ShinyBox - Summer Vibes - Lipiec 2018

10 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Lipcowe pudełka ShinyBox nareszcie zagościły w domach swoich klientek. Hasłem przewodnim lipcowej edycji jest "Summer Vibes", czyli "Letnie Wibracje", co może sugerować, że zawartość box-ów jest typowo wakacyjna. Nie inaczej brzmią zapewnienia ShinyBox, które wprost mówią, że  lipcowe zestawy to esencja lata skryta w letnim pudełku pełnym wakacyjnych niezbędników, dzięki którym podarujemy sobie chwilę relaksu.
W pudełkach znalazło się, aż 8 pełnowymiarowych produktów, a 6 z nich to całkiem nowe marki!  Tym razem ShinyBox postawiło szczególnie na kosmetyki pielęgnacyjne, ale nie tylko.
Chodźcie dalej i zobaczcie, co znalazło się w środku!


Hello Nature - Masło do ciała Olejek Kokosowy
Produkt pełnowymiarowy - 24,99 zł/250 ml

Uwielbiam masła do ciała, więc to bardzo mnie ucieszyło. Tym bardziej, że przepięknie pachnie kokosem. Jest to zapach który ubóstwiam, nie da się również ukryć, że zapach kokosa to typowo wakacyjna woń! Kolejnym plusem tego produktu jest jego naturalny skład, więc tym bardziej mnie to cieszy. Masło jest ważne przez 6 miesięcy od otwarcia słoiczka. Ja jestem pewna, że zużyje je dużo szybciej!
Cieszy mnie również fakt, że marka  Hello Nature jest dla mnie zupełną nowością, więc chętnie zapoznam się z nią bliżej.
W innych wariantach pudełek można było znaleźć jeszcze: odżywkę lub maskę do włosów z olejkiem z jagód Acai,  maskę do włosów z olejkiem kokosowym, olejek arganowy do ciała lub masło do ciała z olejkiem konopnym.


Bishojo - Krem wodny regenerujący dzień/noc
Produkt pełnowymiarowy - 39,99 zł/30 ml

Bishojo to kolejna polska marka o której wcześniej nie miałam pojęcia. W moim box-ie znalazłam bardzo lekki krem wodny o działaniu regenerującym przeznaczony do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc. Już go wstępnie przetestowałam i bardzo mi się spodobał. U mnie doskonale sprawdza się pod makijaż, ale i stosowany samodzielnie, na dzień również jest świetny, a szczególnie podczas upałów. 
W innych wariantach pudełek można było znaleźć jeszcze krem wodny o działaniu nawilżającym.


Fa - Antyperspirant w sprayu Island Vibes Fiji Dream 
Produkt pełnowymiarowy - 8,19 zł/150ml

Ten antyperspirant znalazłam już wcześniej w jednym z kosmetycznych box-ów, więc nie jest już dla mnie nowością, ale mimo wszystko cieszę się, że zalazłam go w ShinyBox. Bardzo podoba mi się jego świeży, letni zapach arbuza i właściwości antyperspiracyjne. 
W innych wariantach pudełka można było znaleźć antyperspiranty w sprayu o zapachu Bali Kiss lub arbuzowe w kulce.


Stara Mydlarnia - Argan Krem do rąk i paznokci
Produkt pełnowymiarowy - 17 zł/75ml

Kolejnym kosmetykiem, który znalazłam w box-ie jest naturalny, odżywczy krem z olejem arganowym do pielęgnacji suchej i delikatnej skóry dłoni oraz łamliwych i kruchych paznokci marki Stara Mydlarnia. Wiele dobrego słyszałam o tej marce, wiec z przyjemnością przetestuję tego gagatka. Jest szczelnie zamknięty, więc póki co nie będę go otwierać, poczekam, aż zużyję obecny.


Tria - Krem ujędrniający z ekstraktem z imbiru 
Produkt pełnowymiarowy - 49,95 zł /50 ml

Markę Tria już wcześniej poznałam dzięki kremowi na noc z tej samej serii. Pamiętam, że byłam z niego bardzo zadowolona, wiec z przyjemnością poznam wersję na dzień. Mam nadzieję, że z nią również będzie mi po drodze, tym bardziej, ze kosmetyki Tria są naturalne.



Biotaniqe - Maska Lift & Ultra Clean
Produkt pełnowymiarowy - 4,79 zł/2x5ml

Tej maski jestem bardzo ciekawa. Opakowanie składa się z dwóch odrębnych masek. Maskę oczyszczającą nakłada się w strefie T, a liftingująco-odmładzającą na pozostałej części twarzy. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, wydaje mi się być idealne dla posiadaczek cery mieszanej. Mam nadzieję, że obietnice producenta nie zawiodą!


COLLIBRE - Swiss Collagen Drink 
Produkt pełnowymiarowy - 9 zł/140ml

Kolejny produkt, który znalazłam w box-ie to napój kolagenowy. Zapewne nie będzie mi dane przekonać się o efektach jego stosowania, ale muszę przyznać, że jest bardzo smaczny. Moja wersja "Beauty" była o smaku mango. W innych wersjach pudełka można było znaleźć jeszcze wersję Vital lub Active.


 .
Raisin - Zestaw naklejek wodnych na paznokcie
Produkt pełnowymiarowy - 5zł/zestaw

Ostatnim produktem, jaki znalazłam w pudełku były wodne naklejki od marki Raisin. Myślę, że niebawem z nich skorzystam. Można je naklejać zarówno na lakiery tradycyjne jak i hybrydowe. Nie da się ukryć, że wzory są bardzo wakacyjne.


Oto cała zawartość lipcowego ShinyBox. Jak Wam się podoba?
Moim zdaniem jest naprawdę świetna. Wszystkie produkty, jakie się w niej znalazły bardzo chętnie wypróbuję. Każdy z nich wzbudził moją ciekawość!
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Napój z kolagenem mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość pudełka prezentuje się bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Antyperspirantów w sprayu nie lubię, ale reszta ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wolę w kulce, ale ten zużyję mimo wszystko :) Na lato jak znalazł, trochę chłodu ;)

      Usuń
  4. Zawartość by mnie ucieszyłam, gdyby terminy przydatności kremów były przynajmniej o pół roku dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo to, jak otworzymy teraz, to zdążymy zużyć :)

      Usuń
  5. z tego pudełka mnie zainteresowały kremiki do twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę potwierdzić, że jeden i drugi jest bardzo dobry :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!