beGlossy - Morska Bryza - Lipiec 2018

12 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Mamy już środek lata, słońce nareszcie dopisuje i jest tak gorąco, jak na lato przystało! Lipcowe beGlossy przygotowało dla nas kolejną porcję kosmetyków, które mają odświeżyć naszą letnią kosmetyczkę. Hasłem przewodnim najnowszego box-a jest "Morska Bryza".


W pudełku znalazło się tym razem 6 pełnowymiarowych kosmetyków, które mają zadbać o nasze włosy, ciało, stopy i paznokcie.
Chodźcie dalej i zobaczcie, jakie nowości znalazły się w beGlossy tym razem!


Herbal Essences - Szampon i Odżywka do włosów - REPAIR Argan Oil of Marocco
Opakowania pełnowymiarowe - każdy za 19,99 zł (400 ml - szampon, 360 ml - odżywka)

To nowości od Herbal Essences, czyli szampon i odzywka do włosów z olejkiem arganowym z Maroko. Zadaniem tych kosmetyków jest przywrócenie gładkości zniszczonym włosom, włosy po ich użyciu mają być miękkie i swobodnie się układać.
Ja byłam bardzo ciekawa działania tej nowej linii i jeszcze tego samego dnia, którego odebrałam box-a, zastosowałam je na swoich włosach. Już od dawna wiedziałam, że olejek arganowy działa na moje włosy genialnie, więc byłam dobrej myśli. Obietnice producenta rzeczywiście się sprawdziły, bo włosy po wysuszeniu były miękkie, gładkie i sypkie. Generalnie jestem bardzo zadowolona z działania tych kosmetyków. Odżywka spełnia swoją rolę bardzo dobrze, podobnie jak szampon. Do szamponu mam jednak małe "ale". Niestety zawiera SLS i mogę go używać jedynie od czasu do czasu, a nie na co dzień.



Derma - Body Shampoo - Family Żel do mycia ciała
Opakowanie pełnowymiarowe - 25,99 zł (200 ml)

Marka Derma to dla mnie całkowita nowość. Są to kosmetyki apteczne. Według producenta ten hipoalergiczny żel do ciała pozbawiony jest substancji zapachowych, parabenów i barwników. Polecany jest szczególnie osobom ze skłonnościami do alergii oraz reakcji skórnych. Żel rzeczywiście nie ma żadnego zapachu, barwników i parabenów też się w składzie nie doszukałam i to mnie cieszy. Znalazłam niestety SLS i to mnie trochę zmartwiło. Na sobie ten produkt przetestowałam i okazał się być w porządku. Ładnie się pienił, oczyszczał i nie powodował wysuszenia skóry. Zrobię mu jeszcze test na moim dziecku, tu poprzeczka będzie postawiona bardzo wysoko ;).


Pierre Rene Professional - Lakier hybrydowy READY&GO 3w1 - nr 13 Sweet Berry
Opakowanie pełnowymiarowe - 34,99 zł (11 ml)

Z tego lakieru ucieszyłam się najbardziej! Trafił mi się piękny bordowy kolor, takie lubię najbardziej! Ten lakier bardzo mnie zaciekawił gdyż jest to produkt 3w1. Pełni funkcję zarówno bazy, koloru, jak i top-u. Jego wytrzymałość na paznokciach wg. producenta to max 10 dni. Jestem ciekawa, jak będzie się spisywał. Czy sprawdzi się powiedzenie, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego? Zobaczymy!
Obiecuję, że dam Wam znać, jak się spisał!



Duetus - Maseczka do twarzy
Opakowanie pełnowymiarowe (saszetka) - 6,00 zł (10 ml)


O marce Deutus również słyszę po raz pierwszy. Maseczka wydaje mi się być bardzo ciekawa. Ma ona bowiem zmniejszyć pory skóry i wyregulować wydzielanie sebum, oczyścić cerę i usunąć z niej toksyny, rozjaśnić przebarwienia, a także odpowiednio nawilżyć skórę. Zapowiada się obiecująco. Niebawem ją zastosuję i okaże się, jak się mają obietnice do rzeczywistości. ;)


SheFoot - zestaw: Sól do kąpieli stóp z minerałami z Morza Martwego + pilniczek do paznokci
Opakowanie pełnowymiarowe - 9,99 zł (55 g + pilniczek)
Markę SheFoot znam już doskonale. Jest ona częstym bywalcem w beGlossy. Tą sól również zdążyłam już doskonale poznać i bardzo polubić. Zawsze po jej zastosowaniu czuję wielką ulgę i relaks, a zwłaszcza w tak upalne dni jak teraz. W zestawie jest również pilniczek do paznokci, który albo gdzieś mi przepadł w zamieszaniu, albo nie znalazłam go w box-ie. Sama już nie wiem.


Tak się właśnie przedstawia cała zawartość lipcowego beGlossy "Morska Bryza". Trochę zabrakło mi w niej jakiegoś kremu z filtrem, czy balsamu po opalaniu, ale generalnie jest ok. Kosmetyki, które znalazły się wewnątrz przydadzą się każdego wieczora po całodziennym leniuchowaniu na plaży, ale też powrocie z gorącego i dusznego miasta. Chwila wieczornego relaksu przyda się każdemu.




Chciałabym jeszcze pokazać Wam jedno z cudeniek, które pojawiło się w sprzedaży w sklepie beglossy.pl. Jest to woda komórkowa z kwasem hialuronowym - Cellular Water Mist francuskiej marki Institut Esthederm. Institut Esthederm to marka profesjonalnych kosmetyków zainspirowana medycyną estetyczną. Esencją wszystkich produktów tej marki jest opatentowana WODA KOMÓRKOWA „Cellular Water”, która odzwierciedla wodę naturalnie występującą w skórze, dzięki czemu produkty gwarantują lepszą penetrację składników aktywnych.

Cellular Water Mist ma działanie nawilżające, antyoksydacyjne i energetyzujące. Zdążyłam już ją wstępnie wypróbować i muszę przyznać, że świetnie nawilża i koi skórę. Zamierzam ją stosować po każdym myciu twarzy, jak i w ciągu dnia dla odświeżenia.



Jak podoba Wam się zawartość lipcowego beGlossy? Który produkt najbardziej Was zainteresował?
Ja jestem najbardziej ciekawa lakieru Pierre Rene :)
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Pięknie! Musze się bacznie przyjrzeć produktom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie zapakowane, nie znam tych kosmetyków, ale życzę udanego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad zakupem beglossy. Podoba mi się sposób pakowania i to, że jest tematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sprwdziałaby mi się ta zawartość :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać że całkiem niezłe pudełko. Ale masz rację, trochę zabrakło jakiegoś produktu typowo wakacyjnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękujemy! Jestesmy ciekawi Twojej opinii i rezultatów stosowania mgiełki :) Chętnie się z nimi zapoznamy:)
    Pozdrawiamy!
    Institut Esthederm Polska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!