InspiredBy - Naturalnie Piękna - EDYCJA 11

7 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Nie mogę uwierzyć w to, że kilka dni temu dotarła do mnie już 11 edycja pudełka InspiredBy - Naturalnie Piękna. Ten czas tak szybko leci, że nie jestem w stanie tego ogarnąć. Może jeszcze jestem w trybie zimowym, ale na szczęście wiosna już przyszła i słońce daje dodatkowego powera!

W tej edycji InspiredBy - Naturalnie Piękna znajdziemy osiem kosmetyków pełnowymiarowych. Większość z nich jest pielęgnacyjna, ale znalazł się też jeden rodzynek z kolorówki.

Chodźcie zobaczyć bliżej, co znalazło się w środku!


Kamiwaza - Naturalny stymulator wzrostu włosów
Produkt pełnowymiarowy - 45,00zł /95ml

Ten produkt zainteresował mnie najbardziej z całej zawartości pudełka. Czytałam o nim opinie i były bardzo skrajne, więc tym bardziej jestem ciekawa, jak się u mnie sprawdzi. Połączenie tradycyjnej wiedzy zielarskiej z japońską biotechnologią w stymulacji cebulek i mieszków włosowych brzmi bardzo obiecująco. Jest to kosmetyk w 100% naturalny, więc tym bardziej czekam na imponujące efekty!




Kueshi - Peeling do ciała  
Produkt pełnowymiarowy - 61,00 zł/5000 ml

Uwielbiam tego typu peelingi do ciała, więc bardzo cieszę się, że ten kosmetyk znalazł się w box-ie! Cudownie pachnie truskawkami, aż czuć latem <3 Peeling nie jest tłusty, nie natłuszcza skóry, a ją myje. Dla mnie to połączenie żelu pod prysznic z peelingującymi drobinkami, których jest naprawdę dużo i naturalnymi ekstraktami. Bardzo się z nim polubiłam i cieszę się, że jest w tak dużym opakowaniu. Spędzimy razem wiele pięknych chwil. ;)


Delia - Kule do kąpieli 
Produkt pełnowymiarowy - 15,60 zł / 3 szt.

Te kule znalazłam już kiedyś w pudełku ShinyBox. Były całkiem przyjemne, ale szału jednak nie robiły. Biorąc pod uwagę ich cenę, uważam, że są całkiem ok. Bardzo szybko się rozpuszczają, a zapach nie jest taki idealny i piękny, jak bym chciała, ale doskonale zmiękczają wodę i uprzyjemniają kąpiel.

Bomb Cosmetics - Babeczka do kąpieli - Swing into Spring 
Produkt pełnowymiarowy - 12,00zł. /50g

Bardziej niż z kul, cieszę się z tej świątecznej, kąpielowej babeczki. Jeszcze jej nie używałam, bo tak słodko wygląda, że mi szkoda. Zostawię ją sobie na specjalną okazję, a tym czasem sobie jeszcze na nią popatrzę. ;)


Purederm - Malinowo-kolagenowa maska na twarz 
Produkt pełnowymiarowy - 4,95 zł/szt.

Ostatnio bardzo polubiłam się z maskami w płachcie. Chyba musiałam się do nich przekonać, bo jeszcze jakiś czas temu nie byłabym nimi zachwycona. Fajnie, że ta znalazła się w box-ie. Z przyjemnością jej użyję, tym bardziej, że lubię markę Purederm!


L’orient - Hydrolat kwiatów róży damasceńskiej
Produkt pełnowymiarowy - 34,00 zł/90 ml

Ten hydrolat ma przepiękny różany zapach, choć wiem, że nie każdy ten zapach lubi, ja jednak lubię go bardzo. Będę używać go jako toniku do twarzy, ale przeleję go do innej butelki, bo nie specjalnie przepadam za atomizerami. Ponoć ma on mocne działanie nawilżające, tonizuje, koi i reguluje napięcie skóry i poprawia jej koloryt, a cera dzięki niemu nabiera blasku. Brzmi obiecująco!


Tira Cosmetics - Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży
Produkt pełnowymiarowy - 23,00 zł./75 ml

Markę Tira Cosmetics poznałam już dzięki kremowi do twarzy, który znalazłam w innym kosmetycznym box-ie. Muszę przyznać, że bardzo się z nim polubiłam, więc tym bardziej jestem ciekawa innych kosmetyków z asortymentu tej marki. Krem do rąk wypróbuję z wielką przyjemnością, jednak poczekam z nim chwilkę, bo ostatnio kremów do rąk przybyło mi, aż nadto ;)


MIYO - Sun Kissed - Bronzer do twarzy i ciała
Produkt pełnowymiarowy - 15,99 zł./ 10g

Bronzerów ostatnio nie używam, ale pewnie latem się to zmieni, więc wtedy dopiero będę miała okazję go przetestować. Obawiam się jednak, że może być dla mnie ciut za ciemny, chociaż... zobaczymy, jak pójdzie mi opalanie. ;)


Tak właśnie przedstawia się jedenasta edycja InspiredBy - Naturalnie Piękna! Moim zdaniem, to bardzo udana edycja. Wszystkie produkty są bardzo udane, przydatne i dobrej jakości.

Jak Wam się podoba?

Ja najbardziej ucieszyłam się z wcierki Kamiwaza, peelingu do ciała Kueshi i hydrolatu z róży damaceńskiej L’orient, a Wam jaki produkt najbardziej przypadł do gustu?


Pudełka InspiredBy - Naturalnie Piękna możecie zamawiać oczywiście na: Inspiredby.pl

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Całkiem fajne to pudełeczko :) Ja dostałam wersję z dwufazą Aube i maską Sesamis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z tych produktów widziałam już w innych pudełkach, kule Delia, maskę Purederm i brozner. Generalnie zawartość mnie nie powala, ale babeczka do kąpieli jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej zainteresowała KAMIWAZA :D

      Usuń
  3. Wszystkie kosmetyki w tym pudełku są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!