Giordani Gold White Original - Klasyczny zapach Oriflame po zmianach!

14 Komentarzy
Cześć Dziewczyny :)

Dziś wpis dla miłośniczek klasycznych zapachów!  Giordani Gold White Original to szyprowo-owocowo-kwiatowe perfumy z oferty Oriflame. Jest to „odświeżona” wersja klasycznej wody perfumowanej Giordani White Gold, a powstała ona pod koniec roku 2016. Twórczynią zapachu jest francuska mistrzyni perfumiarstwa Daphné Bugey.

Zapach zamknięty jest w prostym, klasycznym flakonie z grubego, przezroczystego szkła. Jedynie jego nakrętka ozdobiona jest srebrnym ornamentem z logo Giordani. 

"Odkryj przyjemności pięknego życia, delektując się ciepłem i witalnością kompozycji Giordani Gold White Original. Ten piękny, świetlisty zapach zamknięty został we wspaniale zaprojektowanym flakonie, zdobionym srebrnymi detalami. Ponadczasowa kompozycja przywołuje łagodną stronę kobiecej osobowości, dzięki musującemu aromatowi wody z kwiatów pomarańczy. Idealna dla kobiet z pasją, wysublimowana, świeża i zmysłowa woda perfumowana, wyrażająca radość i wolność."


Nuta głowy: mandarynka, hiacynt, malina

Nuta serca: kwiat pomarańczy, wiciokrzew, nektarynka

Nuty bazy: wanilia, paczula, mech i białe piżmo

Tuż po rozpyleniu zapach jest bardzo intensywny i może przytłoczyć, ale wraz z upływem czasu odkrywa swoją delikatniejszą, choć nadal intensywną naturę. Tuż po rozpyleniu zapach nie do końca zdobywa moje serce, nuty głowy i serca wzajemnie się ze sobą mieszają i przy tak dużej intensywności zapachu nie jestem w stanie ich odróżnić. Najbardziej zadowolona jestem, gdy prym zaczynają wieźć nuty bazy, gdzie paczula mech i białe piżmo pachną najintensywniej, wanilię wyczuwam dużo mniej.
Moim zdaniem jest to idealny zapach na letnie wieczory, kiedy robi się chłodniej. W upalny dzień niestety się nie sprawdzi, piżmo jednak ma w nim decydujące znaczenie. Jest elegancki i kobiecy,  a jednocześnie z pazurem.



Lubicie klasyczne zapachy? Znacie Giordani Gold White Original?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Giordani White Gold było jednym z moich ulubionych perfumów, dlatego też dzięki za opis jego ulepszonej wersji. Na pewno sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem zrobię porównanie tych dwóch zapachów :)

      Usuń
  2. zakochalam sie w tym perfumie, przyznaje bez bicia. Nie uzywam go za czesto ale tak jak mowilas na wieczorowe wyjscia jest jak znalazl :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja kiedys go nie lubilam, a teraz do tego zapachu jakos dojrzałam :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący produkt! Dzięki za wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię. Klasyczne zapachy świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu miałam perfumy Giordani Gold w wersji srebrnej i złotej. Szczerze mówiąc nie wiem czy to nadal jest ten sam zapach czy są to jego nowe odsłony :D Ale na pewno ten zapach poznalabym wszędzie . To były moje pierwsze 'dorosłe' perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to najstarsze zapachy w Oriflame i ciągle są w ofercie :)

      Usuń
  7. Perfumy bardzo przypadły mi do gustu. Przypominają mi zapach, który od lat stosuje i kupuję na stronie https://forever-produkty.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam bardzo fajny perfum ale jednak wole 25TH Edition nie znam lepszego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!