Nivea, Lip Butter - Zbliżenie

33 Komentarzy
Postanowiłam dziś napisać o moim ostatnim zakupie, czyli o masełku do ust od Nivea. Tak bardzo mnie urzekło, że nie mogę się powstrzymać przed jego ciągłym używaniem.




Masełko idealnie nawilża usta, nawet powiedziałabym, że leczy pęknięcia ust. Przy bardzo popękanych ustach (co nie jest trudne przy obecnej, mroźnej pogodzie) radzę nasmarować grubą warstwę na noc i rano usta będą jak nowe (mięciutkie i delikatne) :). Efekt nawilżenia utrzymuje się przez długi czas.
Pachnie po prostu obłędnie.
Sposób aplikacji jest troszkę niehigieniczny, ale wybaczam :)

 Ja kupiłam masełko o zapachu Vanillii i Macadamii, ale są jeszcze bezzapachowe, karmelowe (na które mam wielką ochotę i zapewne się w niego niebawem zaopatrzę) i malinowe.
Opakowanie tego masełka jest bardzo malutkie, poręczne i zmieści się nawet w najmniejszą kieszonkę, zawsze możemy je mieć blisko przy sobie.
Usta po posmarowaniu tym masełkiem mają delikatny połysk.
Masełko zawiera masło karite i olej migdałowy.
Zakup tego masełka to dla mnie strzał w dziesiątkę :)
Cena: 12 zł, 7,5 zł w promocji
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Takie masełko to świetna alternatywa dla pomadek ochronnych (przynajmniej moim zdaniem).Ostatnio bardzo popękały mi usta więc z pewnością kupię.Opakowania tak jak wspomniała ByMarta są malutkie i urocze.Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję karmelową i jestem w niej zakochana, pachnie ciasteczkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że nie słyszałam o nich , ale bardzo chętnie się skuszę. :) /a♥

    OdpowiedzUsuń
  5. W sklepach jeszcze jego nie widziłam, ale po przeczytaniu twojego postu chyba bardziej poszukam i sobie kupię takie cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Wgl nivea robi świetne pomadki do ust. ja mam tylko w "szminkowej" postaci, bo nie znajduje tu innego słowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wgl lubię produkty nivea

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ciekawi ich zapach... pachną bardzo mocno? Ja uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne i ładnie pachną ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o tym produkcie O.o Wydaje się być ciekawym i skutecznym po tym co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba będę musiała udać się do drogeri po taki balsam, bo wydaje się być super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zachęca waniliowy zapach ♥ Będę musiała poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym je wypróbowała, bo nawet nie wiedziałam, że takie w ogóle jest, hmm... Nie mam problemu z ustami, ale nabytek w niczym przecież nie przeszkadza ;]

    LaRissa_MK

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachęciłaś mnie . A jeśli chodzi o kremy to tylko z firmy Nivea .

    OdpowiedzUsuń
  16. naprawde fajne..i nie drogie postaram się kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, zachęciłas mnie, zapewne za kilka dni znajdzie sie ono w mojej kosmetyczce xd Szczególnie,że mam teraz baardzo popękana usta :D

    OdpowiedzUsuń
  18. o jakie zarąbiste masełko w sam raz do moich ust ;) i ten wybór zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to samo tylko , ze niebieskie XD

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam wszystkie takie mazidła *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!