Aloesowe TRIO od Oriflame

7 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Aloes już od dawna znany jest ze swoich doskonałych właściwości kosmetycznych. Działa kojąco i przyspiesza proces regeneracji, doskonale odżywia i nawilża skórę. 
Przeglądając katalog Oriflame skusiły mnie właśnie produkty na bazie aloesu z serii Love Nature. W skład aloesowej linii wchodzi żel oczyszczający, tonik oraz krem do twarzy. Kosmetyki te dedykowane są szczególnie dla cery normalnej i mieszanej.


Opakowania tych kosmetyków są bardzo wygodne i przyjemne dla oka. Tonik i żel do mycia twarzy zamknięte są w buteleczkach z nakrętkami, których grafiki budzą bardzo dobre skojarzenia. Krem natomiast znajduje się w małym słoiczku. Opakowania wykonane są z tworzywa sztucznego, ale jest ono wysokiej jakości. 

Wszystkie z tych produktów mają bardzo przyjemny, delikatny, lekko słodkawy zapach.

Z całej serii najbardziej polubiłam się z żelem do mycia twarzy. Bardzo dobrze oczyszczał i był wydajny. Świetnie radził sobie ze zmywaniem makijażu (doskonale się pienił), nie wysuszał też cery. Po jego użyciu zupełnie nie miałam uczucia ściągnięcia skóry i to bardzo mi się podobało.

Toniku również używałam z przyjemnością. Moim zdaniem doskonale robił to co miał robić. Po jego użyciu skóra miała przywrócona naturalne pH, jak również była odświeżona. Bardzo lubiłam używać go rano po przebudzeniu.


Kremu do twarzy nie używałam zgodnie z jego przeznaczeniem, ale do tej pory noszę go w torebce i używam zależnie od potrzeb. Najczęściej służy mi jako krem do rąk, ale zdarza się, że używam go również na inne części ciała. Moje koleżanki również bardzo chętnie z niego korzystają ;) Jego małe opakowanie jest bardzo wygodne i nie zajmuje wiele miejsca w torebce, a właściwości nawilżające kremu są wystarczające, aby używać go w razie potrzeby poza domem.


Całe aloesowe trio zawiera ekstrakt z aloesu, niestety jest go, jak na lekarstwo. Szczerze mówiąc jest go nawet mniej niż substancji konserwujących zawartych w tych produktach. Mimo to, wszystkich z tych kosmetyków używało mi się bardzo przyjemnie i byłam z nich zadowolona. 

W obecnym katalogu (znajdziecie go tutaj) tonik i żel oczyszczający można kupić w obniżonej cenie, bo kosztują 14,99 zł z sztukę. Kupując je nie powinnyście być zawiedzione działaniem tych kosmetyków, ale zawartością aloesu już tak.
Pomimo tego, całą linię uważam za bardzo poprawna, choć składy tych kosmetyków zdecydowanie nie powalają na kolana. Zapewne gdybym przyjrzała się składom, to nie zdecydowałabym się na wypróbowanie tych gagatków, ale jak zwykle tego nie zrobiłam. Swojej decyzji jednak nie żałuję, bo przyjemnie używało mi się tych produktów.

Poniżej możecie przyjrzeć się ich dokładnym składom:

TONIK
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, GLYCERIN, SODIUM CITRATE, PHENOXYETHANOL, IMIDAZOLIDINYL UREA, LACTIC ACID, SODIUM BENZOATE, PARFUM, BENZOPHENONE-4, DISODIUM EDTA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, CI 19140, CI 42090

ŻEL OCZYSZCZAJĄCY
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, COCO-GLUCOSIDE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, GLYCERYL OLEATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM, PEG-18 GLYCERYL OLEATE/COCOATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, DMDM HYDANTOIN, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, SODIUM CITRATE, CI 19140, CI 42090

KREM DO TWARZY
AQUA, GLYCERIN, HYDROGENATED POLYDECENE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, BUTYLENE GLYCOL, CETEARYL ALCOHOL, TRIETHYLHEXANOIN, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, STEARIC ACID, PHENOXYETHANOL, AMMONIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, IMIDAZOLIDINYL UREA, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, XANTHAN GUM, ETHYLPARABEN, ALOE BARBADENSIS EXTRACT, CI 19140, CI 42090

Używałyście tych produktów? Jestem ciekawa, jaka jest Wasza opinia na ich temat.
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Seria Love Nature bardzo przypadła mi do gustu. Zresztą sporo moich klientek zamawia te kosmetyki co może również świadczyć o ich wysokiej jakości. Ogólnie mówiąc bardzo polecam. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale bardzo uwielbiam kosmetyki z aloesem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie kojarzę tych kosmetyków, ale mam kilka aloesowych produktów w swojej kosmetyczce i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!