Koreańskie kosmetyki CREMORLAB na bazie unikalnej wody T.E.N.!

9 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Bloga prowadzę już od 5 lat, sama nie mogę uwierzyć, że to już tak długo. W ciągu tego czasu poznałam masę fantastycznych kosmetyków, nawet nie umiem zliczyć marek kosmetycznych z którymi miałam w tym czasie do czynienia. Jedną z rzeczy, którą tak bardzo kocham w moim blogowaniu jest właśnie poznawanie nowości, których na kosmetycznym rynku jet coraz więcej. 
Od niedawna nastała moda na kosmetyki koreańskie, które szturmem zdobywają serca Polek. Ja również zaczęłam je poznawać, a one coraz bardziej zaczęły mnie 'wciągać'.

Dziś chciałabym pokazać Wam całkiem nową w Polsce markę koreańskich kosmetyków, a mianowicie CREMORLAB, która dostępna jest w sieci aptek Superpharm.

Zobaczcie, jakie te kosmetyki mają śliczne opakowania!


Jest to marka bazująca na wodzie termalnej T.E.N. pozyskiwanej z  regionu Geumjin w południowej Korei. zawierająca 10 rzadkich minerałów, silnie zmineralizowana, ponieważ w porównaniu z innym wodami termalnymi występującymi na świecie zawiera 300-400 razy więcej minerałów. Woda termalna T.E.N. zawiera: selen, german, magnez, potas, cynk, wanad, wapń, magnez, miedź, sód. Dodatkowo takie minerały jak magnez i wapń występują w tzw. „złotej proporcji” (1,6: 1) gwarantującej optymalne wchłanianie składników.

Ja miałam niewątpliwą przyjemność wypróbować kilka produktów tej marki o o nich właśnie chcę Wam dziś opowiedzieć.

MASKI W PŁACHCIE DO TWARZY CREMORLAB
ok. 20 zł/ szt.
*WHITE BLOOM TRIPLE BRIGHT FLORAL MASKMASKA ROZJAŚNIAJĄCA, ODŚWIEŻAJĄCA, WZMACNIAJĄCA I INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA.
*MARINE HYALURONIC REVITAL MASKMASKA ROZŚWIETLAJĄCA, ODŻYWIAJĄCA, INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA.
*HERB TEA PURE CALMING MASK MASKA OCZYSZCZAJĄCA, ŁAGODZĄCA, INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA.


Wszystkie te trzy maseczki, które miałam okazję wypróbować mają doskonałe właściwości nawilżające. Doskonale sprawdzą się, aby ukoić przesuszona skórę.
Są one bardzo mocno nasączone i dobrze wycięte, tak aby idealnie dopasowywały się do każdego kształtu twarzy, a jednocześnie nie zsuwały się. Spokojnie można nakładać je i wykonywać zwyczajne domowe czynności. Nie trzeba leżeć plackiem ;)

Zauważyłam, że świetnie sprawdzają się przed 'wyjściem'. Wystarczy zastosować je na ok. pół godziny przed nałożeniem makijażu, a podkład będzie trzymał się doskonale i wyglądał bardzo naturalnie i świeżo przez długi czas.


CREMORLAB MINERAL TREATMENT ESSENCE  – WODA TERMALNA ROZJAŚNIAJĄCA I ODŻYWIAJĄCA
270ML - ok. 200 zł

Ten produkt zainteresował mnie chyba najbardziej ze wszystkich kosmetyków marki CREMORLAB. Esencja upiększająca, czyż to nie brzmi wspaniale?
Produkt ten jest całkowicie bezbarwny, a jego konsystencja jest raczej wodnista, choć ja powiedziałabym, że jednak nie do końca. Jest ona bowiem nieco żelowa. Ja stosuję ją po każdym myciu twarzy, dokładnie tak samo jak tradycyjny tonik. 
Początkowo nie widziałam żadnych efektów stosowania, ale mimo tego nie rezygnowałam z aplikacji. Zwyczajnie zastąpiłam tonik tym produktem. Zdziwiłam się po ok. tygodniu, kiedy to zauważyłam, że moja cera nie przetłuszcza się tak bardzo, jak wcześniej, pory się zmniejszyły i generalnie jakoś tak z nią było dużo lepiej niż wcześniej. Nie od razu domyśliłam się, że to dzięki działaniu esencji, ale w końcu, po ok. miesiącu do tego doszłam i bardzo się z tego cieszę. Jeszcze bardziej cieszy mnie to, że produkt ten jest niezwykle wydajny i mam jeszcze ponad połowę opakowania!




CREMORLAB SNOW FALLS WATER-FULL SERUM – REGENERUJĄCE SERUM DO TWARZY
30ML - ok. 130 zł

Jeśli chodzi o serum to używam go od czasu do czasu pod podkład, ponieważ dzięki niemu lepiej się rozprowadza, a moja cera mniej się przetłuszcza w ciągu dnia. Początkowo chciałam je stosować na noc, ale nie specjalnie się sprawdziło. rano czułam jakby moja cera była zapchana, jakby oblepiona. 
Serum ma bardzo lekką konsystencję i szybko się wchłania, w składzie zawiera jednak kilka silikonów i glicerynę, podejrzewam, że to właśnie było powodem dyskwalifikacji go jako produktu do stosowania na noc. Pod makijaż jednak sprawdza się doskonale!




CREMORLAB FOR FACE FRESH WATER GEL – KREM ŻELOWY DO TWARZY SILNIE NAWILŻAJĄCY
100ML

Ten żelowy krem do twarzy natomiast świetnie się u mnie sprawdził, jako krem na dzień, ale w taki dzień, kiedy nie nakładam makijażu. Niestety w ostatnim czasie takie leniwe dni zdarzają mi się niezwykle rzadko. Lubię go stosować rano, tuż po oczyszczeniu twarzy po nocy i zastosowaniu esencji upiększającej. Żelo-krem wchłania się błyskawicznie i utrzymuje optymalne nawilżenie cery przez cały dzień. Produkt znajduje się w ogromnym bo, aż 100 mililitrowym słoiczku i jest bardzo wydajny. 





Miałyście już okazję poznać tą markę? Może widziałyście ją już na półkach w SUPERPHARM?
Co o niej myślicie?


Ja jestem zachwycona esencją upiększającą, ale krem również bardzo mi się spodobał. Serum natomiast genialnie sprawdza do stosowania pod podkład, a maseczki są niezastąpione jako przedimprezowa pielęgnacja!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Mojego serca koreańskie kosmetyki nie podbiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co nie sprawdziły się jedynie jednostki :)

      Usuń
  2. Ta woda termalna mnie skusi chyba, piękne mają opakowania zaiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne mają opakowania, jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko bywam w Superfarm i jeszcze nie spotkałam tych produktów, ale marka wydaje się interesująca, więc się za nimi rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowości, niedawno weszły do sprzedaży. Na pewno je dostrzeżesz :)

      Usuń
  5. Mnie nie skusiło jeszcze nic z koreańskiej pielęgnacji. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!