BeGLOSSY - Maj 2017 "Sekret Piękna"!

6 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Majowa edycja beGLOSSY znów mnie zaskoczyła i to mega pozytywnie! Tym razem hasłem przewodnim tego kosmetycznego pudełka jest: "Sekret Piękna"!
W środku znalazłam aż 5 pełnowymiarowych kosmetyków i jedną miniaturkę. To nie wszystko, bo wszystkie kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu i to nie tylko pod względem przeznaczenia i pojemności, ale działania, którym jestem absolutnie zauroczona.
majowy box zaowocował najlepszymi nowościami kosmetycznymi miesiąca!

ZOBACZCIE SAME!


NIVEA - Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic, Rabarbar i Malina
13,99 zł  (200 ml)
Innowacyjny jedwabisty mus powstał w oparciu o pielęgnujące ekstrakty z jedwabiu, a także wyjątkowe składniki zapachowe uzyskane z rabarbaru i malin. Pęcherzyki powietrza zawarte w piankowej formule dostarczą Twojej skórze substancji pielęgnujących pochodzących z jedwabiu i wyciągów roślinnych. Konsystencja lekkiego musu sprawia, że to pierwszy tak wydajny produkt pod prysznic, którego wystarcza na aż 2 razy dłużej niż tradycyjnego żelu pod prysznic.
Ta pianka bardzo mnie ucieszyła. Miałam już okazje przetestować wersję podstawową tego produktu i to też dzięki beGLOSSY. Wtedy byłam zachwycona, ale teraz jestem zachwycona po stokroć! Ta pianka nie tylko jest bardzo wydajna, delikatna i super wygodna, ale jej zapach jest absolutnie doskonały. Przepięknie pachnie malinami, po prostu uroczo! Nie mogę się nasycić tym zapachem! Szkoda, że ta wersja pianki jest limitowana, ale postaram się zaopatrzyć w więcej opakowań, aby były na zapas!
Marka NIVEA wypuszcza na rynek coraz lepsze produkty i staję się jedną z moich ulubionych marek drogeryjnych!


Organique - Krem do ciała Terapia detoksykująca 'Sea Essence'
69,90 zł /200 ml
Lekki krem do ciała Sea Essence polecany jest dla skóry zmęczonej, pozbawionej energii, wymagającej rewitalizacji i poprawy nawilżenia. Składniki aktywne pochodzenia morskiego, takie jak algi wakame, ekstrakt z morszczynu i kopru morskiego zostały dobrane w taki sposób, aby przywrócić skórze odpowiednie nawilżenie, miękkość, blask i zdrowy wygląd. Krem szybko się wchłania, nie obciąża skóry, pozostawia odświeżający, energetyzujący zapach.
Krem do ciała Organique również bardzo mnie ucieszył. Jest naprawdę bardzo lekki i przyjemny, szybko się wchłania i bardzo przyjemnie się go aplikuje. Pachnie bardzo świeżo i dobrze nawilża skórę. Jest idealny na lato, tuż po zastosowaniu czuć delikatny chłód, cudowną świeżość i rześkość. Z pewnością będę go stosowała w upalne dni latem. Mam nadzieję, że będzie ich dużo!


VIANEK - Normalizujący peeling do twarzy
18,99 zł  (75 ml)
Delikatny, ale skuteczny kremowy peeling z korundem, przeznaczony do złuszczania martwego naskórka skóry przetłuszczającej się, z niedoskonałościami. Zawiera ekstrakt z szałwii o właściwościach oczyszczających i detoksykujących oraz silnie odświeżający olejek miętowy. Regularne stosowanie peelingu zmniejsza wydzielanie sebum, przyspiesza regenerację zmian skórnych i wyraźnie poprawia koloryt oraz kondycję skóry.
Kosmetyki marki VIANEK miałam okazję poznać już dzięki beGLOSSY i zdążyłam się w nich zakochać! Absolutnie każdy z nich używam z wielką przyjemnością, dlatego niezmiernie się ucieszyłam, kiedy w pudełku znalazłam ten peeling do twarzy. Zawiera on ekstrakt z szałwii i spirulinę (dzięki temu ma zielonkawy odcień). 
Zdążyłam go przetestować i jestem zachwycona. Jego ścierniwo jest bardzo drobne i jest go mnóstwo, dzięki temu efekt ścierający martwy naskórek jest niezwykle efektywny, a zarazem delikatny dla cery. Co więcej, ten peeling ma doskonałe właściwości pielęgnacyjne. Po zastosowaniu skóra jest delikatnie natłuszczona dzięki zawartości naturalnych olejków.
O tym, że to produkt naturalny, chyba nie muszę już wspominać ;)
Dla mnie BOMBA!


