AVON - Gel Finish, Roses are Red

28 Komentarzy
Żelowe lakiery AVON

Cześć Dziewczyny :)

Dziś znów post lakierowy, a jego bohaterem będzie dziś kolejny z lakierów od Avon z kolekcji Gel Finish, tym razem padło na Roses are Red. Jest to najprawdziwsza czerwień, nic dodać nic ująć. Odcień jest idealnie czerwony, nie ma tu żadnych domieszek innych barw. Lakier jest bezdrobinkowy, a jego wykończenie doskonale imituje lakiery hybrydowe.

Żelowe lakiery AVON

Cechy lakieru:
* wygodny pędzelek, bardzo łatwa aplikacja;
* lakier na tyle gęsty, że nie wylewa się na skórki, kremowa konsystencja;
* błyskawiczne schnięcie;
* już jedna warstwa daje ładne krycie, optymalne są dwie;
* wykończenie żelowe, bezdrobinkowe, piękny i długotrwały połysk;
* bardzo zadowalająca trwałość.

Żelowe lakiery AVON
Żelowe lakiery AVON

Aby trochę przełamać konwencję tych żelkowych postów, postanowiłam je nieco urozmaicić i przy okazji pokazywania niektórych odcieni, dodałam element zdobienia. W tym przypadku, wykorzystałam czarny lakier i złote naklejki na paznokcie, a żebyście nie myślały, że jestem taka dobra w malowaniu równych kresek, to zdradzę, że posłużyłam się taśmą malarską ;)

Żelowe lakiery AVON
Żelowe lakiery AVON
Żelowe lakiery AVON

Do zdobienia wykorzystałam złote naklejki, które przyleciały do mnie z azjatyckiego sklepu BornPrettyStore. Są niezwykle proste w użyciu, co mnie bardzo ucieszyło, bo przyklejanie dżetów nie wychodzi mi jeszcze idealnie ;) Wystarczy je nakleić w pożądanym miejscu na wyschnięty lakier, a całość paznokcia pokryć topem.

BTW, Jeśli będziecie chciały zrobić tam zakupy, to skorzystajcie z kodu rabatowego: JBG10. Daje on 10% upustu na całe zakupy.

Żelowe lakiery AVON

Jak Wam się podoba Roses are Red?

Jeśli jeszcze nie widziałyście, to zapraszam do innych wpisów na temat lakierów Gel Finish:

Wine and Dine Me 
Envy 
Mauvelous 
Perfectly Plum 
Fabulous
Parfait Pink
Creme Brulee
Candy Apple
Sheer Love
Royal Vendetta
Roses are Red
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Ale krwista czerwień :) A zdobienie świetne z tymi kropeczkami, na początku pomyślałam, że to namalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie umiałabym namalować, a nawet jeśli to nie wyglądałoby to tak dobrze ;)

      Usuń
  2. bardzo fajny efekt i śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z ozdobami- kapitalny! Byłam pewna, że samodzielnie namalowałaś złote kropki.
    U mnie również gości czerwień na pazurkach, ale nie odważę się na tak ekstrawaganckie, aczkolwiek bardzo efektowne ozdoby. Będę musiała wstrzymać się aż do następnego weekendu ;)
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany ja chcę tą czerwień!! Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam , że to ćwieki ;) świetne naklejki , muszę takich poszukać ;) piękny kolorek , uwielbaim wszelakie czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, podobają mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cacy ten kolor ;) Ja we środę odbieram swoje 3 żelki.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czerwień i ciekawe zdobienie, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień idealna :-)
    Piękny ci wyszedł ten manikiur! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny żelek.Piękna czerwień,i super wyglądają te zdobienia,dodają paznokciom charakteru i wyrazistości.Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna czerwień, lakier świetnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdobienie, a czerwień jak to czerwień - zawsze na pazurkach wygląda pięknie i kobieco:D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna czerwień a to zdobienie ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko, ale i trochę drapieżnie :-) Podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta czerwień i takie odcienie wolę saute - bez żadnych zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej lubię klasyczną czerwień bez zdobień. jednak z tym złotem też ładnie wyglądają paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, że chciało Ci się naklejać te naklejki. Mi chyba brakowałoby cierpliwości. :D Kolejny raz nie mogę się napatrzeć na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do tych naklejek nie potrzebna jest cierpliwość :D

      Usuń
  18. Złote akcenty na paznokciach zawsze prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna jest ta czerwień. Fajnie, że dobrze kryje już po pierwszej warstwie. Lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No wygląda to po prostu niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!