ShinyBox - THINK PINK - Październik 2018

12 Komentarzy

 Cześć Dziewczyny :)

W zeszłym tygodniu przywędrowało do mnie październikowe pudełko ShinyBox. Jak co roku, październikowy box opatrzony jest hasłem: THIN PINK! Październik to bowiem miesiąc różowej wstążki. W tym czasie, również ShinyBox realizuje działania mające na celu zwiększenie świadomości wśród kobiet na temat raka piersi.

W październikowym wydaniu pudełka znalazło się 6 produktów, a wszystkie z nich okazały się był pełnowymiarowe! 
Wszystkie ambasadorki ShinyBox w pudełkach znalazły również 3 dodatkowe kosmetyki niespodzianki, zanim jednak Wam o nich opowiem, przedstawię standardowy zestaw!

Olimp Labs - Suplement diety APECONTROL
Produkt pełnowymiarowy- 31,50zł/opak.

Na początek dość kontrowersyjny produkt, jakim jest suplement diety sprzyjający odchudzaniu. Wiem, że nie wszystkie dziewczyny będą z niego zadowolone, a może nawet większość nie będzie. Ja jestem jednak w tej drugiej grupie i się z tego ucieszyłam. Od dwóch tygodni walczę o spadek masy ciała i myślę, że ten suplement może mi jeszcze w tym pomóc. Z chęcią go wypróbuję i nawet jeśli nie pomoże to z pewnością mi nie zaszkodzi. Najważniejsze jest to, że trwam w moim postanowieniu rezygnacji z cukru i codziennych treningów. 
Mam zamiar zażywać go codziennie z rana. Zobaczymy, jak z efektami, ale jestem dobrej myśli. Czy z nim, czy bez niego wytrwam w moim postanowieniu, a jeśli on dodatkowo pomoże to tym lepiej!


Biotaniqe - Dermoskin Expert - Naturalny krem odżywczy
Produkt pełnowymiarowy - 10,49zł/szt

Kolejny produkt to krem marki Biotaniqe, który w inteligentny sposób wspiera mikroflorę skóry, długotrwale i dogłębnie ją nawilża, odżywia oraz chroni. Po jego użyciu, skóra ma być wygładzona i silnie zregenerowana, a jej podrażnienia złagodzone. Mam wrażenie, że ten krem jest w każdym kosmetycznym pudełku, jakie ostatnio wychodzi na rynek. Szczerze mówiąc to już moje trzecie opakowanie ;)
Używałam już tego kremu wiele razy i zgadzam się, że jest bardzo dobry i wyjątkowo przyjemnie się go używa, ale mam wrażenie, że kolejne opakowanie za chwilę wyskoczy mi z lodówki ;)
Jestem na TAK, ale nie do przesady ;)


Delia Cosmetics -  Krem do rąk i paznokci wygładzający z d-panthenolem
Produkt pełnowymiarowy - 3,90zł/75ml

Kolejny kosmetyk to krem do rąk znanej nam doskonale marki Delia Cosmetics. Jesienią i zimą kremy do rąk to zawsze dobry pomysł, więc z tego gagatka bardzo się cieszę, tym bardziej, że świetnie się wchłania i regeneruje skórę, a przy tym bardzo ładnie pachnie. Sama pewnie nie zdecydowałabym się na jego zakup w drogerii, bo krzykliwe opakowanie raczej bym mnie nie zachęciło, dlatego dobrze, że ten krem pojawił się w box-ie, bo okazał się świetny.  Doskonale sprawdzi się w torebce i na biurku w pracy! 


Kontigo Pomadka Moov Liquid Lips Matter Show-off
Produkt pełnowymiarowy - 18,99zł/5,5ml (produkt wymienny 1z4)

Marki MOOV dostępna w drogerii Kontigo. W box-ie znalazła się matowa pomadka w pięknym kolorze fuksji. Pomadka na ustach wygląda naprawdę obłędnie i jest bardzo trwała. Uwielbiam ten kolor oglądać na ustach u innych dziewczyn, ale dla mnie jest niestety trochę za mocny i zbyt wyrazisty. Zdecydowanie wolę bardziej stonowane kolory. Myślę, że mimo wszystko użyję jej na wyjątkowe okazje, bo jest naprawdę obłędna!

W innych wariantach pudełek można było znaleźć:
Odżywkę do włosów You-niverse - Utrwalenie koloru 
Szampon You-niverse - Utrwalenie koloru
lub
Błyszczyk do ust Rosie.


