Brązowa kredka od Miss Sporty

60 Komentarzy

Dziś przedstawiam brązową kredkę do oczu i brwi od Miss Sporty, którą otrzymałam, dzięki uprzejmości drogerii internetowej Ezebra.

Kredka do oczu o mięciutkiej, ale nie za bardzo konsystencji, wyraziście rysuje, linia jest bardzo ładna, nie rozmazuje się.

Producent
Miss Sporty

Nazwa 
Eye pencil

Cena w drogerii  Ezebra
1,80 zł

Muszę przyznać, że nie mogę o tej kredce powiedzieć złego słowa. Kredka jest w ołówku, który bardzo łatwo się struga. Jest odpowiednio miękka, można namalować nią ładną kreskę na powiece i nie trzeba martwić się o to, że się złamie. Nie jest krucha. 


Ja nie jestem zbyt dobra w rysowaniu kresek kredką, albo ja mam dwie lewe ręce, albo moje powieki nie lubią kredek ;) Tym razem zrobiłam wyjątek, bo zazwyczaj stosuję tylko eye-linery. Poniżej zdjęcie mojej "kredkowej kreski" i zdjęcie pomalowanie linii wodnej oka.

Myślę, że nie wyszło najgorzej :) Kolor jest dobrze widoczny (kredka dobrze napigmentowana), utrzymuje się przez cały dzień i nie stawia oporu przy zmywaniu.

Jak już mówiłam nie lubię rysować kresek kredkami, ale znalazłam dla niej inne zastosowania na co dzień. Mianowicie rysuję niż sobie linię brwi i uważam, że jest do tego doskonała! Kolor brązowy jest delikatniejszy niż czarny (który wcześniej stosowałam do zarysowywania brwi) i zdecydowanie bardziej mi pasuje.

Na zdjęciu poniżej kredką mam zarysowane tylko brwi.


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

60 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi się podobają brwi współgrają z twarzą nie wiem o co chodziło Liu ;o

      Usuń
    2. oczywiście możecie się nie zgadzać z moim zdaniem, uczę się w szkole regulacji brwi i uważam, że powinnaś nadać im inny kształt, nie piszę tu żeby krytykować
      dobrze dopasowany kształt brwi może diametralnie zmienić naszą twarz na plus

      Usuń
    3. Właśnie domyślałam się, że masz takie "zboczenie zawodowe" ;) Muszę najpierw znaleźć odpowiednią osobę, której byłabym w stanie zaufać.

      Usuń
    4. mi tam się podobają i tak te brwi ;p

      Usuń
  2. Miałam tą kredkę i również w kolorze czarym ale jakoś nie przypadły mi do gustu. Twardę i się szybko ścierały a ja potrzebuję czegoś, co nie zmieni się przez cały dzień. Dodałam się też do obserwatorów i zapraszam do mnie ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie miałam tej kredki, ale twoje kreski są naprawdę niezłe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką samą kredke do oczu , lecz takich kresek to ja nie potrafię robić xd ;)Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz śliczne kreski, cąła jesteś śliczna ♥ Kredka ma fajny kolorek, ja jednak wole czarne ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wolę czarne bo nie wiem zawsze mi sie wydaje że innym kolorem jak zrobię to nic nie widać ;(

    Ale tobie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jakaś ty sliczna laska !!!
    Wpadnij do mnie na drugi blog, do wzięcia są dwie książki kulinarne :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com/2013/03/mini-konkurs-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chętnie się zgłosiła do rozdania gotowego ciasta, bo mnie święta przerażają, jak mam iść do kuchni :D książki kulinarne używam tylko jako podkładki pod kiwający się stół, ale dziękuję za propozycje :* i miłe słowo :*:*

      Usuń
    2. hehe xd ja uwielbiam gotować :) ostatnio nawet sama piekę chleb oczywiście z mega ilością ziaren ;)

      Usuń
  8. Jaka ty ślicznaa;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jakie Ty masz zalotne spojrzenie :)
    Kredka faktycznie zasługuje na uwagę no i jej cena powala na kolana.
    Serdeczności :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  10. na razie nie miałam styczności z kosmetykami Miss... ale dobrze wiedzieć, ze są OK, bo zwykle jest duży wybór (zwłaszcza jeśli chodzi o kolory) i są raczej tanie.
    Dawno tu nie wchodziłam, widzę, że pokazałaś buźkę *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym mieć taką jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham kosmetyki od miss sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może się przydać, chyba sobie taką sprezentuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. na prawdę śliczna nie moge oczu oderwać ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie wyglądają te kreski, chyba skuszę się na kupno tej kredki :) ostatnio miałam taką kredkę że całe powieki czerwone były nie wiem co w niej było :((

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest jedno z Twoich lepszych zdjęć, pięknie. Kredki raczej nie kupię, bo mam w domu, ale nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna jestś i pasują ci kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam brązową kredkę z My Secret chyba, ale niestety nietrwała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardziej lubię eyelinery, ale ta kretka jest super! Mam taką samą, tylko, że ciemniejszy brąz. POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie narysowałaś kreskę :D śliczna jesteś *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz. A te oczy ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kredki w brązowych odcieniach są rewelacyjne, zmiękczają i ocieplają twarz a przy tym są wyraziste. Fajna jest też brązowa kredka Astor Eye Artist Definer, automatycznie wysuwana więc obejdzie się bez temperówki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kredki w tym kolorze, kreska na oku wyszła ci bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rimmel Exeggerate jest bardzo dobra i ma ładny odcień brązu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny delikatny makijaż, śliczne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Do delikatnego makijażu na dzień używam kredki, często w brązie takiej jak twoja natomiast na wieczorne wyjścia wolę eye-liner.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miss Sporty ma fajne kosmetyki, kreski bardzo łanie podkreśliły twoje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie się bardzo podoba taka brązowa kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 59 year-old Programmer Analyst II Deeanne Norquay, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Knife making. Took a trip to Quseir Amra and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". Dowiedz sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!