SheFoot - Dezodorant odświeżający
18,90 zł/150 ml
Zapewnia stopom natychmiastowy efekt odświeżający i chroni je przed brzydkim zapachem aż do 24 godzin. Formuła z gliceryną i składnikiem dezodorujacym pochodzenia naturalnego jest łagodna dla skóry i ma działanie nawilżające. Receptura została wzbogacona ekstraktem z grejpfruta. Idealny dla osób uprawiających sport. 
Latem produkty do pielęgnacji stóp, to absolutny MUST HAVE, dlatego z tego dezodorantu również bardzo się ucieszyłam Właśnie miałam szukać odpowiedniego produktu, a tu proszę. Sam do mnie przywędrował! Moja kosmetyczka z produktami do pielęgnacji stóp uzupełniła się w 100%


Exclusive Cosmetics - Maska hialuronowa w płatku fizelinowym
9,99 zł/sztuka
SPA Maska hialuronowa w płatku fizelinowym EXCLUSIVE COSMETICS to znakomite uzupełnienie codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Dzięki miękkiej konstrukcji, maski flizelinowej, produkt idealnie przylega do twarzy dostarczając jej potrzebnych składników odżywczych i aktywując regenerację skóry. Skład kosmetyku oparty jest o ekstrakty z kiełków pszenicy i aloesu, które znane są z intensywnie regenerującego i nawilżającego działania. Formuła wnika w skórę, wygładza zmarszczki. Maska SPA do twarzy jest polecana dla każdego rodzaju cery, zwłaszcza dojrzałej oraz zdradzającej oznaki zmęczenia.
Jedynym produktem z majowego beGLOSSY, którego jeszcze nie zdążyłam przetestować, jest właśnie ta maseczka. Przyznam się szczerze, że za maskami w płatku nie przepadam, ale trafiła się już niejedna, która bardzo mnie zaskoczyła, więc i tą z pewnością wykorzystam. Mam nadzieję, że będę zadowolona!


URIAGE - Dermatologiczny żel do mycia twarzy i ciała
53,00 zł/400 ml
Żel stworzony na bazie delikatnych składników myjących skutecznie oczyszcza nawet najbardziej wrażliwą skórę nie podrażniając jej. Woda Termalna Uriage w połączeniu z gliceryną doskonale nawilża skórę i łagodzi podrażnienia. Produkt do twarzy i ciała, do stosowania od 1. miesiąca życia.
Jedyna miniaturka, jaka znalazła się w box-ie to właśnie ten żel do mycia twarzy i ciała. Oczywiście zdążyłam się już z nim zapoznać i nie narzekam, bo używało mi się go bardzo przyjemnie, a i jego właściwości myjące były na 5+. Na pełnowymiarowe opakowanie jednak się nie skuszę, bo zawiera drażniący SLS, ale gdyby nie to, to możliwe, że kupiłabym pełnowymiarowy produkt.


 To już cała zawartość majowego beGlossy!

Jak Wam się podoba? Czy zauroczyła Was równie mocno, jak mnie?


Jeśli jeszcze nie zamówiłyście tego box-a i nie miałyście okazji ucieszyć się z jego zawartości, to możecie go jeszcze zamówić na stronie: www.beglossy.pl

Polecam się pośpieszyć, gdyż tak udane pudełka szybko znikają :)


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. całkiem przyjemne produkty :) pudełko bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość to fakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wypróbowałam tą maskę w płacie z pudełeczka i mnie nie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo mi się podoba. Ta i poprzednia edycja po prostu genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle nowości, a funduszy starczy tylko na zakup kilka produktów. Trzeba wybierać! :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!