beGLOSSY - gorączka ZŁOTA - Sierpień 2019

8 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Złoto, złoto... dużo złota! Tak można podsumować sierpniowa edycję beGLOSSY! Jej hasłem przewodnim, jest: GORĄCZKA ZŁOTA, a kosmetyki jakie znalazły się wewnątrz box-a wręcz złotem ociekają. 
Tym razem w pudełku znalazło się az 7 kosmetyków!

Chodźcie dalej i zobaczcie jakich!


REVERS COSMETICS - Lumi Strobing Professional Highlighter Palette  
Produkt pełnowymiarowy -  14.99 zł / 12.5 g

Według mnie najciekawszym, a zarazem najfajniejszym produktem z całego box-a okazała się paletka rozświetlaczy REVERS COSMETICS. W środku znajdują się trzy odcienie rozświetlaczy: biały perłowy, delikatny róż, a także szampański beż. Paletka okazała się być naprawdę dobrej jakości. Wszystkie rozświetlacze dają przepiękny efekt i są bardzo trwałe. Używam jej z przyjemnością i stała się ona dla mnie codziennym kosmetykiem makijażowym. Jest świetna!


AA - Odżywczy krem wygładzający pod oczy Golden Ceramides  
Produkt pełnowymiarowy -   27 zł / 30 ml

Kolejne złotko, jakie znalazłam w box-e to wygładzający krem pod oczy, który zawiera w sobie ceramidy, złoto kosmetyczne 24k, oligopeptydy oraz neomatryce kwasu hialuronowego. Używam go zaledwie od kilku dni, więc nie mogę dużo powiedzieć o jego działaniu, ale póki co, jest OK.


BIOVAX - Intensywnie regenerująca maseczka do włosów Gold  
Produkt pełnowymiarowy -  17.90 zł / 150 ml

W box-ie znalazła się również intensywnie regenerująca maska do włosów. Oczywiście nie mogło zbraknąć w niej marokańskiego złota, czyli  z olejku arganowego, a także  24 karatowego złota. Użyłam jej dopiero raz i ładnie wygładziła włosy, wiec mam nadzieję,  że na dłuższą metą również będę z niej zadowolona!


FA - Myjący peeling do ciała  Island Vibes Hawaii Love  
Produkt pełnowymiarowy -   13.99 zł / 200ml

Myjący peeling do ciała od marki FA, to kolejny kosmetyk, jaki znalazłam w box-ie. Ja traktuję go raczej, jak żel pod prysznic, bo efekt peelingu jest dla mnie nieodczuwalny, ale jako żel pod prysznic sprawdza się doskonale i jest mi z nim bardzo przyjemnie . Muszę pochwalić go przede wszystkim za fajny, lekki i letni zapach!


EFEKTIMA - Hydrożelowa maska do twarzy HIALU-LIFT    
Produkt pełnowymiarowy 14.76 zł / szt.

Następny kosmetyk, to znów nawiązanie do tematu przewodniego pudełka, czyli złota. Jest nim bowiem ociekająca złotymi drobinkami hydrożelowa maska do twarzy od Efektima. Miałam okazje już kiedyś jej używać i z tego co pamiętam była poprawna, ale nie zrobiła na mnie piorunującego wrażania. Niewątpliwie fajnie chłodziła i odświeżała cerę, ale pozostawiała po sobie klejący film i to szczególnie mi się w niej nie podobało. Zrobiłam z niej prezent.


DR.SEVERIN FOR WOMEN -  Body Aftershave Balm Original  
Miniatura

W pudełku znalazłam także miniaturkę balsamu po goleniu i depilacji dla kobiet. Ma on skutecznie chronić przed zaczerwienieniami i stanem zapalnym. Ma on działać również antybakteryjnie, kojąco i regenerująco. To jedyny kosmetyk z pudełka, którego marki kompletnie nie znam i jest ona dla mnie całkowitą nowością. Bardzo podoba mi się minimalistyczne opakowanie i jestem ciekawa, czy ten balsam się sprawdzi i faktycznie ukoi skórę po depilacji. Pierwsze testy już niebawem. jeśli spełni swoją rolę, to będę kupować go stale.



TOŁPA - dermo face, sebio. maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości  
Saszetki odpowiadające objętości produktu pełnowymiarowego - 9.99 zł / 25 ml

Jak pewnie pamiętacie, w poprzednim box-ie zamiast pełnowymiarowego produktu TOŁPA znalazła się tylko saszetka, co wywołało nieprzychylne komentarze subskrybentek. beGLOSSY obiecało wtedy, że w następnym box-ie znajdziemy pełnowymiarowy kosmetyk. 
Co prawda, trzy saszetki, które znalazłam w pudełku to nie to samo, co tubka pełnowymiarowego produktu (25 ml), ale  pojemnościowo, to nawet więcej bo 36 ml.


W box-ach można było znaleźć również KOD RABATOWY -20 % do sklepu Renee.pl
Jeśli macie ochotę to korzystajcie. Kod jest ważny do 30.10.2019 r.




Jak Wam się podoba sierpniowe beGLOSSY?

Według mnie, to jedna z lepszych wydań box-a. Wszystkie produkty są spójne z tematem przewodnim pudełka. Nie są one przypadkowe i to bardzo mi się podoba!


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!