Limitowana kolekcja letnich nowości Lidl-a!!!

20 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Już od ponad miesiąca, dzięki uprzejmości Marki Lidl mam okazję testować kosmetyki z letniej limitowanej kolekcji Cien. Dziś mam już o nich wyrobioną opinię, którą chciałabym się z Wami podzielić. Okazuje się bowiem, że są rewelacyjne i w niczym nie ustępują kosmetykom drogeryjnym, a pokuszę się nawet o stwierdzenie, że są od niektórych z nich nawet lepsze!

Limitowana seria kosmetyków Summer Limited Edition by Cien, to kosmetyki do opalania, pielęgnacji włosów i ciała, a także wakacyjna linia kosmetyków do depilacji. Wszystkie te kosmetyki znajdują się w pięknych i wakacyjnych opakowaniach z kwiatowym motywem.


Pielęgnacja włosów

W limitowanej, letniej edycji kosmetyków marki Cień znalazłam trzy produkty do pielęgnacji włosów: szampon i odżywkę, a także mgiełkę chroniąca włosy przed słońcem. Wszystkie te trzy produkty bardzo mi się spodobały już od pierwszego użycia. Ich opakowania prezentują się pięknie, a zapach jest cudny, taki lekki, wakacyjny, kwiatowo- owocowy.  Ich używanie to sama przyjemność, a jeśli chodzi o działanie to również nie można powiedzieć o nich złego słowa. Po ich użyciu włosy pięknie się układają, są lekkie i puszyste. Szampon niestety zawiera SLS i dlatego nie mogę używać go na co dzień, ale poza tym małym minusikiem jestem z niego bardzo zadowolona.


Depilacja

W limitowanej, letniej kolekcji znalazły się także kosmetyki do depilacji, z czego naprawdę bardzo się ucieszyłam. W śród nich znalazły się plastry do depilacji, które rewelacyjnie chwytają nawet najmniejsze włoski, są one naprawdę skuteczne i nie skłamię, jeśli powiem, że dorównują nawet profesjonalnym woskom do depilacji. Jestem pod naprawdę dużym wrażeniem! 
Kolejny produkt, który właściwie mnie zachwycił, to pianka do golenia! Z nią golenie nie jest już przykrym obowiązkiem. Z tym kosmetykiem, golenie jest nie tylko bardzo przyjemne, ale też skuteczne i nawet średniej jakości maszynka do golenia da sobie radę. Poza pianką, w letniej kolekcji marki Cien znalazłam też olejek do depilacji, jednak przyznam się, że pianka zrobiła na mnie tak wielkie, pozytywne wrażenie, że olejku jeszcze nie wypróbowałam. 
Ostatni produkt to balsam po goleniu o tropikalnym zapachu. Dzięki niemu można zapomnieć o jakichkolwiek podrażnieniach po goleniu!
Wszystkie te produkty mają świetną jakość i szczerze Wam je polecam!


Pielęgnacja ciała

W śród kosmetyków do pielęgnacji ciała znalazłam: dezodorant w sprayu, żel do pielęgnacji biustu i dekoltu, balsam antycellulitowy, olejek do ciała, a także żel pod prysznic. 
Dezodorant w sprayu okazał się bardzo skuteczny, świetnie chroni przed poceniem przez cały dzień, nie brudzi ubrań, a w dodatku pięknie pachnie.
Kosmetyki do pielęgnacji biustu nigdy nie były produktami, bez których nie mogłam się obyć, ale dzięki żelowi do pielęgnacji biustu Cien to się zmieniło. Dzięki niemu, przy regularnym, codziennym stosowaniu, dekolt wygląda naprawdę imponująco. Skóra jest gładka, o ujednoliconym kolorycie i znacznie poprawią się jej jędrność. Jeśli chcecie mieć piękny dekolt, to nie wahajcie się skorzystać z możliwości tego żelu! <3 
Jeśli chodzi o balsam antycellulitowy, to jego stosowanie jest bardzo przyjemne ze względu na konsystencję i zapach. Jego formuła nie jest klejąca, balsam szybko się wchłania i widocznie poprawia jędrność skóry.
Żel pod prysznic również jest bardzo przyjemny w stosowaniu. Po pierwsze, jego zapach jest prześliczny i całkiem esencjonalny. Bardzo dobrze się pieni, jest optymalnie gęsty i wydajny, tworzy też odpowiednią ilość piany i nie wysusza skóry. Naprawdę chętnie go używam!
Olejek do ciała pięknie pachnie cytrusami! Uwielbiam go stosować zaraz po kąpieli na jeszcze wilgotne ciało. Jego aplikacja jest naprawdę bardzo szybka, wchłania się również zdumiewająco szybko i pozostawia na ciele piękny zapach cytrusów. Dzięki niemy skóra jest optymalnie nawilżona i odżywiona!


W letniej kolekcji kosmetyków marki Cien nie mogło również zabraknąć kosmetyków do opalania i po opalaniu! Kosmetyki ochronne do opalania znajdziemy w różnych faktorach, dla dorosłych i dla dzieci, a także w różnorodnych konsystencjach i formach aplikacji. Są olejki, kremy, lotiony, spraye. Ja najbardziej zaprzyjaźniłam się z ty w formie transparentnego sprayu dla sportowców. Dzięki niemu aplikacji jest naprawdę szybka i bezproblemowa. Wystarczy spryskać ciało i gotowe!


Miałyście już okazję stosować kosmetyki z tej limitowanej kolekcji? Jeśli nie to musicie czym prędzej je wypróbować! One są naprawdę świetnie i nie kosztują majątku!
Znajdziecie je w sklepach sieci Lidl, niestety z tego co zdążyłam się zorientować, nie wszystkie sklepy mają je w swoim asortymencie. 
Szukałam ich w sklepie w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, bo chciałam dokupić kilka egzemplarzy, które najbardziej mi się spodobały i które najszybciej mi się kończą (plastry do depilacji, żel do golenia i dezodorant) ale niestety ich nie znalazłam :(.

Jeśli spotkacie te kosmetyki na swojej drodze, to nie wahajcie się i pakujcie do koszyka! POLECAM!!! <3


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. Widziałam dziś te kosmetyki przy okazji zakupów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kupiłaś? :D Nie we wszystkich Lidla-ch są, w moim nie ma :(
      Ja jak się do nich dorwę, to nie ręczę za siebie :D :D :D

      Usuń
  2. Właśnie widziałam je dziś w Lidlu i zwróciły moją uwagę ładnymi opakowaniami. Skoro polecasz to następnym razem coś sobie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie coś sobie wybierz! Jestem pewna, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  3. Jejku sporo tego, na te kosmetyki do depilacji chyba sama się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się pięknie prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo się podobają, od razu widać, że to letnie kosmetyki! :)

      Usuń
  5. Od jakiegoś czasu kupuję kosmetyki do opalania z Lidla- bardzo je lubię :)
    Ostatnio wąchałam też te do włosów- pachną niesamowicie, może się skuszę :)
    Podoba mi się Twój blog- obserwuję :)

    zapraszam: http://onitestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, ta seria jest super! Koniecznie na coś się skuś :)

      Usuń
  6. Opakowania mają piękne to fakt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowania, rzadko robię zakupy w Lidlu, ale chyba się przejdę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez mam kilka tych kosmetykow i sprawdzily sie na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie wpaść do Lidla!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się design opakowań. Te kwiatki na jasnym tle nie tyle prezentują się letnio, co tak swojsko i romantycznie. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!