beGlossy - Luty 2017 - Bliżej Natury!

14 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

W zeszłym miesiącu beGlossy okazało się strzałem w dziesiątkę. Miałam nadzieję, że i tym razem będę niezmiernie zadowolona z zawartości i tak też się stało. Nie zawiodłam się, bo lutowy beautbox beGlossy spełnił moje najśmielsze oczekiwania. Hasłem przewodniu lutowego box-a jest 'Bliżej Natury', co sugeruje że w pudełku znajdziemy kosmetyki naturalne. Rewelacja!

W pudełku znalazłam 3 rewelacyjne, pielęgnacyjne kosmetyki pełnowymiarowe, kilka próbek, a także prezent.


NACOMI Naturalny peeling cukrowy do ciała
Produkt pełnowymiarowy - 100ml/16,50 zl 

Ten produkt bardzo mnie ucieszył. Bardzo lubię markę Nacomi za jej naturalne składy kosmetyków i piękne zapachy. Wcale nie zaskoczyło mnie to, że peeling przepięknie i intensywnie pachnie kawą. Ten zapach jest naprawdę mega naturalny i intensywny, wspaniały! Peeling jest niezłym zdzierakiem, ale nie można mu zarzucić tego, że mógłby podrażnić. Po zastosowaniu skóra jest pachnąca, gładziutka, delikatna i powleczona cieniutką warstwą masła Shea. 
W boxie znalazłam również kupon rabatowy (-20%) na kosmetyki Nacomi.


ORGANIQUE Balsam do ciała z masłem shea Czarna Orchidea
Produkt pełnowymiarowy - 100ml/34,90 zl 

Z tego produktu ucieszyłam się równie mocno. Markę ORGANIQUE również bardzo sobie cenię i zawsze zachwycam się pięknymi zapachami kosmetyków i równie pięknymi, naturalnymi składami. 
Balsam jest bardzo gęsty, ale pod wpływem ciepła skóry tworzy się z niego olejek. Taki odżywczy balsam jest idealny na zimę.  Na uwagę zasługuje jego przepiękny zapach. On jest genialny, to nie jest jakiś zwykły kwiatowy zapach, bo pachnie jak jakieś luksusowe perfumy. Mnie zachwycił i mogłabym ubierać w niego swoją skórę bez przerwy! <3


VIANEK Łagodzący tonik-mgiełka 
Produkt pełnowymiarowy - 100ml/34,90 zl 

VIANEK to marka, z którą jeszcze nie miałam do czynienia i bardzo się cieszę, że znalazła się w beGlossy i nareszcie mam okazję ją wypróbować. Przyjrzałam się dokładanie jej produktom i okazuje się, że wszystkie mają mega naturalne i przyjazne składy. Tonik już wstępnie przetestowałam. Ma on prześliczny, różany zapach i to w nim pokochałam. Ja uwielbiam różane zapachy, a ten jest wyjątkowo udany. Uwielbiam stosować ten tonik zawsze po wieczornym demakijażu!
W boxi-e znalazłam też próbkę (2ml) kremu odżywczego na dzień z ekstraktem z korzenia cykorii.


L'OREAL Maski Czysta Glinka
Próbki

Jeszcze nigdy tak bardzo nie ucieszyłam się z próbek. Chyba te bardzo reklamowane nowości L'oreal nieźle zawróciły mi w głowie. Byłam bardzo ciekawa, jak się sprawdzą. Już nieco na blogach się o nich naczytałam i tym bardziej chciałam je wypróbować. Zużyłam już zieloną z eukaliptusem i muszę przyznać, że jestem zadowolona. Niebawem zabiorę się za czarną z węglem. 

URIAGE Krem Eau Thermale i Roseliane Riche
Próbki

W boxie znalazły się dwie próbki z kremami do twarzy marki URIAGE. Póki co, jeszcze ich nie wypróbowałam. Niestety mają bardzo mikroskopijne pojemności. Szkoda.

NIVELAZIONE Dermatologiczny krem do rąk
Miniaturka

W beGlossy znalazł się również prezent w formie miniaturki dermatologicznego kremu do rąk od FARMONY. Całkiem fajnie, bo brakowało mi kremu do rąk, który byłby idealny do torebki. Taka niewielka tubka świetnie się do tego nadaje, a sam krem jest całkiem niezły. Szybko się wchłania i koi suche dłonie. 


Tak prezentuje się cały zestaw. Znajdziecie go, jak zwykle na www.beglossy.pl. Jeszcze jest możliwość zamawiania, ale radzę się spieszyć, bo tak dobre pudełka szybko się wyprzedają!


Pokaże Wam jeszcze coś naprawdę EXTRA! Wraz z lutowym box-em beGlossy dostałam dwa pełnowymiarowe produkty marki SeeSee. Ta niespodzianka, to prezent dla Ambasadorek beGlossy. Jakiś czas temu testowałam błotną maseczkę do twarzy tej marki i byłam zachwycona. Pisałam o niej tutaj.

Tym razem będę miała niewątpliwą przyjemność zapoznać się bliżej z błotną maską do ciała (którą z pewnością przetestuję również na twarzy) i masłem do ciała z minerałami z morza martwego.
Bardzo się cieszę! <3

Jestem wręcz zakochana w kosmetykach marki SeeSee! Niebawem dam Wam znać, jak się u mnie spisują, trzymajcie mnie za słowo! :)





Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny i nawet próbki mi się spodobały, co jest wyjątkowo rzadkie ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się zawartość tego pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym wszystkie kosmetyki z tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawartość fantastyczna. Byłabym bardzo zadowolona z tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprzednie też było super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!