Zestaw U.R.O.K Inspired By- Edycja X

Skomentuj

Cześć Dziewczyny :)

Kosmetyczne pudełka U.R.O.K Inspired By to comiesięczny zestaw najnowszych kosmetyków, które ukazały się na rynku. Dzięki Inspired By mamy możliwość testować również zestawy  Naturalnie Piękna oraz Dla Ciebie

U.R.O.K Inspired By z X edycji jest moim pierwszym boxem z serii Inspired By , z jakim miałam okazję się zapoznać

W X edycji U.R.O.K Inspired By znalazłam 5 pełnowymiarowych kosmetyków i 1 zestaw miniatur!
Dziś opowiem Wam trochę o zawartości, która z resztą bardzo przypadła mi do gustu i narobiła apetytu na zapoznanie się z Naturalnie Piękna i Dla Ciebie.


FA Honey Creme Golden Iris Scent - Żel pod prysznic 
11 zł / 400ml

Żele pod prysznic zawsze cieszą, bo zużywam je hektolitrami. Ten od Fa ma bardzo neutralny zapach, właściwie po kilkukrotnym zastosowaniu stał mi się zupełnie obojętny. Mimo, że zapach tego żelu szybko się zapomina, to poza tym jest on całkiem fajny. Tworzy delikatną pianę i nie wysusza skóry. Dwieście pięćdziesiąt mililitrów to całkiem sporo, więc zapewne, żel starczy na dłużej.


MINCER PHARMA DailyCare - Nawilżający tonik do twarzy 
12,99 zł / 250ml


Ten produkt zaciekawił mnie chyba najbardziej z całego box-a, jeśli chodzi o produkty pełnowymiarowe. Początkowo myślałam, że ten tonik ma granatowy kolor, co byłoby całkiem ciekawym zabiegiem marketingowym i szczerze mówiąc miałam nadzieję, że tak jest ;). Okazuję się jednak, że tonik jest całkowicie bezbarwny. Przeznaczony jest dla cery normalnej i suchej i choć moja cera jest tłusta, to wcale nie mam zamiaru nim pogardzić. Nawilżenie też i mi się przyda :)



LIRENE - Brązująca mgiełka olejowa
24,95zł / 195 ml

Bardzo się cieszę, że ta mgiełka znalazła się w boxi-e, bo właśnie na nią miałam chrapkę w ostatnim czasie. Z przyjemnością ją przetestuję, tym bardziej, że robi się coraz cieplej, a ja nie chciałabym znów wyglądać jak córka młynarza, kiedy zrzucę z siebie zimowe ubrania ;) Mam nadzieję, że nie będę musiała martwić się o smugi i zacieki. Producent zapewnia, że przy tym produkcie o takie rzeczy martwić się nie należy. Dam Wam znać!


ELFA PHARM O'HERBAL - Odświeżający i usuwające zmęczenie krem do stóp
8,99zł / 75 ml

W ostatnim czasie zupełnie, zapomniałam o stosowaniu kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji stóp. Ten produkt mi o tym przypomniał. Mimo, że przez ostatnie kilka miesięcy moje stopy były skrzętnie ukryte pod grubymi skarpetami, to zauważyłam, że jednak przydałoby się im trochę pielęgnacji. Zbliża się lato i sandałki, więc najwyższa pora, aby zadbać o stopy! 


Ava Laboratorium - Serum energetyzujące z pomidorem i ogórkiem
31 zł / 30ml

Pierwsza nazwa, jaka przyszła mi do głowy, aby nazwać ten produkt, to serum warzywne ;). Często spotykamy kosmetyki z różnego rodzaju ekstraktami z owoców, czy kwiatów, ale warzywa nie są już tak popularne. Tak,  wiem, że... z botanicznego punktu widzenia ogórek i pomidor to owoc, ale dla mnie i tak zawsze pozostaną warzywami ;)

Ten produkt przeznaczony jest do pielęgnacji cery po 35 roku życia i może nie powinnam kusić się na wypróbowanie, bo jeszcze tej granicy nie przekroczyłam, ale zaryzykuję. W sumie dużo mi już nie zostało, aby ją przekroczyć (niestety... :() Jeśli się nie sprawdzi u mnie, to przekażę w dobre ręce jakiejś bliskiej mi osobie.


Alpha-H Liquid Gold
mini zestaw

W boxie U.R.O.K Inspired By znalazłam również dwie miniatury nieznanej mi dotąd marki Alpha-H. Chętnie ją zatem poznam. Alpha-H to marka kosmetyków profesjonalnych, która szczyci się maksymalnie wysokimi stężeniami składników aktywnych w swoich produktach.
Miniatury, jakie znalazłam w box-ie to maska do twarzy z ekstraktem z lawendy, która ponoć działa, jak domowy peeling chemiczny (produkt w boxa-ch ambasadorskich) i skoncentrowany produkt z kwasem glikolowym (produkt w każdym box-ie). 
Dla mnie bomba! Właśnie o tej porze roku można zacząć działać z kwasami! Mam nadzieję, że te miniatury starczą mi na dłużej, a śmiem tak sądzić ponieważ marka Alpha-H szczyci się niesamowitą wydajnością swoich kosmetyków.

Jeśli chcecie poznać bliżej tą markę to zapraszam na alpha-h.pl.



Jeśli te zestaw spodobał się Wam równie mocno jak mi, to jeszcze można go zamawiać na stronie inspiredby.pl
Cena zestawu, to jedynie 39 zł + 10 zł (koszty przesyłki)!
Jeśli natomiast, tak jak ja, lubicie niespodzianki, to od dziś (tj. 28 lutego), można zamawiać już kolejną edycję :)


Co myślicie o X edycji U.R.O.K Inspired By?

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!