inspired by NATURE ME - Cudowna przemiana! - Sierpień 2018

9 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Jak już doskonale wiecie, uwielbiam kosmetyczne box-y. Zawsze sprawiają mi one wiele radości i wielką niespodziankę. Już chyba się od nich uzależniłam  i nie wstydzę się do tego przyznać <3
Jednym z moich ulubionych box-ów na którego zawsze wyczekiwałam z wielką niecierpliwością był InspiredBy Naturalnie Piękna. Pojawiał się zawsze co dwa miesiące, więc czekania było sporo, ale jak już się pojawił, to zawsze radości miałam ogrom. Tym razem, ku mojemu zdziwieniu i zaskoczeniu przeistoczył się w Inspired by NATURE ME. Powiem Wam szczerze, że teraz jeszcze bardziej mi się podoba. Jeszcze bardziej zyskał na jakości i różnorodności, a to bardzo mi się podoba. Teraz zawartość jest genialna, a oprócz kosmetyków można w nim znaleźć również wyjątkowe, niezwykle smaczne i naturalne produkty spożywcze. Z resztą..., co ja będę się rozpisywać. Zobaczcie same co znalazłam w środku!


Na początek, pokażę Wam produkty spożywcze, które znalazłam w box-ie!

WODA REDOX - JONIZOWANA WODA ALKALICZNA W SASZETCE
Produkt pełnowymiarowy - ok. 4 zł/240 ml

Niestety nie miałam możliwości spróbowania tej wody. Skubana rozszczelniła się podczas podróży i zalała całe pudełko, co niestety będzie widoczne na zdjęciach, gdyż część kosmetyków została doszczętnie zalana. Na szczęście nic złego, poza zalanymi etykietami i kartonikami, im się nie stało.
Mimo wszystko, jeśli spotkam tą wodę na sklepowej półce, to kupię i wypróbuję. Jestem bardzo ciekawa jej smaku. Intryguje mnie nazwa" żywa woda".


NATJUN 50%/50% SOK ŚLIWKOWO-JABŁKOWY
Produkt pełnowymiarowy - 11,99 zł/ 400ml

Ten sok spróbowałam już tuż po otwarciu pudełka, co z resztą widać na zdjęciu. Nie mogłam się powstrzymać! Okazał się przepyszny i dokończyłam go tuż po zrobieniu tego zdjęcia. Trzeba spożyć go do 14 dni od otwarcia, ja zrobiłam to w ciągu 14 minut ;)
W innych zestawach można było znaleźć jeszcze 100% sok z granatu.

NATJUN - SOS JABŁKOWO-MUSZTARDOWY
Produkt pełnowymiarowy - 12,99 zł/ 240g

To kolejny znakomity produkt, który znalazłam w box-ie! Sos, podobnie jak sok okazał się przepyszny. Doskonale nadaje się do kanapek. Smakował nie tylko mi, ale również mojemu synkowi. Smarowaliśmy nim kanapki z pasztetem i wsunęliśmy prawie cały słoik :D
W innych zestawach można było znaleźć jeszcze sos z czarnych porzeczek.


OWAY - HMILK NO STRESS - MLECZKO ODBUDOWUJĄCE WIĄZANIA DWUSIARCZKOWE
Produkt pełnowymiarowy - 39 zł/ 75ml

To ochronno- odżywcze mleczko naturalnie odbudowuje wiązania dwusiarczanowe we włosach, zawiera biodynamiczny hibiskus, organiczny olejperilla, proteiny bawełny i olej daktylowy z handlu fair-trade. Dla włosów jest genialne. Działa naprawdę cudownie. Stosuje się je tak, jak odzywkę do włosów. Wystarczy umyć włosy szamponem, ale takim, który nie zawiera SLS i SLES, ani silikonów. Następnie nałożyć mleczko na włosy  i spłukać po 2-5 minutach. 
To mleczko jest tak genialne, że potrafi z siana zrobić piękne i gładkie włosy. Niestety już mi się kończy, bo opakowanie nie jest zbyt pojemne, ale i tak warto je wypróbować <3


SKIN.TEAM - NATURALNY PEELING KAWOWY
Opakowanie Travel Size - 17,90 zł/ 50g

Jeśli chodzi o kawowe peelingi, to muszę mieć odpowiedni nastrój, aby ich używać. Niestety dużo przy tym bałaganu, ale mimo wszystko ten na pewno wypróbuję. Zawiera on kawę Robusta, cukier trzcinowy oraz sól himalajską, a także oleje eteryczne, masło shea i witaminę  E. Mam nadzieję, że będzie skuteczny.


