Orly - Galaxy Girl, Cosmic FX

29 Komentarzy
Dziś kolejny przyjemniaczek od Orly, tym razem kolor Galaxy Girl z kolekcji Cosmic FX.

Ekskluzywna kolekcja Cosmic FX dzięki specjalnej formule dostarcza wielowymiarowych kolorów, odbijając światło i tworząc musujące spektrum kolorów. Mineralna technologia FX daje specjalny efekt optyczny dzięki zawartości naturalnych minerałów skalnych, kryształów oraz szkła, które pozwalają na fantastyczną transformacje kolorów. Każdy kolor z kolekcji Cosmic FX nadaje paznokciom specjalny efekt optyczny o najwyższym połysku. Ekskluzywne materiały zawarte w lakierach potęgują źródło światła pod każdym kątem widzenia.



Bazą dla Galaxy Girl jest burgund w którym zatopionych jest mnóstwo turkusowo zielonych drobinek, które pięknie połyskują i tworzą niesamowite efekty na paznokciach w zależności od kąta padania światła.
Pędzelek jest bardzo precyzyjny i równo przycięty, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, ale najlepiej jest położyć 3, efekt wtedy jest bardziej wyrazisty.
Bark DBP, Toluenu oraz Formaldehydu w lakierach Orly to bardzo fajna sprawa, ale chyba wpływa to na szybkość ich schnięcia, gdyż wymaga to naprawdę sporo czasu, jednak dla takiego efektu, opłaca się.


To już ostatni piękniś z mojej kolekcji Orly. Pozostałe prezentowałam tutaj i tutaj.
Który najbardziej się Wam spodobał?

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Out of This World też bardziej mi się podoba, ale ten jest na drugim miejscu

      Usuń
  2. Wszystkie ładne, ale najbardziej mi się spodobał Out of This World :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę za koleżanką :) Cudowny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi Out of This World, ale wszystkie lubię

      Usuń
  5. Prezentuje się kosmicznie. Teraz mi dałaś do myślenia. Planowałam zakup lakierów, ale w bardziej stonowanych barwach, jednak Orly aż prosi, aby go zdobyć.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, mnie najbardziej podobał się chyba Stone Cold

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek!
    Nie mam żadnego z nich jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam brązowy kolor ale kompletnie się nie spisał po jednym dniu już końcówki miałam zdarte , może na jakąś lipę trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor cudowny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciemnym kolorem ciężko mnie skusić, ale na taki dałabym się namówić bez zająknięcia :D
    Piękniś z niego jednym słowem..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!