Liferia - BON VOYAGE - Sierpień 2017

4 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

W sierpniu Liferia postawiła na kosmetyki, które przydadzą się podczas wakacyjnych podróży. Tym razem ten właśnie 'beauty box' promowany jest pod hasłem: Bon Voyage! Jak zazwyczaj w pudełku znalazło się 5 pełnowymiarowych kosmetyków z różnych krajów (tym razem europejskich), ale nie tylko, bo każdy, kto zamówił pudełko otrzymał również dwie próbki.

Zobaczcie, co tym razem znalazłam w swoim box-ie!

Figs&Rouge Ideal Equilibre CC Cream / Anglia
 50ml - 112 zł
Krem CC doskonale dopasowuje się do koloru skóry i wyrównuje jej koloryt. Dzięki kwasowi hialuronowemu zapewnia optymalny poziom nawilżenia a zawarte w kremie witaminy Ci E przyspieszają proces produkcji kolagenu. 

Kiedy zobaczyłam ten krem CC, bardzo się ucieszyła. Kremy CC stosuje zawsze latem zamiast podkładu i jestem niezmiernie zadowolona. Niestety, kiedy zobaczyłam zbyt ciemny kolor (02 Ideal Peach) mój entuzjazm nieco opadł. Mimo to postanowiłam go wypróbować i tuż po nałożeniu na twarz zachowywał się bardzo dobrze. Miał świetne krycie i wygładzał strukturę skóry. Gorzej było po kilku godzinach, bo moja cera szybko i to w dużym stopniu zaczęła się przetłuszczać. Niestety później było już tylko gorzej, bo spojrzałam na zastosowane w nim składniki. Niestety mimo tego, że ma on w sobie kwas hialuronowy oraz witaminy C i E, to zawiera również inne, bardzo niekorzystne dla cery składniki, takie jak np. parafinę. Niestety w tym przypadku jestem na NIE!



Termissa Wyszczuplający balsam antycellulitowy / Polska
250 ml - 38 zł
Wyjątkowa formuła opracowana na bazie bogatej w cenne minerały wody termalnej z Podhala wzbogacona o unikatowy kompleks roślinny DRENALIP zapewnia nawilżenie i odżywienie skóry. Ekstrakt z kawy i aloesu redukuje tkankę tłuszczową i zwiększa jędrność, a zawarte w balsamie ekstrakty z traganka chińskiego, ruszczyku, skórki cytryny i nawłoci przyspieszają metabolizm oraz zmniejszają obrzęki.
Polskie kosmetyki TERMISSA znam bardzo dobrze. Z oferty Termissa szczególnie zadowolona jestem z wody termalnej. Balsamu wyszczuplającego jednak nie miałam wcześniej okazji przetestować, dlatego cieszę się, że mam okazję go wypróbować. Zdążyłam już zauważyć, że nie można stosować go bezpośrednio po depilacji, ale jestem dobrej myśli. Na lato wydaję się być idealny, bo jego konsystencja jest bardzo lekka.


Beauty Droplet Profesjonalna gąbka do makijażu / Hiszpania
25 zł/szt
Gąbka służy do nakładania korektora, podkładu, pudru oraz różu. Specjalne antybakteryjne włókna zapobiegają rozwijaniu się bakterii. Dzięki temu, że gąbka ma zaokrąglony kształt, dociera nawet do trudno dostępnych partii twarzy, np. skrzydełek nosa lub wewnętrznych kącików oczu. Jeśli aplikujesz produkt kremowy, najpierw zmocz gąbkę i odciśnij nadmiar wody.
Szczerze mówiąc, jedynym słusznym przyrządem do nakładania podkładu jest dla  mnie pędzel typy FLAT TOP. Jakoś nie mogę przekonać się do innych narzędzi. Nie mniej jednak, tą gąbeczkę chętnie wypróbuję. Zamierzam też napisać osobnego posta nt. gąbek i innych podobnych 'urządzeń' do nakładania podkładu gdyż w ostatnim czasie znacznie się w tego typu narzędzia uzbroiłam ;)
Trzymajcie mnie za słowo!


Farmona Jantar kuracja do włosów na gorąco / Polska
7 zł - opakowanie
Kuracja na gorąco Jantar jest bogata w składniki aktywne, które odżywiają, wzmacniają i chronią włosy od cebulek, aż po same końce. Opakowanie zawiera: maskę olejową, która intensywnie regeneruje włosy; szampon nawilżający, który przywraca włosom witalność i sprężystość; balsam wygładzający, który nadaje włosom gładkość. Do zestawu dołączony jest również czepek foliowy, który utrzymuje ciepło, ułatwiając wnikanie substancji aktywnych.
Kurację Jantar zastosowałam już w tym samym dniu w którym otworzyłam pudełko. Efekty bardzo mnie zadowoliły, bo włosy były niesamowicie wygładzone, miękkie, lśniące i doskonale się układały. Myślę, że warto w nią zainwestować, jednak od razu powiem, że na długie włosy jedno opakowanie nie wystarczy. Trzeba zastosować przynajmniej dwa lub trzy. Niestety saszetki są bardzo  małe. Dobrze, że cena jest do przyjęcia ;)


Sanase Morelowa maseczka do twarzy / Hiszpania 
10 ml - 38 zł
Maseczka dogłąbnie nawilża, poprawia elastyczność i wyrównuje kolory skóry. Nałóż na oczyszczoną skórę twarzy, zmyj wodą po 15-20 minutach, aby cieszyć się gładką skórą.
Ostatnio bardzo często korzystam z takich maseczek w saszetkach. Mojej cerze bardzo to służy, dlatego tą również chętnie wypróbuję. Jestem ciekawa, jak się sprawdzi, bo z marką Sanase (z tego co pamiętam) jeszcze nie miałam do czynienia, a jej cena jest zaporowa, więc pewnie sama bym się na nią nie skusiła. Mam co do niej wysokie oczekiwania!


W boxie znalazłam również saszetkowe próbki szamponu RADICAL i odżywczego kremu do twarzy Herbal Care.


Jak podoba Wam się sierpniowa Liferia? Skusiłybyście się na tego box-a, a może już się skusiłyście? Jak Wasze wrażenia?

Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie fajny balsam, szkoda tylko, że nie sprawdza się po goleniu.

      Usuń
  2. ja się bardzo rozczarowałam kremem CC ze względu na parafinę na 2 miejscu, oddałam go w inne ręce :-) natomiast balsam Termissy jest dla mnie najciekawszą pozycją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów o tym kremie CC, mam dokładanie to samo odczucie! Cena zaporowa, a skład woła o pomstę do nieba!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!