SHINYBOX - "Where The Magic Happens" - Grudzień 2017

9 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Grudniowe, świąteczne ShinyBox trafiło do subskrybentek tuż przed świętami. Tym razem kartonik jest utrzymanym w kolorystyce złoto-czerwonej, jak przystało na święta. Hasłem przewodnim tego box-a jest: "Gdzie dzieje się Magia". 

Czy w pudełku zadziała się Magia? Za chwilę się przekonacie!


Standardowe pudełko, czyli takie w którym nie znajdują się produkty VIP zawiera 6 pełnowymiarowych produktów i jedną próbkę. Tym razem wewnątrz znalazły się sama kosmetyki pielęgnacyjne, ale jest również coś pysznego i zdrowego.

Zobaczmy zatem co takiego!


Barnangen - Żel pod prysznic i do kąpieli Midsommar
Produkt pełnowymiarowy 400ml/24,99zł

Duże opakowanie pielęgnującego żelu pod prysznic i do kąpieli marki Barnangen jest dla mnie świetną propozycją. Naprawdę się z niego ucieszyłam, bo tą markę już dobrze znam i lubię. Butelka wygląda bardzo ładnie i posiada wygodny dozownik, a sam żel świetnie się pieni i doskonale oczyszcza skórę pozostawiając na niej prześliczny zapach i nie wysuszając jej. Pozycja godna polecenia. Ja używam go z prawdziwą przyjemnością!


TERMISSA woda termalna z Podhala
Produkt pełnowymiarowy 150ml/15zł

Drugi ciekawy produkt, jaki znalazłam w box-ie to woda termalna marki Termissa. Tą markę również doskonale znam i bardzo lubię. Nie jest to dla mnie nowość, bo tą wodę termalną już mam, ale cieszę się, że teraz mam jej pod dostatkiem.


FARMONA - Prestige Care - Koncentrat rozjaśniający
Produkt pełnowymiarowy 15ml/35zł

Tego produktu nie znałam wcześniej i jestem bardzo ciekawa jego długofalowego działania. Jego zadaniem jest rozjaśniać i niwelować przebarwienia na skórze. Mam nadzieję, że poradzi sobie z moimi przebarwieniami, które pojawiły mi się niedawno na szczycie czoła i są dość upierdliwe. Ma on wodnistą i nieco tłustawą konsystencję i z pewnością wystarczy na długo. 


Exclusive Cosmetics - Hydrożelowe płatki pod oczy
Produkt pełnowymiarowy - 4,99zł za zestaw 2szt.

To kolejny produkt, który już doskonale znam. Miałam już te płatki kilka razy i korzystałam z nich często. Moim zdaniem ich działanie jest bardziej relaksacyjne niż pielęgnacyjne, ale na pewno znów je wykorzystam.


Efektima - PEELING I MASKA DO DŁONI
Produkt pełnowymiarowy 2,65 zł/szt

Peeling i maska do dłoni od Efektima to kolejny produkt, którego miałam już okazję używać, ale mimo tego kolejne opakowanie mi się przyda. Zimą zawsze mam problem z suchymi dłońmi, więc przyda im się odrobina intensywnej pielęgnacji.

W box-ie znalazła się również próbka kremu ORPHICA TOUCH.


food by Ann Pocket Energy Bar - KOKOS&KAKAO
Produkt pełnowymiarowy 3,89zł za batonik 35g

Pysznym i zdrowym produktem, który znalazłam w box-ie był batonik Ani Lewandowskiej z kokosem i kakao. Rozprawiłam się z nim tuż po zrobieniu poniższego zdjęcia i żałuję, że nie mam go więcej ;) Dla mnie pycha!



To już cała zawartość świątecznego box-a. Dla mnie nie było zbyt wiele niespodzianek, gdyż wszystkie kosmetyki, nie licząc serum rozjaśniającego Farmony i żelu pod prysznic, już znałam wcześniej. Mimo wszystko, box uważam za udany, gdyż produkty, które w nim znalazłam lubię i chętnie je wykorzystam.



Jak podoba Wam się ten świąteczny box?
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Skorzystałem z wszystkich kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mimo iż większość jest dla mnie powtórkami :D

      Usuń
  2. Z Twojego boxa w oko wpadł mi zel pod prysznic i płatki hydrożelowe pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie kupiłam, bo wszystko mi zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już to pudełko na kilku blogach i mnie ta woda termalna z Podhala najbardziej zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!