Całkiem nowa marka lakierów hybrydowych czyli MAKEAR!

28 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Korzystając z większej ilości wolnego czasu, a jednocześnie braku możliwości spędzenia weekendu pod tzw. chmurką (okrutny deszcz lubi padać w weekendy ;)), chciałabym przedstawić Wam moje nowe zabaweczki, które wciąż mnie zaskakują i zapewne jeszcze długo mi się nie znudzą.

Chodzi o nową markę lakierów hybrydowych MakeAR, które mają nie tylko fantastyczną paletę kolorów, ale też przystępne ceny i co równie ważne są bardzo dobrej jakości o której przekonałam się na własnej skórze.


Cechy lakierów MakeAR

Trwałość 
Na moich paznokciach lakiery MakeAR utrzymują się ok. dwóch tygodni w stanie nienagannym. Zapewne utrzymałyby się dłużej, ale po takim czasie odrost jest dla mnie już tak męczący, że nie jestem w stanie dłużej na niego patrzeć :D.

Wysoki połysk 
Moim skromnym zdaniem, połysk lakierów MakeAR nie różni się od połysku lakierów hybrydowych innych używanych przeze mnie marek. Jestem bardzo zadowolona. Po utwardzeniu ostatniej warstwy, czyli No Wipe TOP (top nie pozostawiający po sobie tłustej warstewki i nie wymagający przemywania) połysk na paznokciach jest niezniszczalny!

Mocna pigmentacja 
Na pigmentację rzeczywiście nie ma co narzekać. Do uzyskania całkowitego krycia wystarczą dwie cienkie warstwy lakieru. Sprawdzałam na wszystkich kolorach, jakie mam i w każdym przypadku dwie warstwy są wystarczające w 100%.

Nie odpryskuje 
Odprysków nie zauważyłam, nie odnotowałam również przecierania się lakieru.

Nie pozostawia smug
Rzeczywiście, muszę tu znów przytaknąć i choć nie testowałam wszystkich kolorów z kolekcji MakeAR (musiałabym je testować chyba kilka lat ;)), to w przypadku kolorów, które posiadam, żaden nie pozostawiał smug!

3-Free - wolny od formaldehydu, toulenu i DBP 
czyli pozbawione są toksycznej trójki, która występuje w lakierach starej generacji. Dzięki temu są całkowicie bezpieczne nawet dla kobiet w ciąży, co więcej..., są hipoalergiczne i doskonale przebadane pod kątem dermatologicznym.

Unikalna konsystencja 
ta konsystencja właśnie bardzo mi się podoba, bo jest stosunkowo gęsta, ale nie za gęsta. Taka całkowicie odpowiednia. Nie spływa z paznokci i nie przemieszcza się. Dzięki  niej łatwo jest pomalować paznokcie i nie zalać sobie przy okazji skórek!

Idealnie wyprofilowany pędzelek 
Na pędzelek również nie mogę narzekać. Nie odstają z niego żadne włoski i można nim pomalować paznokcie przy minimalnej ilości pociągnięć.

Realny kolor na nakrętce 
To rzadko się zdarza w przypadku lakierów hybrydowych, bo zazwyczaj mają naklejone naklejki z ich oznaczeniami, albo naklejki z odzwierciedleniem kolorów, które często jest mylne. W przypadku lakierów MakeAR na nakrętce stworzono specjalne miejsce na płytkę, która jest pomalowana lakierem i doskonale obrazuje realny kolor lakieru! Jest to fantastyczne rozwiązanie, bardzo ułatwiające życie! Ja z takim rozwiązaniem spotkałam się po raz pierwszy i bardzo przypadło mi do gustu!

Opakowanie
Każda buteleczka lakieru zapakowana jest dodatkowo w elegancki kartonik.


Marka MakeAR posiada w swojej kolekcji 7 różnych serii lakierów:
1. Cay Eye Series
2. Diamond Series
3. Lolipop Series
4. Illusion Series
5. Chameleon Series
6. Glamour Series
7. Neon Series


Cay Eye Series
Cat Eye, to magnetyczny lakier hybrydowy z efektem kociego oka. Uzyskujemy go za pomocą specjalnego magnesu 
Sposób użycia: 
1. Nałożyć cienką warstwę Base coat - utwardzić w lampie uv/led 
2. Nałożyć pierwszą warstwę wybranego koloru Cat Eye- utwardzić w lampie uv/led 
3. Nałożyć drugą warstwę i przyłożyć Magnet Stick lub Magnet Pen do paznokcia na 5 sek.(nie dotykając go). 
4. Kiedy otrzymujemy pożądany efekt Cat Eye - utwardzamy w lampie 
5. Nakładamy jeden z Top Makear i ponownie utwardzamy w lampie uv/led.



