3 odcienie szarości według SEMILAC Paris: Grey, Wet Marengo, Grunge

25 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Jako, że nastała już jesień, w ruch idą jesienne kolory lakierów do paznokci. O tej porze roku królują granaty, szarości, odcienie czerwieni i burgundy. Ja uderzyłam w szarości, a dokładnie w ich trzy odcienie z kolekcji lakierów hybrydowych Semilac od Diamond Cosmetics.

O ich jakości pisałam już nie raz, więc nie będę się powtarzać. Mogę Was jedynie odesłać do archiwalnego wpisu na ten temat <<kilk klik>>

Wybrałam:
Najjaśniejszy odcień szarości, czyli Grey (017), średni Wet Marengo (106) i najciemniejszy Grunge (016).


Na palcu środkowym i serdecznym próbowałam zrobić coś, ale przejścia kolorów. Hmm..., nie wyszło tak, jak bym chciała. Zamiast pędzelka, do tego celu, powinnam użyć gąbki. Trudno..., następnym razem pójdzie mi lepiej ;).

Lubicie szarości? Którą wybrałybyście dla siebie?


Przy okazji nowego manicure, po raz pierwszy przedłużyłam sobie paznokcie za pomocą budującego lakieru hybrydowego SEMILAC HARD. W następnym wpisie, opowiem Wam o tym, jak sobie z tym poradziłam i choć nie jestem (jeszcze) mistrzem w przedłużaniu paznokci, to nie wyszło najgorzej, oczywiście, jak na pierwszy raz ;).


Życzę Wam udanego niedzielnego, wieczora i oby jak najdalej do poniedziałku ;)

Buziaki :D
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny manicure. I ten błysk hybryd, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też przedłużyłam sobie paznokcie hardem, już trzeci raz ale muszę popracować nad kształtem swoich paznokci bo moim daleko do Twoich . w tym roku pokochałam szarości tak jak kiedyś czerwienie. cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wylałam tego HARDA tyle, że szok! Późnij obcinałam cążkami i piłowałam, hahaha

      Usuń
    2. na drugi raz też nie będę go oszczędzać, myślę, że jak mi się skończy ten to wybiorę wersję milk lub rosa. lepiej na pewno będą się odznaczać na szablonie bo tego przezroczystego słabo widać.

      Usuń
    3. no ja też mam taki plan, żeby jeszcze milka i rosę wypróbować! <3

      Usuń
  3. Fantastycznie Ci wyszły te paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze szare paznokcie były jednymi z najładniejszych manikiurów, jakie widziałam w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fajnie, ale ja jakoś nie przepadam za szarościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny manicure :) ja właśnie czekam na swój zestaw startowy semilaca ;) postawiłam na nude i czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ślicznie wyglądają te szarości!! Semilac to mój faworyt wśrod hybryd! Ciekawi mnie tylko to przedłużanie hardem, wygląda ciekawie, ale sama jeszcze nie próbowałam. gratuluje ślicznych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunge piękny <3 będzie to prawdopodobnie mój następny zakup...

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy kolor 017 Grey jest rzeczywiście taki jasny, bo widziałam inne zdjęcie gdzie jest ciemniejszy ;> ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!