Beauty&Shape Extrabox by ShinyBox

Skomentuj

Cześć Dziewczyny :)

ShinyBox co jakiś czas raczy nas nowymi Extraboxami i tak to właśnie od kilku dni jestem szczęśliwa posiadaczką najnowszego pudełka Beauty&Shape by ShinyBox.
Nowy box został stworzony z okazji rozpoczęcia jesieni i ma on być dla nas dodatkowym zastrzykiem energii. Produkty, które w nim znajdziemy pozwolą nam na odrobinę relaksu, a także pomogą zadbać o nasze zdrowie. Dzięki nim przywitam jesień w wyjątkowym stylu!

W moim box-ie znalazłam 7 produktów pełnowymiarowych, 2 o wymiarach travel size, 1 tester, takze upominek.

Chodźcie dalej i zobaczcie, co takiego znalazło się wewnątrz tego pudełka!


Zacznę od produktów, które działają na zmysły i pomagają się zrelaksować. Takiego relaksu właśnie bardzo mi ostatnio brakuje, więc na chwilę obecną jest to dla mnie priorytet, aby znaleźć chwilę czasu dla siebie.


Bispol - Świeca zapachowa: Kawa
Produkt pełnowymiarowy - 7zł/szt.

Już przy otwarciu pudełka poczułam bardzo intensywny, kawowy, a zarazem apetyczny i przyjemny zapach tej świecy. Opakowanie tej świecy jest całkiem przyjemne i świetnie prezentuje się w kuchni.

Świece BISPOL, wprowadzają w domu przyjemny nastrój, błogiego odpoczynku i odprężenia. Świece zapachowe w szkle powlekane w folii o zapachu kawy, to perfekcyjny sposób na elegancką, a przy tym nowoczesną dekorację w Twoim wnętrzu. Produkt posiada atest PZH.

Natura Rzeczy - Tealight Skoszona Trawa
Tester

W przeciwieństwie do świecy Bispol, ten tealight nie wyróżnia się zbytnio intensywnością zapachu. Nie jest zbyt dobrze wyczuwalny wprost z opakowania, a tym bardziej po odpaleniu. Mimo wszystko, bardzo podoba mi się w nim drewniany knot.

Zestaw 6 tealightów testowych, każdy w innym zapachu. Do wyboru zapachy z serii Basic: Harmonia, Oddech, Radość, Wolność, Spokój, Energia; lub z serii Simple: Kawa, Czekolada, Palone Drewno, Skoszona Trawa, Zielona Herbata, Świeża Bawełna.


Pure Green Coffee - Cappuccino - Kawa odchudzająca
Upominek

Kolejnym produktem, który bardzo mnie zaciekawił była kawa odchudzająca. W opakowaniu znalazłam jedną saszetkę kawy do zaparzenia. Była umieszczona w saszetce piramidce. 
W smaku była ok, ale jak dla mnie zbyt słaba. Czułam jakbym piła kawę INKĘ ;)
Nie sądzę, aby stała się moim codziennym, porannym sprzymierzeńcem życia, ale cieszę się, że mogłam jej spróbować.

Detox Green Coffee to połączenie zielonej i czarnej kawy Arabika oraz naturalnych składników ziołowych, zapakowanych w pojedyncze torebki z kawą. Dostępny aromat klasyczny lub cappuccino.

Bio Agadir - Olej Arganowy
Travel size - 12zł/10ml

W box-ie znalazłam również olejki arganowe w małych buteleczkach z pipetkami zupełnie nie znanej mi do tej pory marki Bio Agadir. Cieszę się, bo z pewnością dobrze je wykorzystam. Olejku arganowego nigdy zbyt wiele!
Te dwa gagatki wyróżniają się bardzo intensywnymi i przyjemnymi zapachami. Nawet przy zakręconych buteleczkach ich zapach jest bardzo dobrze wyczuwalny.

Olejek arganowy jest z jednej strony najbardziej pożądanym, z drugiej najtrudniej dostępnym olejem na świecie. Produkowany z drzewa arganii żelaznej, niezwykle wartościowy, o bogatych właściwościach. Tłoczony na zimno, organiczny, bardzo wysokiej jakości, z naturalnymi ekstraktami pomarańczy, róży damasceńskiej, importowany bezpośrednio z Maroko.


3Flow Solutions - Suplement diety
Produkt pełnowymiarowy - 129zł/60 kapsułek

Ten suplement diety to bez wątpienia jeden z najbardziej wartościowych produktów w pudełku. Jego cena za 60 kapsułek, to 129 zł. Przyjmując dwie kapsułki suplementu dziennie, opakowanie wystarczy na jeden miesiąc. Jego zadaniem jest nie tylko pomóc w utrzymaniu odpowiedniej wagi ciała, ale ma on ponoć dodawać energii. Po przeczytaniu ulotki, która była dołączona do opakowania, jestem bardzo ciekawa działania tego suplementu i chętnie go na sobie wypróbuję. Oczywiście mam świadomość tego, że sam suplement nie zdziała cudów i dlatego włączę do tego zarówno dietę, jak i trening.