Ta charakterystyczna smuga na paznokciu, to właśnie efekt kociego oka. Można ją uzyskać przykładając do paznokcia pomalowanego lakierem z serii Cat Eye specjalnej płytki z magnesem (na zdjęciu poniżej) przed utwardzeniem lakieru w lampie.



Diamond Series
Seria z zatopionymi drobinami brokatu, mocno połyskująca.





Lolipop Series
seria lakierów hybrydowych makeAR w pastelowej kolorystyce.





Illusion Series
Seria zmieniająca kolory pod wpływem kąta padania światła. Kolory pięknie się mienią i przechodzą w sąsiednią barwę.





Chameleon Series
Termiczne lakiery hybrydowe zmieniające kolor pod wpływem ciepła lub zimna.





Glamour Series
podstawowa seria lakierów hybrydowych MakeAR.



Neon Series
seria lakierów neonowych.




Jak podoba Wam się całkiem nowa marka na naszym rynku?
Ja przeglądając dostępną kolorystykę tych lakierów jestem pod wrażeniem, bo najchętniej przygarnęłabym wszystkie. Wciąż nie mogę się przestać zachwycać tymi kolorami i wyobrażać ich sobie na swoich paznokciach!

Buteleczka lakieru MakeAR 8 ml kosztuje tylko  35 zł, więc cena jest bardzo przystępna.



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Śliczne ;) Muszę się im bliżej przyjrzeć jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie te kolory zachwycają i non stop patrze na palety. Najchętniej użyłabym wszystkich na raz, bo nie mogę się nasycić :D

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nich słyszę
    paleta kolorów zachwyca
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są MEGA, ciągle nie mogę się napatrzeć!

      Usuń
  3. Dopiero zaczynam swoją przygode z hybrydami ;) nie słyszałam o tych lakierach ale kolorki mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjrzyj im się bliżej, bo ceny też mają całkiem przyjemne :D

      Usuń
  4. Marka zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post,wyczerpujące informacje ,dobrze napisany ,lakiery fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak ze zdejmowaniem wygląda sprawa?

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak ze zdejmowaniem wygląda sprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam problemów ze zdejmowaniem, poszło to nawet lepiej niż w przypadku Semilac :D

      Usuń
  8. Widzę mają dużo ciekawych lakierów w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnóstwo kolorów, sporo bardzo ładnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem palety dostępnych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam hybrydy, tyle, że moja kosemtyczna uzywa semilacow i też mają piękne kolorki, przez to za każdym razem wybieram inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre są też hybrydy od Em Nail, w przystepnej cenie maja mnostwo kolorów i tez sporo ozdób do paznokci, nawet ostatnio zauwazyłam nowośc - lakiery termiczne! Polecam zajrzeć, ja używam i bardzo dobrze mi sie trzymaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie te lakiery sa rewelacyjne , a marka nie jest jeszcze aż tak popularna , z tegow zględu ,ze weszła niedawno , na dobra sprawę weszła ona jakoś w kwietniu . Ja sie dowiedziałam o nich przez czysty przypadek na fb , tak jakos szukałam czegoś , jakichs kosmetyków i natknęłam sie n ich profil. a cena jest jak najbardziej przystępna bo 35 zł za 8 ml -buteleczka plus box . oczywiście wszytsko potwierdzam co napisałaś w swoim można powiedzieć artykule . płysk jak dla mnie mają idealny .

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy można je "mieszać " z bazą i topem z Semilac-a?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez ostatnio skusiłam się na te lakiery, zdazylam wyprobowac tylko jeden kolor i jedyne zastrzeżenie to to ze musiałam malować 3 warstwy dla pelnego krycia

    OdpowiedzUsuń
  16. Hybrydy można zdjąć normalnie acetonem bez dużego uszkadzania płytki paznokcia czy trzeba je spiłowywać ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!