Naturalny i bardzo delikatny dezodorant - Eubiona

11 Komentarzy
Dziś będzie recenzja dezodorantu Firmy Eubiona, którego dystrybutorem na rynku polskim jest firma Green House, dystrybutor zdrowej żywności i naturalnych kosmetyków.


Obietnice producenta:
Kremowo-gładki dezodorant roll-on z wiesiołka i jojoby zapewnia niezawodne i długotrwałe uczucie orzeźwienia i świeżości przez cały dzień. Szczególnie nadaje się do skóry wrażliwej. Certyfikat: ECOCERT.
Nie zawiera syntetycznych zapachów oraz alkoholu. Polecany szczególnie dla alergików.


100% wszystkich składników pochodzi z surowców naturalnych
 12,2 % wszystkich składników pochodzi z kontrolowanych upraw biologicznych 
99,2 % składników roślinnych pochodzi z kontrolowanych upraw biologicznych

Opakowanie:
Opakowanie jest poręczne z niezawodną kulką. Aplikacja bez zarzutów, kulka się nie zacina i aplikuje odpowiednią ilość produktu.


Konsystencja, kolor i zapach:
Konsystencja produktu należy do tych rzadszych, ale jest odpowiednia. Kolor białawy, a zapach niewyczuwalny, dla mnie dezodorant jest wręcz bezzapachowy, co mi bardzo odpowiada.

Skład:

Nie zawiera:
- składników pochodzących z martwych zwierząt,
-  syntetycznych środków barwiących, konserwujących oraz zapachowych
Nie był testowany na zwierzętach.
 Kosmetyk wegański.
Zdatny do użycia, przez 6 miesięcy od otwarcia.

water of sea buckthorn leaves*, shea butter*, hydrogenated coco-oil, jojoba oil*, sea buckthorn leaves extract*, zinc oxyde, evening primerose oil*, witch hazel extract *, lecithin, natural vitamin E, lecithin hydrogenated, xanthan, glycerin, triglyceride.
* ingredients from organic farming

Moja opinia:
Dezodorant Eubiona jest bardzo delikatny dla skóry, ma odpowiednią konsystencję i  nie jest lepki po użyciu, dość szybko wysycha. Nie zostawia on białych plam i nie odbarwia odzieży. Jest skuteczny w warunkach normalnych przez kilka godzin  (poza upałami i przy zwykłej aktywności). Nie blokuje całkowicie wydzielania potu, ale zapobiega przykrym zapachom.
Polecam na nie upalne dni i wtedy gdy nie uprawiamy sportu, ani nie wysilamy się w inny sposób. Nasza skóra może wtedy odpocząć, od silnych antyperspirantów. Dla mnie ważne jest to, że dezodorant jest w pełni naturalny i nie testowany na zwierzętach.

Cena: ok. 21 zł
Pojemność: 50 ml


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę to deo, lubię delikatne kulki, z jak najmniejszą ilością chemii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe ;3

      Zapraszam do mnie :
      http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
      Oraz do polubienia, mojego profilu na facebooku :
      https://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

      Usuń
  3. ja na upały przy w zmorzonym ruchu jednak potrzebuję czegoś silniejszego, więc raczej u mnie nie zagości

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, ja tam używam, tak swoją drogą to poleconego przez Ciebie, blokera i doskonala dziala w takie upały, chociaż i tak potrzebuje podwójnej ochrony, a bloker z moim antyperspirantem z Nivea to dobry i zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. OJ, fajnie wygląda, ale ta kulka nie jest dla mnie, wolę sztyft

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam kiedyś ten dezodorant od siostry :) Jest naprawdę dobry, ale trudno go dostać, bo nigdzie nie mogłam go znaleźć.
    Teraz przerzuciłam się na dezodoranty w kremie Garniera, które również bardzo polecam.
    Super blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!