beGLOSSY - Esencja Urody - Maj 2018

26 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Na majowego beGLOSSY Esencja Urody musiałyśmy czekać bardzo długo, ale w końcu dotarł. Opóźnienie związane było z wprowadzeniem nowych kartoników w których otrzymujemy kosmetyki. Muszę przyznać, że nowe logo beGLOSSY bardzo mi się podoba, ale nie tylko logo, bo i cała zawartość majowego box-a jest w mojej ocenie świetna!


W majowym box-ie znalazło się sześć produktów, w tym 2 pełnowymiarowe, 3 miniatury, ale całkiem sporych rozmiarów  i jedna maleńka miniaturka.


ECONTOUR PĘDZEL OVAL 3
Produkt pełnowymiarowy 29,99 zł/szt.

Z tego pędzla ucieszyłam się najbardziej, bo podkład nakładam jedynie pędzlami. Jakoś nie mogę przekonać się do gąbeczek, albo nie trafiłam jeszcze na taką, która by mnie zadowoliła. Pędzla używam od tygodnia i stwierdzam, że jest całkiem niezły i wygodny, ale dla mnie trochę zbyt sztywny. Włoski są mięciutkie i delikatne, ale bardzo zbite. Potestuję sobie go jeszcze, może się "wyrobi" ;)



BANDI - KREM DO TWARZY - GOLD PHILOSOPHY
Travel Size 30 ml - 94 zł/ 50ml

Jego zadaniem jest regeneracja i ujędrnienie skóry, ma on redukować i wygładzać wszystkie typy zmarszczek, odżywiać, nawilżać i wygładzać skórę twarzy. Przeznaczony jest dla skóry 40+, ale i tak mam zamiar go wypróbować . Bardzo zainteresowało mnie jego działanie i nie omieszkam przetestować go na sobie. Poza tym, jego opakowanie wygląda pięknie dzięki motywowi czarnej koronki, która się na nim znajduje.
W box-ie znalazła się wersja Travel Size, ale jest ona sporych rozmiarów bo ma, aż 30 ml.


LUBA - ANTYPERSPIRACYJNE CHUSTECZKI Z JONAMI SREBRA
Produkt pełnowymiarowy - 6,49 zł/ 15 szt

Kolejny produkt to opakowanie chusteczek antyperspiracyjnych marki LUBA. W pudełku z lutego znajdowały się również chusteczki tej marki, ale do demakijażu. Pamiętam, że byłam z nich zadowolona. Teraz jestem bardzo ciekawa tych antyperspiracyjnych. Czasem zdarzają mi się sytuacje podbramkowe i wtedy chętnie je wypróbuję. Już mają wygodne miejsce w torebce ;)


NIVEA - PŁYN MICELARNY
Travel Size -100 ML - 8,99 zł/ 100 ml

Płynów micelarnych nigdy za wiele, a ten świetnie sprawdzi się podczas wyjazdu dzięki niewielkiemu opakowaniu. Jest on przeznaczony dla cery wrażliwej i nadwrażliwej. Mam nadzieję, że mimo to będzie skuteczny. Opinie ma bardzo dobre!


SCHWARZKOPF - MAD ABOUT WAVES SEA BLEND TEXTURIZING SPRAY
Travel Size 50 ml, 68 zł/ 200 ml

W box-ie znalazł się również spray do włosów falowanych. Ma on naturalnie podkreślać skręt loków i nadać im wygląd jak po wyjściu z morza. Póki co, ja z niego nie skorzystam. Mam jeszcze za krótkie włosy.


URIAGE KREM DO MYCIA CREME LAVANTE 
Miniaturka 8ML -  61,49 zł/ 500ml

W box- ie znalazła się również miniaturka URIAGE z kremem do mycia, ale jest ona tak mikroskopijna, że raczej z niej nie skorzystam. Osiem mililitrów, jak na próbkę kremu myjącego to zdecydowanie zbyt mało ;)


Jak Wam się podoba majowe beGLOSSY? Ja jestem najbardziej zadowolona z pędzla, płynu micelarnego i chusteczek antyperspiracyjnych. Podoba mi się również krem BANDI.
Nie skorzystam jedynie ze sprayu Schwarzkopf i miniaturki URIAGE.




Wartość majowego pudełka to ok. 126zł, a beGLOSSY Esencja Urody można kupić za 39-49zł  
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Przy używaniu płynów micelarnych z Nivea piecze mnie twarz, ale ich płyny dwufazowe uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam właśnie dwufazowy i był ok. Miceli nie znam, ale ten jest dla skóry wrażliwej, to powinno byc ok

      Usuń
  2. Strasznie śmieszny zbieg okoliczności :)
    U mnie dziś też be glossy i mam podobne paznokcie do Ciebie :D
    Mi się pudełeczko bardzo spodobało i skorzystam ze wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, super! Ja też wszystko z przyjemnością wykorzystam :)

      Usuń
  3. Podoba mi się najbardziej ten krem Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość dziewczyn jest nim zainteresowana z tego co widzę :)

      Usuń
  4. Mam ten płyn Nivea i jestem ciekawa jak się spisze, bo zazwyczaj ich dwufazówki i nie tylko stricte do oczu pieką mnie niemiłosiernie :(
    Szczoteczka do makijażu mnie ciekawi, mam podobną do spróbowania, ale jeszcze się za nią nie zabrałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie otwierałam, bo chcę zużyć ten z którego korzystam obecnie, ale dam znać :)

      Usuń
  5. W sumie to tylko pędzel mnie zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw bardzo trafia w mój gust!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo pozytywnie, shiny może się schować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat zawartosc tego pudelka mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie zamawiałam boxów, ale zawartość tego jest całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt nivea - ten płyn micelarny - naprawdę fajny i za niską cenę więc jak najbardziej tak.
    A ten spray shwarzkopf musze sprawdzić. Mało jest dobrych produktów do loków niestety - albo są za cieżkie, albo jeszcze gorzej - puszą włosy i wygląda się jak z sianem na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam loków, więc nie mam na czym sprawdzić :(

      Usuń
  11. Jedynie krem fajny a reszta taka sobie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetna sprawa takie pudełeczko :) Ja to teraz szukam delikatnych kosmetyków, bo miałam ostatnio wykonywaną depilację laserową i pani kosmetolog zaleciła używania tylko tych delikatnych kremów i balsamów. Jak interesuje Was depilacja laserowa to zachęcam do sprawdzenia tego artykułu http://www.gdansk4u.pl/depilacja-laserowa-gdynia-poznaj-laser-vectus/

    OdpowiedzUsuń
  13. No zawsze się zastanawiałam jak to jest z tym pędzlem. Zawsze miałam problem z konturowaniem, może to by mi pomogło poradzić sobie z pudrem brązującym...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super pędzel, nigdy takiego nie używałam, chyba pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!