SlimFLOW to pierwszy z suplementów 3FLOW, który może być świetnym wsparciem w walce o wymarzoną sylwetkę. Suplement SlimFLOW poprawia sprawność, wytrzymałość i dodaje energii, a przy tym wzmacnia efektywność stosowanej diety. Pomaga też utrzymać osiągnięty ćwiczeniami efekt, kiedy w wyniku spadku energii lub natłoku zajęć mamy problemy z zachowaniem systematyczności.


Catrice - Maskara Efekt Sztucznych Rzęs Glam &Doll
Produkt pełnowymiarowy - 16,99zł/szt.

Ten tusz już kiedyś znalazłam w jednym z kosmetycznych box-ów. Co prawda, jeszcze go nie zużyłam, ale całkiem się polubiliśmy. Dlatego pojawienie się go ponownie w Beauty&Shape spowodawało uśmiech na mojej twarzy.

Nowy członek rodziny Glam & Doll ma głęboko czarną formułę która zwielokrotnia rzęsy dla uzyskania efektu sztucznych rzęs. Podkręcona silikonowa szczoteczka uchwyci każdą rzęsę i delikatnie ją uniesie, zapewniając jednocześnie rozdzielenie bez sklejania i grudek. Dla efektu intensywnego podkreślenia rzęs.

Earthnicity - Puder utrwalajaco-matujacy Velvet HD
Travel size - 15zł/0,5g

Puder Earthnicity także miałam okazję już kiedyś przetestować i pamiętam, że był rewelacyjny. Tym bardziej się cieszę, że znów będę mogła się nim cieszyć. Co prawda, przez chwilę, ale może tym razem skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.

Earthnicity Velvet HD Powder to idealny produkt dla osób występujących przed kamerami lub często robiących sobie zdjęcia. Został stworzony, aby delikatnie rozjaśnić cerę, zatrzeć drobne linie, zmarszczki i niedoskonałości oraz zredukować widoczność porów. Działa także matująco - pomaga wchłonąć nadmiar sebum i kontrolować błyszczenie.


Exclusive Polska - Technical Dry Shampoo
Produkt pełnowymiarowy - 21zł/100ml

Suche szampony są stałymi bywalcami na mojej toaletce, więc to kolejny produkt z pudełka, który z pewnością wykorzystam. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale jej nazwa, jak również opakowanie kojarzy się z produktami profesjonalnymi. Jestem ciekawa, jak to cacko będzie się miało do np. Batiste lub got2b. Dam Wam znać!

Suchy szampon doskonały do oczyszczania włosów i skóry. Szybko się aplikuje, rewitalizuje i usuwa przetłuszczenie. Włosy stają się niezwykle czyste i świeże, pełne objętości i tekstury.

Nailtique - Odżywka do paznokci
Produkt pełnowymiarowy - 39,99 zł/ szt.

Ta odżywka do paznokci bardzo mnie zaintrygowała i cieszę się, że będę miała okazję ją przetestować. Opakowanie jest bardzo małe, a cena do niskich nie należy, więc spodziewam się zadowalającego działania. Jak będzie, to się okaże.

Nailtiques Odżywka do paznokci | Formuła 1 pomaga utrzymać mocne i zarazem elastyczne paznokcie. Formuła 2 składa się z unikalnej mieszanki białka i odżywki do wzmocnienia paznokci. Formuła 3 jest połączeniem białka i odżywki, które zapewniają właściwą równowagę niezbędną do zapewnienia naturalnej sprężystości. Uzupełnia niezbędną wilgoć i przywraca elastyczność płytki.


Powrót do Natury - Naturalne mydło
Produkt pełnowymiarowy - 10zł/szt.

Naturalne mydła dość często pojawiają się w kosmetycznych box-ah, a opinie o tym są całkiem różne. Ja cieszę się z takich dodatków, tym bardziej jeśli są całkowicie naturalne i stworzone wyłącznie z roślinnych składników.

Całkowicie naturalne mydła 100 g w pudełeczkach pakowane także jako zestaw, w tekturowe tacki koloru złotego z napisem i „otulane” wełną drzewną lub innym, naturalnym wypełniaczem. Całość uzupełniona jest dodatkiem w postaci świeczki i zamykana wieczkiem z przeźroczystego plastiku oraz przewiązana kolorową rafią.


Co myślicie o najnowszym box-ie Beauty&Shape? Ja jestem z niego bardzo zadowolona, a to między innymi dlatego, że znów znalazłam w nim wiele nowych marek o których wcześniej nic nie wiedziałam. Może znów w którejś z nich zakocham się bez pamięci :)


W boxi- e znalazłam również kilka bonów rabatowych. Jesli macie ochotę, to się częstujcie :)

10% na kosmetyki Bio Agadir w sklepie domiuroda.pl ważny do 31.12.2018 : BOX
15 % na kosmetyki w 100% mineralne earthnicity.pl ważny do 31.12.2018 : BOX
30% na wszystkie świece sojowe swiece-sojowe.pl ważny do 31.12.2018 : shinybox2018


Cena box- a Beauty&Shape to 59zł +10zł koszt przesyłki 
Znajdziecie go na shinybox.pl
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!