Golden Rose, Jolly Jewels Nail Lacquer - 117

47 Komentarzy
Kolejnym lakierem z mojej kolekcji Golden Rose, Jolly Jewels jest numerek 117. Jest to czarny lakier, ze złotym brokatem. Pokładałam w nim wielkie nadzieje, gdyż połączenie czerni  i złota to swego rodzaju odpowiednik luksusu i elegancji, jednak zawiodłam się bardzo.Na paznokciach wcale nie wygląda tak pięknie  a w dodatku pierwszy odprysk pojawił się tuż po wyschnięciu drugiej warstwy, zanim jeszcze zdążyłam nałożyć top coat-a. Kolejne odpryski mimo nałożenia lakieru nawierzchniowego pojawiły się już p 3 godzinach. Nie pozostało mi nic innego jak tylko pozbycie się lakieru :(

Nie polecam tego koloru :/ Strata pieniędzy :(







Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

47 komentarzy:

  1. Jejku, rzeczywiście, złotko wygląda jak łuski. A szkoda, bo uwielbiam takie połączenie :(

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałam go w weekend kupić, całe szczęście, że sobie darowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taka słaba trwałość, niedopuszczalne! szkoda, bo wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, dziwnie wygląda to połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam żadnego lakieru z tej kolekcji, nie przepadam za brokatami

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja za to kocham brokaty :D Rzeczywiście szkoda, że nietrwały, bo jest taki śliczny ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Złoto i czerń to świetne połączenie, ale w tym lakierze wygląda źle :/
    Mithrandir.

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem masz racje... nie jest zbyt ładny ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ślicznie *.*
    Szkoda tylko, że taki krótkotrwały efekt ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wygląda cudownie, ale jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A według mnie to jest najlepszy kolor, jaki widziałam z tych świecących kolorów Golden Rose. Super *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ! Na dyskoteki będzie świetny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój typ paznokci ale racja na dyskotekę wy się świetnie nadał :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Super lakier muszę go znaleźć ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra! Sama mam taki tylko że błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie używam lakierów bo mam krótkie paznokcie,łamią mi się ciągle ;( ale może się skuszę na podobny do Twojego ,taki elegancki jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ten lakier ja miałam fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny masz kszałt pazurków.
    dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny lakier :) Zgadzam się z powyższym :*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę się doczekac kolejnych artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobny;33 Ładny jest <33

    OdpowiedzUsuń
  22. niach , niach ;q śliczny.
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  23. Echhh... Znowu podziwiam Twoje paznokcie. Są takie proste i eleganckie. Po prostu idealne ^^ Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten JJ też jest piękny, elegancik :) Wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niekoniecznie w moim stylu, ale nawet ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda że nie pasował ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolorek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba ;). Może zainwestuję w jedną sztukę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!