Denko - Marzec 2013

33 Komentarzy
Wczoraj był ostatni dzień marca, więc przyszła pora na denko. Moje denko w marcu wygląda dość słabo. Zdenkowałam, głównie próbki i mini produkty.




Niestety, nie umiałam posegregować na kategorie, więc lecę po kolei.


NEUTRALNY
1. Schwarzkopf Professional, BC Bonacure, Oil Miracle Shampoo (Szampon do włosów nadający blask) mini produkt - Podobno super luksusowy szampon, cena za 200 ml to od 35 do 55 zł (zależy gdzie), według mnie, to taki produkt dla snobów. Bardzo gęsta, glutowata substancja, której trzeba dość sporo nałożyć na włosy, aby się dobrze pieniła. Zapach rzeczywiście ma coś w sobie luksusowego i bardzo mi się podobał. Nie zauważyłam, aby coś szczególnego robił z włosami. Z pewnością nie skuszę się za zakup.

NEUTRALNY
2. L`Occitane, Apres Shampooing Conditioner (Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych), mini produkt - L`Occitane to moim zdaniem firma, która często mija się z prawdą. Pominę już testowanie produktów na zwierzętach, nie będę w to wnikać, ale produkty rzekomo mają być bardzo naturalne, czego niestety nie widać w ich składach :/. Firma sprzedaje bardzo drogie kosmetyki, ale moim zdaniem, ceny są aż nadto wygórowane. Rzeczona odżywka bardzo ładnie pachnie i wygładza włosy. Po jej użyciu miałam nieodpartą chęć głaskania się po włosach. Niestety, cena pełnowymiarowego opakowania to 65 zł za 250 ml, więc niestety cena kosmiczna. Z pewnością się nie skuszę, za cienki portfel mam.

NEUTRALNY
3. JM Spa&Wellness, Mleko do kąpieli - Róża - miły relaks podczas kąpieli. Od czasu do czasu, z pewnością każdej z nasz się przyda. Recenzja tutaj.


KIT
4. Garnier, Czysta Skóra, Tonik ściągająco - oczyszczający - mocny zawodnik, odkażacz jakich mało! Z tego miejsca uroczyście przysięgam, że już więcej nie będę maltretować swojej twarzy takimi złoczyńcami. 

HIT
5. Bioderma, Hydrabio H20, Solution Micellaire Nettoyante (Płyn micelarny do oczyszczania twarzy), mini produkt - to maleńkie opakowanie starczyło mi na kilka aplikacji, ale uważam, że to bardzo dobry produkt. Świetnie oczyszcza, bezzapachowy, nie podrażnia, nawilża ... czego chcieć więcej, może tylko niższej ceny (50 zł za 200 ml, ale w promocjach dużo taniej :)).

NEUTRALNY
6.  Wise Body, Body Wash (żel pod prysznic), mini produkt - całkiem przyzwoity żel, bardzo wydajny, świetnie się pienił, ale cena zbyt wysoka - 45 zł za 200 ml.


KIT
7. Mleczko po opalaniu z aloesem - nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić to cholerstwo!? Nie dość, że paskudnie chemicznie śmierdziało (chociaż skład nie był tak zły), to jeszcze skóra się po nim strasznie kleiła. Fuj! Zużyłam jak mleczko nawilżające, bo kosmetyki po opalaniu maja za zadanie nawilżać, ale było to bardzo nieprzyjemne zużywanie. Nie polecam!

HIT
8. Chusteczki nawilżane frotto, Lidl - kupiłam za 49 gr, za opakowanie. Świetne do torebki, ładnie pachną. Przy następnej wizycie w Lidlu z pewnością znów zakupie.

NEUTRALNY
9. Płatki kosmetyczne, Caterine, Kaufland - bardzo dobre płatki kosmetyczne. Rzadko się zdarzało, żeby się rozwarstwiły. Tanie i dobre, jestem stałą użytkowniczką ;)


KIT
10. Syoss Professional Performance Volume Lift Hair Thickening Fluid Fluid Dodający Objętości Ultra Strong - produkt, który stał sobie u mnie w łazience przez bardzo długi czas i nie udało mi się go zużyć. Dlatego też, postanowiłam się go pozbyć! Strasznie sklejał włosy i zostawiła na nich jakieś białe coś. Blee...


