Prosty i tani sposób na duże problemy

29 Komentarzy
Hej Dziewczyny :)

Moje stałe czytelniczki, z pewnością już wiedzą, że borykam się z tłustą i trądzikową cerą. Niestety, jest to mój stały problem od lat nastoletnich. Są okresy, kiedy moje cera jest w miarę unormowana i potrafię się, bez większych problemów z nią uporać, ale nie zawsze. Zauważyłam pewną prawidłowość. Kiedy moje łakomstwo bierze nade mną górę i pochłonę nadmierne ilości czekolady i słonych przekąsek, na mojej twarzy pojawia się prawdziwa masakra. Skóra przetłuszcza się w tempie expresowym, a twarz pokrywa się ogromną ilością podskórnych wulkanów. Mam na to jednak swój sposób. Może trochę kontrowersyjny, ale mi pomaga.

W przypadku takich problemów stosuję przez 3 noce pod rząd, puder pielęgnacyjny, ...tak... taki dla niemowlaków na odparzenia.
Po wieczornym oczyszczeniu twarzy, nakładam taki puder na całą twarz, oczywiście jestem przy tym cała biała, łącznie z pościelą, ale uważam, że warto. Skóra się uspakaja, a stany zapalne szybko znikają, gdzie nie gdzie, pojawiają się nad ranem ropne krostki, których łatwo się pozbyć.

Rano myję twarz i nakładam krem matujący. Po 3 dniach takiej kuracji skórę mam już unormowaną, ale efekt widać już po pierwszym razie :) Nie jest to sposób na co dzień,  ja stosuję go tylko w wyjątkowych sytuacjach, bo boję się, że przy zbyt długim stosowaniu może mnie pozatykać.

Jak do tej pory, jeszcze żadnej krzywdy mi to nie zrobiło, a jedynie bardzo pomogło.

Teraz, w takim celu stosuję Puder Rodzinny - GorVita i uważam, że jest on do tego zadania najlepszy, chociaż inne też działają, ale ten radzi sobie z tymi problemami zdecydowanie najszybciej.



Bardzo możliwe, że jego dobroczynne działanie na moją skórę, wspomaga ekstrakt z żyworódki. O właściwościach żyworódki, możecie poczytać na blogu AlinyRose.

Wszystkie składniki tego pudru mają świetne działanie na skórę trądzikową. Talk, Tlenek Cynku, Ekstrakt z żyworódki i aloesu, to składniki o zbawiennym działaniu dla mojej cery.

Czy próbowałyście już takiego sposobu? Działa u Was?

Jeśli macie z cerą takie problemy jak ja to polecam spróbować. Dla mnie, to jedyny sposób na duże problemy z cerą. Delikatny, nie wysusza i leczy stany zapalne.
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. cera aż tak mi nie szwankuje,żebym ryzykowała zapychaniem, które u mnie jest najgorsze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też, napisałam, że na duże problemy. Jak ja mam wysyp to już próbuje wszystkiego. Ten sposób jest dla mnie jedyny, nie wysusza mi cery, przy takim trzy dniowym stosowaniu jeszcze nigdy mnie nie zapchał i co najważniejsze leczy stany zapalne.

      Usuń
  3. a możesz potem makijaż jakiś nałożyć? nawet najmniejszy? + zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na noc nie nakładam makijażu, od rana można już żyć normalnie ;)

      Usuń
    2. a no tak. to na noc. :)

      Usuń
  4. Ciekawy i zapewne fajny produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt, mam podobny puder i się sprawdza :) Gdzie go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że powinien być w każdej Aptece, w DOZ jest napewno

      Usuń
  6. ciekawy sposob,ja slyszalam ze niektore stosuja na twarz takze kremy na odparzenia dla niemowlat.I choc mam pod ręką,bo mogę podkraść synkowi to narazie nie probowalam.
    Na takie problemy polecam serię BEST z HERBA STUDIO,mi pomogła a mialam to samo co ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę to wypróbować. Ja krem na odparzenia próbowałam, ale nie dał żadnych efektów

      Usuń
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt i nawet dobrze wygląda. Białe, przejrzyste opakowanie tylko zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takich problemów .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam powodów, by go stosować, bo nie mam takiej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm, moze kiedys skorzystam, bo mam podobny problem co Ty ;C

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się takie coś, ale narazie nie zdecyduje się na zakup

    OdpowiedzUsuń
  12. mi by się napewno nie przydało :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Dzięki, pewnie niedługo go wypróbuję ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. pierwszy raz słyszę, i napewno sama zobacze jak podziała na moja twarz ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!