Liferia - Maj 2017 - Fantastic mood!

7 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Beauty Box Liferia znów zaskoczyła mnie swoją zawartością. Tym razem pod hasłem: Fantastic mood! Kolejny raz znalazłam w niej marki kosmetyczne, o których wcześniej nie miała pojęcia, że istnieją! Majowe, kosmetyczne pudełko zmieściło w sobie kosmetyki, które w naturalny sposób mają zadbać o nasze włosy i ciało, a także makijaż.
Tym razem w pudełku jest 5 pełnowymiarowych kosmetyków, a w tym, aż 3 do makijażu. Ryzykowne, prawda?


Serum ujędrniające - FIGS & ROUGE
Anglia
Produkt pełnowymiarowy 
150ml/140zł

Ten produkt jest najbardziej kosztownym kosmetykiem z całego box-a. Opakowanie wygląda bardzo luksusowo i od razu widać, że jest to produkt z wysokiej półki. Ze względu na cenę tego produktu, oczekiwania wobec niego również muszą być wysokie. Ja na chwilę obecną mam jednak mieszane uczucia, choć ciągle mam nadzieję, że to serum zdziała cuda i tak jak obiecuje producent: ujędrni skórę i choć trochę zniweluje cellulit. 
Trochę jestem zawiedziona konsystencją, która jest bardzo wodnista. Nie spodziewałam się tego i przy pierwszym użyciu serum, aż chlusnęło ;)

Zobaczymy, jak z działaniem. Mam nadzieję, że będzie tak samo świetne, jak opakowanie!


Naturalna regenerująca maska do włosów z awokado i migdałami - Cosnature
Niemcy
Produkt pełnowymiarowy
100ml/19zł

Maska do włosów, to produkt który jest zawsze mile widziany w kosmetycznych box-ach. Ja bardzo się z niej cieszę, bo zdążyłam ją już wypróbować i wrażenia mam bardzo pozytywne. Jest gęsta, wydajna, ładnie pachnie i przyjemnie się ją stosuje. Włosy po użyciu są miękkie, sypkie, ale i zdyscyplinowane, także bardzo na plus!


Tusz do rzęs Exciting Lashes Volume  - AFFECT
Polska
Produkt pełnowymiarowy 
39zł/szt

Wstyd się przyznać, ale o marce AFFECT pierwsze słyszę, a o tym, że to marka polska już nawet nie wspomnę. Przyznam się, że do tego tuszu do rzęs podchodziłam bardzo ostrożnie. Myślałam, że raczej nie sprawdzi się na moich wymagających rzęsach, ale miło mnie zaskoczył.
Zdecydowanie muszę przyznać, że jest to bardzo dobry tusz do rzęs! Nakłada się rewelacyjnie, jest trwały (nie osypuje się i nie rozmazuje), czerń jest głęboka i co najfajniejsze.... lśni! Tusz nie daje matowego efektu i nie usztywnia rzęs.  <3 SUPER!<3 Uwielbiam GO!


Kredka do oczu Twist Matic Eyes - MIYO
Polska
Produkt pełnowymiarowy 
14zł/szt

Trafił mi się odcień LIGHT BROWN No 06. Ta kredka jest połyskliwa i bardzo jasna. Jeszcze nie wiem, czy będę jej używała. Kreski nią z pewnością robić nie będę, bo wolę ciemniejsze kolory. Próbowałam zaznaczyć nią dolną linię wodną oka i sprawdziła się średnio, bo nie nadaje koloru, ale za to delikatnie rozświetla. Muszę z nią jeszcze poeksperymentować.

Sypki cień do powiek - Pierre Rene
Polska
Produkt pełnowymiarowy 
10zł/szt

Trafił mi się cień w kolorze jasnego złota. Myślę, że to fajnie, bo będę mogła go użyć nawet w przypadku chęci rozświetlenia makijażu. Jeszcze muszę się zastanowić, jak go spożytkuję, bo drobinki w nim są dość duże i nachalne. Nie jestem pewna, czy będę go używała.
Mam co do niego jeszcze jeden istotny zarzut. Opakowanie nie jest w żaden sposób zabezpieczone. Otwierając wieczko, trzeba bardzo uważać, aby zawartość słoiczka się nie wysypała. Ja niestety rozsypałam przy okazji otwierania 1/4 cienia... .:(




Jak podoba Wam się zawartość majowej Liferii - Fantastic Mood? Ja jestem najbardziej zadowolona z tuszu do rzęs i maski do włosów, a serum ujędrniające jest dla mnie póki co, wielką niewiadomą.

Kosmetyczne pudełka Liferia możecie zamawiać na Liferia.pl!


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Zawartość dla mnie interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszy tusz i maska do włosów, ale resztę też używam :)

      Usuń
  2. Serum bardzo kuszące, reszta też miałaby u mnie zastosowanie :) Ładne zestawienie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kosmetykami Cosnature sama będę się zapoznawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tych pudełek od Liferii, ale to już kolejne, którego zawartość bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!