BEGLOSSY - JUST RELAX - PAŹDZIERNIK 2017

6 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Październikowe beGLOSSY znów nas rozpieszcza. Jesienią wieczory stają się coraz dłuższe i trzeba je dobrze wykorzystać, a najlepiej wykorzystać je z myślą o sobie. Dlatego właśnie beGLOSSY postawiło na relax, bo to jest właśnie motyw przewodni październikowego box-a. W pudełku "Just Relax" znalazło się aż 5 kosmetyków pełnowymiarowych i jedna próbka, a wszystkie one stworzone zostały, aby zapewnić nam intensywny RELAX! Wszystkie produkty z najnowszego beGLOSSY to kosmetyki pielęgnacyjne! Uwielbiam takie Boxy <3

Zobaczcie, co jest w środku!


NIVEA - SZAMPON MICELARNY 
produkt pełnowymiarowy - 17,99 zł/400ml
Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA® wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom. Dodatkowo odświeża włosy i skórę głowy na długo oraz chroni naturalne pH skóry głowy. Przeznaczony jest dla osób z przetłuszczającymi się włosami i skórą głowy. Nie zawiera silikonów, parabenów i barwników.
Ta nowość od NIVEA bardzo mi się spodobała i z pewnością ją wypróbuję. Butla jest naprawdę ogromna, bo to aż 400 ml. Niestety zawiera SLS, którego moja skóra głowy nie toleruje zbyt dobrze, ale w opisie producenta widnieje informacja, że szampony jest niezwykle delikatny dla skalpu. Mam nadzieję, że na tej obietnicy się nie skończy. Jest to mój pierwszy szampon micelarny, dlatego tym bardziej jestem ciekawa jego działania!


VIANEK - REGENERUJĄCY PEELING DO RĄK
produkt pełnowymiarowy - 17,99 zł/ 75 ml
Peeling do dłoni na bazie soli himalajskiej i pumeksu skutecznie złuszcza martwy naskórek, detoksykuje i wygładza skórę. Bogaty w oleje (sojowy, z wiesiołka), wosk pszczeli, masło avocado i witaminę E, doskonale nawilża i odżywia skórę, pozostawiając ją elastyczną i miękką. Dodatek kwasu salicylowego pozwala na rozjaśnienie przebarwień i plam, a delikatny, owocowy zapach zapewnia chwile przyjemności podczas masażu dłoni.
Peelingi do dłoni bardzo lubię, a tym bardziej jesienią i zimą, co więcej, mam duże zaufanie do marki VIANEK, dlatego cieszy mnie ten kosmetyk. Ma natłuszczającą konsystencję i delikatne, ale skuteczne ścierniwo z soli himalajskiej i pumeksu, a poza tym prześlicznie pachnie, kwiatowo - owocowo. Jego różowy kolor również wzbudza pozytywne emocje. Super!


KELOO - SERUM DO BIUSTU
produkt pełnowymiarowy - 44,99 zł/30 ml
Busti Serum Serum Intensywnie Ujędrniające Biust to innowacyjny produkt przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry biustu i modelowania kształtu piersi. Preparat działa intensywnie nawilżająco, napinająco i silnie ujędrniająco, dostarcza skórze biustu miękką, wzmacniającą i niewidoczną powłokę. Wyraźnie zwiększa spoistość tkanki łącznej, regeneruje oraz wzmacnia strukturę skóry piersi. Busti Serum stymuluje absorpcję odżywczych składników głęboko w skórę, aktywuje metabolizm w piersiach, ma łagodzący efekt i zapewnia właściwe nawilżenie, przez co piersi wyglądają pełniej a skóra na szyi i dekolcie jest doskonale nawilżona i ujędrniona. Zawiera tylko naturalne substancje aktywne.
Kolejny produkt to nowość od Keloo, czyli serum do biustu! Kolejny kosmetyk, który niezwykle mnie ucieszył, tym bardziej, że mam również tabletki BUST-UP od KELOO, które mają powiększyć, ujędrnić, wypełnić i uwydatnić biust, więc działanie będzie spotęgowane. Tyle dobrego naczytałam się o tych produktach i nie mogłam powstrzymać się przed wypróbowaniem. Dam Wam znać, czy zadziałało. Mam nadzieję, że na wiosnę staniki staną się za małe ;) hihihihi


BOTAME - ŚWIECA DO MASAŻU Z MASŁA SHEA 
produkt pełnowymiarowy - 9,99 zł/ szt.
Świeca do masażu z masła SHEA zawierająca olejek limetkowy o orzeźwiającym, pobudzającym zapachu, który niweluje zmęczenie i energetyzuje, a także pomaga uśmierzyć ból głowy. Olejek limetkowy jest antyseptykiem wykorzystywanym w mieszankach przeziębieniowych i przy infekcjach gardła. Pomaga łagodzić lęki i zaburzenia związane z depresją.
Świece uwielbiam w każdej postaci, a jeśli jeszcze mogę się nimi wymasować, to tym bardziej jestem usatysfakcjonowana. To naprawdę idealny, wieczorny relax! Moja jest o zapachu grejpfruta.


VICHY - MASKA MINERALNA 
produkt pełnowymiarowy - 10,90zł/2x6 ml
Maska oczyszczająca pory z dwiema glinkami mineralnymi- kaolinową i bentonitową. Natychmiast po zastosowaniu skóra jest oczyszczona i bardziej miękka w dotyku. Po miesiącu stosowania pory są widocznie zredukowane, skóra odzyskuje równowagę.
Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski do twarzy. Ta zawiera sproszkowany kamień wulkaniczny i kwasy AHA, a jej formuła jest żelowa. Tuż po nałożeniu czuć delikatne szczypanie, ale jest ono przyjemne. Czuję, że maseczka działa :) Bardzo mi się spodobała i myślę, że skuszę się na nią przy najbliższych zakupach kosmetycznych. Moim zdaniem jest super!


YU-BE - KREM NAWILŻAJĄCY NA BAZIE GLICERYNY
próbka - 48 zł/ 33g

W box-ie znalazła się również próbka kremu nawilżającego YU-BE. Pierwszy raz słyszę o tej marce, dlatego chętnie wypróbuję. Wrzucę sobie tą próbkę do torebki, aby była w pogotowiu. Przyda się z pewnością dla ratunki przy spierzchniętych dłoniach i ustach! Zimą o takie nieprzyjemności nie jest trudno.


Tak właśnie prezentuję się październikowe wydanie beGLOSSY! Jak Wam się podoba?
Moim zdaniem jest rewelacyjne. Każdy z produktów, które w nim znalazłam z pewnością dobrze spożytkuję. 




Ja tymczasem uciekam do łazienki na mój wieczorny relax z maseczką na twarzy w wannie pełnej bąbelków, a później poczytam książkę przy grejpfrutowej świecy <3

Buziaki! :*


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. tak szczerze, to nie wiem, czy byłabym z czegokolwiek zadowolona, bo właśnie kupiłam szampon micelarny, ale z Pantene, kremów do biustu nie używam, a peelig do rąk zastępuje mi każdy inny peeleing w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale chętnie zamieniłabym się z Tobą na biust ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!