ShinyBox - Loveliness - Luty 2019

10 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Hasłem przewodnim lutowego ShinyBox jest Loveliness, czyli w wolnym tłumaczeniu po prostu powab, wdzięki i piękno. Inspiracją do powstania tego box-a dwa święta, a mianowicie lutowe Walentynki i marcowy Dzień Kobiet
W lutowych box-ach znalazły się zrówno kosmetyki kolorowe, jak i pielęgnacyjne.


We wszystkich wariantach pudełek znalazły się cztery identyczne produkty, a mianowicie zestaw maseczek do twarzy 7th Heaven, puder brązujący marki Bell, zestaw testowy artykułów higienicznych Masmi oraz maseczka w saszetce od Biotaniqe.

7th Heaven - Miesięczny program pielęgnacyjny skóry twarzy
Produkty pełnowymiarowe - 48zł/8szt.

Pomysł z zestawem ośmiu oczyszczających mini masek błotnych to moim zdaniem strzał w dziesiątkę. Dotychczas spotykałyśmy się z jednym tego typu produktem w box-ach i ciężko było ocenić po jednorazowym użyciu, czy jesteśmy zadowolone z działania. Tym razem mamy cały miesiąc na testowanie i ocenienie, czy faktycznie nam się to podoba. Lubię maseczki błotne i z pewnością podejmę wyzwanie!

Bell - Hypoallergenic Bronze Powder
Produkt pełnowymiarowy - 16,99zł/szt.

Trafił mi się najjaśniejszy odcień tego pudru i z tego bardzo się cieszę. Z kosmetykami kolorowymi Bell nie miałam do tej pory okazji bliższego poznania (poza pomadkami i błyszczykami), więc chętnie przetestuje ten bronzer. Kolorek jest całkiem, całkiem, więc jestem dobrej myśli :D

Masmi - Organic Femme Hygiene kit
Travel Size - 6, 79zł

W tym zestawie higienicznym znalazł się tampon, podpaska i wkładka higieniczna. Tą ekologiczną markę zdążyłam już poznać, bo kiedyś już znalazła się w ShinyBox. Jest to najzdrowsza alternatywa dla zwykłych podpasek, wkładek i tamponów. Produkty MASMI w całości wykonane są z najwyższej jakości certyfikowanej bawełny organicznej (włącznie z wkładem pochłaniającym!). Nie zawierają substancji zapachowych, celulozy, wiskozy ani dioksyn, które mogą podrażniać delikatną skórę okolic intymnych. To istna rewolucja: 0% chemii, 0% GMO, 0% chloru! Bielone bezpiecznym dla organizmu nadtlenkiem wodoru (woda utleniona). W 100 % dopasowane do kobiecego ciała. Ekologicznie i skutecznie. Jako jedyne produkty na rynku posiadają aż siedem certyfikatów: ICEA, GOTS, FSC, VEGAN, COTTON NATURAL, NORDIC SWAN, NOT TESTED ON ANIMALS, które są gwarancją produktu ekologicznego najwyższej jakości. Produkty Masmi dostępne są w drogeriach Rossmann oraz online.

Biotaniqe - Multi Biomask Naturative & Ultra Clean
Produkt pełnowymiarowy - 4,99zł/2x5ml

To kolejna saszetkowa maseczka w tym pudełku, ale tym razem pojedyncza. Ta saszetka to połączenie dwóch maseczek, aktywnie odżywczej z olejem z opuncji, która nawodni i ujędrni skórę, a także maski oczyszczającej z kaolinem oraz aktywnym węglem. Ta saszetka świetnie nadaje się do tzw. multimaskingu, czyli sposobu pielęgnacji skóry, który polega na jednoczesnym nakładaniu kilku maseczek na twarz. Polega on na nakładaniu różnych maseczek na różne partie twarzy w zależności od konkretnych potrzeb. Najlepiej sprawdza się w przypadku cery mieszanej.


W box-ach znalazł się również jeden z trzech losowych produktów. Można było trafić na regenerującą odzywkę do włosów Biovax, puder rozświetlający Revers Cosmetics lub słoiczek nierafinowanego masła Shea marki Natur Planet. Ja jako ambasadorka ShinyBox otrzymałam wyjątkowo dwa z tych kosmetyków.

Biovax, Regenerująca odżywka do włosów w piance złote algi & kawior
Produkt pełnowymiarowy - 9,99zł/150ml

Bardzo lubię odżywki do włosów w piance bez spłukiwania. Ostatnio pisałam o jednej takiej, która stała się moją ulubioną . W Biowax nie bardzo odpowiada mi jej bardzo męski zapach i zauważyłam, że trzeba w jej przypadku bardzo uważać z ilością, bo może obciążyć włosy. To takie moje pierwsze wrażenia, ale zobaczymy, jak będzie dalej. Będę testować :)

Revers Cosmetics - Puder rozświetlający Strobe&Glow Highlighter
Produkt pełnowymiarowy - 9,99zł/szt.

To kolejny kosmetyk kolorowy, jaki znalazłam w box-ie. Bardzo lubię rozświetlacze, więc cieszę się na to, że będę mogła go przetestować. Z marką Revers spotykam się po raz pierwszy i jestem ciekawa, co ma ona do zaoferowania. Jeśli chodzi o ten rozświetlacz, to jestem nim bardzo zauroczona. Daje on takie piękne rozświetlenie z cudnym różowo fioletowym błyskiem i nie ma w sobie brokatowych drobinek :D <3 *.*


Dodatkowo, losowo można było jeszcze trafić na jeden z poniższych kosmetyków:
maskę do twarzy marki Biały Jeleń, serum liftingujące Biotanique lub tusz do rzęs marki Affect.
Ja w swoim boxie znalazłam serum liftingujące.

Biotaniqe - Serum liftingujące
Produkt pełnowymiarowy - 31,99zł/30ml

Ja w swoim box-ie znalazłam serum liftingujące Biotanique i bardzo się z tego cieszę, bo zawiera ono śluz ślimaka, a do tej pory każdym kosmetykiem z tym składnikiem byłam zachwycona! Ta pozycja to moim zdaniem najfajniejszy kosmetyk z całego pudełka, taka wisienka na torcie <3
Zadaniem tego serum jest poprawa kolorytu i struktury skóry oraz dostarczenie jej długotrwałego, głębokiego nawilżenia. 


Co sądzicie o lutowym zestawie? Moim zdaniem jest całkiem sympatyczny, choć nie ma efektu WOW jak w przypadku niektórych zestawów ShinyBox, którymi byłam zachwycona!  Ten box jest bardzo poprawny i znalazłam w nim kosmetyki, które bardzo chętnie wypróbuję i z pewnością wszystkie mi się przydadzą. Wszystkie przypadły mi do gustu i zachowam je dla siebie.

Jeśli spodobał się Wam to pudełko, to radzę się pośpieszyć z zamawianiem, bo ilość zestawów jest ograniczona!



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Początkowo miałam dość mieszane odczucia jeśli chodzi o zawartość tego pudełka, ale po przemyśleniu i bliższym przyjrzeniu się zawartości, stwierdziłam, że wcale nie jest takie złe. Duo z Bell, rozświetlacz i maseczki - jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a wiesz, że miałam podobnie. Ostatecznie stwierdziłam, że jest bardzo wporzo chociaż przyznam, że bywały lepsze edycje :D

      Usuń
  2. Podoba mi się ten box. Ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tą odżywkę w piance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam co do niej mieszane uczucia. Ten zapach jakoś mnie nie przekonuje

      Usuń
  4. Całkiem niezła zawartość. Daj potem znać, jak się sprawdza ten puder rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!