KREMOWO.PL - ORGANICZNY OLEJ ARGANOWY
Produkt pełnowymiarowy - 21,90 zł/ 50ml

Ten produkt najbardziej ucierpiał po katastrofie wodnej w paczce. Niestety jego etykieta została potraktowana najdotkliwiej i już praktycznie nic na niej nie widać. Na szczęście buteleczka jest w całości, a olejkowi nic się nie stało. Lubię olej arganowy, bo idealnie nadaje się do olejowania moich włosów. One naprawdę go uwielbiają. Z przyjemnością będę go używać.
W innych zestawach można było znaleźć jeszcze organiczny olej perilla z pachnotki. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam i trochę żałuję, że nie było go w moim zestawie. Chętnie poznałabym się z nim bliżej.


AVEBIO - MIX PRODUKTÓW PIELĘGNACYJNYCH
Wszystkie produkty są pełnowymiarowe

AVEBIO to polska marka tworząca kosmetyki naturalne z najlepszych surowców cenionych na całym świecie. W moim zestawie trafiłam na antyseptyczną ambrozję do twarzy, a prościej mówiąc płynny żel, który stosuje się na oczyszczona skórę twarzy. Ma on działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne oraz silnie nawilżające. Zawiera ekstrakty z mirry, oczar wirginijskiego, drzewa herbacianego i guarango. Jestem zmuszona potwierdzić jego świetne działanie, nawilża ekstremalnie i faktycznie ma działanie przeciwzapalne i antybakteryjne. Idealnie nadaje się dla cery trądzikowej. Dla mnie bomba!
W innych zestawach były oczywiście inne kosmetyki AVEBIO, ale ja się bardzo cieszę, że trafił mi się właśnie ten żel.


POWRÓT DO NATURY - MYDEŁKO z borowiną i bursztynem
Produkt pełnowymiarowy - 10 zł/ 100g

Mydełka to może nie są najbardziej wyczekiwane produkty w kosmetycznych box-ach, ale mnie one zawsze cieszą. Zazwyczaj zawierają one ciekawe składniki i mają nietuzinkowe właściwości. Moje mydełko jest w 100% naturalne i zawiera borowinę oraz bursztyn. Swoją drogą ciekawe połączenie.
Z przyjemnością je wypróbuję! 


SEYSSO - WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW Z AKTYWNYM WĘGLEM
Produkt pełnowymiarowy - 39,90 zł/ 75 ml

Ta pasta bardzo mnie ciekawi, zawiera nanoXIM (cokolwiek to znaczy ;)), a także czarny węgiel (jest również tak samo czarna), ksylitol i olej kokosowy. Składniki bardzo mi się podobają, mam również nadzieję, że efekt wybielania będzie widoczny. Po kilku użyciach mogę stwierdzić, że jest bardzo delikatna. Co będzie dalej..., zobaczymy, ale jestem dobrej myśli.


RUNO - ŚWIECA SOJOWA HOMEMADE CAKE
Produkt pełnowymiarowy - 18,90 zł/ 120 ml

Nie znam żadnej kobiety, która nie lubiłaby świec zapachowych. Taka właśnie perełka od marki RUNO znalazła się w box-ie. Ja jestem zachwycona! Jest to ekologiczna świeca na bazie wosku sojowego, a jej zapach jest obłędny. Słodki jak przepyszne ciastko. Muszę jeszcze dodać, że jej knot jest wykonany z drewna. Po prostu IDEAŁ!


W pudełku znalazłam także 4 próbki, a mianowicie podkład oraz krem BB firmy puroBio i   krem do twarzy oraz krem pod oczy firmy Bioselect.

Poza tym w pudełku znajdowała się jeszcze cała masa kuponów rabatowych, więc jeśli macie ochotę to korzystajcie do woli. Są one wielokrotnego użytku :)

www.kremowo.pl - 10% na asortyment do 31.10: Naturalnie Piękna
Ekodemi.pl - 20% na cały asortyment: EKODEMI20
runohome.pl - 15% w sklepie do 30.08: RUNOSHOP1
Syesso - 20% na całą serię Carbon do 31.08, jednorazowy kod: SEYZS0MNB
puroBIO - kosmetyczka za 1 zł przy dowolnej kwocie zamówienia do 30.09: KOSMETYCZKA2


Jak podoba Wam się zawartość box-a? Ja jestem zachwycona *.*
Naprawdę jestem pod dużym wrażeniem, bo każdy z produktów wywołał uśmiech na mojej twarzy, niemałe zadowolenie i wielką ciekawość.

Pudełko jest GENIALNE <3
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Szok, naprawdę fajnie się prezentuje zawartość tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym, gdyby nie kosmetyczny detoks! :D etykiety w kosmetykach od kremowo.pl są kiepskie... napis na oleju który trzymam w lodówce też zbyt piękny nie jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zawartość, sporo produktów healthy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! A do tego to pomarańczowe latte - uwielbiam połączenie kawy i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę dawno nie widziałam tak dobrej zawartości pudełka. Fajnie że znajdują się tutaj też produkty niekosmetyczne :) Mam nadzieję, że utrzymają ten poziom :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!