NEUTRALNY
11. Avon, Bali Bliss EDT - moim koleżankom bardzo podobał się ten zapach, ale dla mnie był zdecydowanie zbyt słodki, a wręcz duszący. Poza tym, zapach znikał w mgnieniu oka, kompletny brak trwałości! Nie polecam, ale pewnie nie będziecie miały okazji go zakupić,  gdyż podobno już został wycofany ze sprzedaży.

KIT
12. Olejek zapachowy, SPA AROMA, Lawenda - zapach tego olejku to istna porażka! Nie dość, że brzydki to jeszcze kompletnie nie trwały. Nie polecam!

HIT
13. Eveline, Nail Therapy Professional, Odżywka wzmacniająca z diamentami - jedyny produkt od Eveline, który mnie zachwycił. Wspaniała odzywka do paznokci, REWELACJA!!!, dzięki niej moje paznokcie stały się takie o jakich marzyłam! Zostało trochę na dnie, ale zgęstniała na tyle, że zaczęła szybko odpryskiwać z paznokci. Niestety skończyła się i muszę lecieć do drogerii po następną. Mam jeszcze 8 w 1 z tej serii, ale to już nie to samo. 

KIT
14. Ambio Essentials pomadka do ust Classic - powiem krótko, wazelina w sztyfcie. Nic specjalnego, nie kupię ponownie! Więcej tutaj.

PRÓBKI, PRÓBKI, PRÓBKI

NEUTRALNY
15. Mydełko Arganowe JM Spa&Wellness - jakoś nie zrobiło na mnie specjalnego wrażenia, zauważyłam, że przesusza mi skórę. Daję neutralny, gdyż nie wyrobiłam sobie o nim zdania. Może coś jeszcze o nim skrobnę, ale nie mam pewności.

NEUTRALNY
16. Pędzel do nakładania maseczek, Dongal - był dobry, dopóki się nie rozsypał :(, teraz do nakładania maseczek pozostają mi tylko moje palce.

O pozostałych próbkach nie będę się rozwodzić, zbyt małe wymiary żebym cokolwiek mogła powiedzieć.


Buziaki :*
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Muszę skusić się na mini opakowanie płyn z biodermy, ale mimo to wciąż uważam że 50 zł za micel to dla mnie za dużo ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie skończyłam Eveline 8w1 i mam zamiar teraz kupić diamentową. Mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak poprzedniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki, trochę tego jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żebym ja w takim tempie zużywała swoje zapasy...

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję denka, niestety nic z tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko kochana, jak tu się ładnie porobiło. Czekaj, zanim skomentuję muszę ochłonąć.

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam wszystkie recenzje i teraz już będę wiedziała co się opłaca kupić :)
    Fajny blog, choć jestem tu pierwszy raz zrobił na mnie wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak dobrze przeczytać o L'occitane obiektywną opinię... Większość blogerek zachwyca się tą firmą.

    A tonik z Garniera miałam :) Troszkę przesuszał mi skórę, ale na lato idealnie się nadaje.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo mokre chusteczki :) nigdy nie wiedziałam gdzie kupić ja najtaniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, nie mam żadnej z tych rzeczy. A tak poza tym to to tło i nagłówek jest śliczne, jest o wieeele lepiej! Tak trzymaj Asiu, blog bolog coraz lepszy :333

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że to przeczytałam, aczkolwiek przymierzałam się do kupienia "Czysta skóra" z Garnier. Już nie kupię, szkoda tylko kasy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny przegląd kosmetyków *.* Chętnie popróbuję to i owo, bardzo przydatny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna mapa na dole! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajny przegląd kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny przegląd :) Kupiłam chusteczki,bardzo ładnie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś szamplponu i odżywki z Syoss, ale on tylko ładnie pachniał, nie poprawiał stanu włosów. Podobno mrs. Potter odżywka sprawie, żę włosy się nie puszą. Koniecznie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. bojku ilu ty kosmetyków używasz ? :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale chcesz być piękna musisz cierpieć! xD ^.^

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo kosmetyków używasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale niektóre mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!