ShinyBox - "WINTER WONDERLAND" – Styczeń 2018

5 Komentarzy


Cześć Dziewczyny :)

Już ostatnio pisałam Wam, że kosmetyczne box-y z początkiem roku spełniają moje najśmielsze oczekiwania! Styczniowy ShinyBox "WINTER WONDERLAND" okazał się być strzałem w dziesiątkę. Box skupia się przede wszystkim na pielęgnacji, ale znalazły się w nim również dwa kosmetyki kolorowe. 
W pudełku znalazły się same produkty pełnowymiarowe, jest ich aż 7 i tylko jedna próbka!


Przyjrzyjmy się im zatem bliżej.


Maroko Sklep - Pumeks HAMMAM 
Produkt pełnowymiarowy - 6,52 zł / szt.

Pumeks HAMMAM  to niewątpliwie najbardziej ciekawy i zaskakujący produkt ze styczniowego pudełka! Wygląda naprawdę fascynującą i nietypowo, ale mogę powiedzieć z pełnym przekonaniem, że świetnie się go używa i daje naprawdę dobre efekty. Zimą często zapominamy o pielęgnacji stóp, ale z tym gadżetem czynności związane z zaopiekowaniem się stopami nie są uciążliwe. Ja używam go codziennie i jestem mega zadowolona zarówno z efektów, jak i z przyjemności użytkowania. 
Pumeks ten można nabyć w Maroko Sklep, a naprawdę warto bo kosztuje grosze!



Delia - Kule do kąpieli 
Produkt pełnowymiarowy - 15,60 zł / 3 szt.

Bardzo ucieszyły mnie kule do kąpieli od Delia Cosmetics! Dzięki nim można w łazience urządzić sobie prawdziwe zimowe SPA. Ja już niestety zużyłam wszystkie. Tak bardzo spodobała mi się kąpiel z nimi, że nie mogłam się powstrzymać <3


- 417 Catharsis Rejuvenation Hair Mud Mask
Produkt pełnowymiarowy - 100 zł / 200 ml

Marka -417 często jest spotykana w pudełkach ShinyBox, co mnie bardzo cieszy, bo wszystkie kosmetyki na które trafiłam okazały się fantastyczne! Tym razem w box-ach znalazły się maski do włosów na bazie błota. Dla mnie rewelacja! Jestem mega zadowolona z działania, maska świetnie działa na włosy. Po użyciu włosy są nawilżone, miękkie i delikatne w dotyku. MEGA!


Naobay - Odbudowujący krem pod oczy
Produkt pełnowymiarowy - 105,00 zł / 20 ml

O tym kremie pod oczy myślałam już od dawna, a tu proszę, jaka niespodzianka! Fantastycznie <3
Kram ma doskonały skład, a i działanie w pełni mi odpowiada. Krem genialnie pielęgnuje delikatną skórę okolic oczu!


Miyo - Outstanding Lip Gloss Błyszczyk Do Ust 
Produkt pełnowymiarowy - 11,99 zł / 4 ml

To jedyny produkt z pudełka bez którego bym się obyła. Nie przepadam za błyszczykami, zdecydowanie wolę pomadki i to najlepiej o matowym wykończeniu. Nie przeszkadza mi jednak jego obecność w box-ie. Na pewno znajdę kogoś, kto ucieszy się z takiego prezentu :)

So Chic! Lakier do paznokci Gel Effect
Produkt pełnowymiarowy - 7,99 zł / 10 ml

Jeśli chodzi o lakier do paznokci, to mimo, iż zazwyczaj używam lakierów hybrydowych, to jestem zadowolona. Trafiła mi się przepiękna, ponadczasowa czerwień <3 Kolor  i jego odcień jest naprawdę cudowny i zdecydowanie będę go używać. 


Efektima Pharmacare - Delikatne chusteczki
Produkt pełnowymiarowy - 1,64 zł / 2 szt.

W pudełku znalazłam również dwa opakowania delikatnych chusteczek do pielęgnacji okolic intymnych. Mimo, iż sama pewnie bym się na nie nie skusiła, bo ciąża i tego typu historie są już dawno za mną, ale myślę, że będę miała okazję je wypróbować. 


To już cała zawartość styczniowego ShinyBox-a. Jak Wam się podoba?
Czy jesteście równie pozytywnie zaskoczone!
Dla mnie zawartość jest fantastyczna, oby tak dalej Shiny <3


Pamiętajcie, że pudełka ShinyBox możecie zamawiać na Shinybox.pl


Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Pumeks i kule bym tylko przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska do włosów i krem pod oczy też są mega ! :)

      Usuń
  2. Ten pumeks faktycznie jest interesujący. Ciekawi mnie też maska do włosów z -417

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam to pudełko na kolejnych blogach i mam coraz większą ochotę na te kule :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!