Il Salone Milano - Odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych
Produkt pełnowymiarowy - 34,99zł/200ml (produkt wymienny 1 z 8)

Kolejny produkt, jaki znalazłam w box-ie to odżywka do włosów w spray-u. Zawsze bardzo chętnie testuje wszelkie produkty do włosów, więc i z tego jestem zadowolona, choć nie mam pewności jak szybko z niego skorzystam. Na chwilę obecną mam bardzo dużo odżywek do włosów w spray-u, które czekają na wypróbowanie. 

W innych wariantach pudełek można było znaleźć:
Krem do włosów normalnych i suchych ICONIC
Maskę regenerującą do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych CON CHERATINA MASCHERA
Regenerujący olejek do włosów CON CHERATINA
Regenerujący szampon do włosów CON CHERATINA
Maskę regenerującą do włosów suchych i zniszczonych MASCHERA SUPREME MASK
Szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych GLORIOUS SHAMPOO
lub
Maskę do włosów farbowanych MEMORABLE MASK


Bee Natural - Balsam do ust Granat
Produkt pełnowymiarowy - 10,99zł/4,2g 

W wszystkich wariantach pudełek znalazł się balsam do ust marki Bee Natural. Jest to w 100% naturalny balsam do ust z woskiem pszczelim, który ma regenerować usta, natłuszczać je i wygładzać. Produkty tej marki są dostępne jedynie w drogeriach Rossmann.
Ja zawsze się cieszę z balsamów do ust, więc i ten również wywołał uśmiech na mojej twarzy. Jeszcze bardziej się ucieszyłam, kiedy poznałam jego właściwości. Okazało się, że doskonale chroni on usta przed wysuszeniem i świetnie je nawilża i natłuszcza, a w dodatku długo się na nich trzyma. Naprawdę polecam! Jeśli natkniecie się na niego w Rosku, to wrzucajcie do koszyka! Będziecie zadowolone!


Poza kosmetykami w box-ie znalazłam również ulotkę która umożliwia bezpłatne wywołanie 25 odbitek cyfrowych w CAWE FOTOŚWIAT (Fotojoker). Na pewno ją wykorzystam i to już niedługo!


Kolejna ulotka, jaką znalazłam w pudełku to kupon zniżkowy na kurs zdrowego odżywiania. Jeśli macie ochotę, to korzystajcie. Kupon z kodem na poniższym zdjęciu  :) Podejrzewam, że jest on jednorazowy, więc kto pierwszy, ten lepszy.


Jak już wspominałam na początku, boxy Ambasadorek zostały wzbogacone dodatkowo o 3 kosmetyki. Ja jestem wręcz zachwycona, bo nie spodziewałam się, aż tak fantastycznych produktów! Przyznam się, że kiedy zobaczyłam te kosmetyki w pudełku to szczęka mi opadała i miała duże problemy zanim się podniosła.

Naturativ - Krem do twarzy 360°AOX  
Produkt pełnowymiarowy - 192 zł

Z pierwszym kosmetykiem miałam już do czynienia w zeszłym roku i bardzo się cieszę, że znów wkroczył do mojej zimowej pielęgnacji. Ten krem jest niezastąpiony w przypadku cery narażonej na miejski stres i klimatyzowane pomieszczenia. Zawiera kompozycję trzech tłoczonych na zimno olejów: wiesiołkowego, winogronowego i z lnianki siewnej. Oleje te bogate w kwasy omega-3, omega-6 i omega-9, znane są z właściwości przeciwutleniających i opóźniających procesy starzenia oraz regenerujących, łagodzących, nawilżających i stymulujących procesy naprawcze w skórze, m. in. regulujących prace gruczołów łojowych. Regularne stosowanie Kremu 360°AOX  widocznie poprawia wygląd skóry. Sprawia, że wydaje się bardziej gładka, ujędrniona i rozjaśniona.



LiqPharm - Serum rozświetlające LIQ CC Serum Light 15% Vitamin C BOOST
Produkt pełnowymiarowy - 62 zł

To kolejny kosmetyk z którego niezmiernie się ucieszyłam. Generalnie szukałam dobrego serum z dodatkiem witaminy C. Chodziło mi o zniwelowanie przebarwień po-słonecznych, których nabawiłam się w lecie. To serum chyba przyciągnęłam do siebie myślami. Jestem już po wstępnych testach i mój zachwyt nie mija, bo okazało się, że ten produkt ma w sobie rzeczywiście bardzo wysokie stężenie witaminy C i jest to doskonale odczuwalne po aplikacji.
Oto co o serum mówi producent: serum LIQ CC dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% niezjonizowana witamina C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo.


Horfes - Bursztynowe kryształowe mydełko do ciała 
Produkt pełnowymiarowy - 20 zł

Kolejny i już ostatni kosmetyk, którym zostały uraczone ambasadorki ShinyBox to bursztynowe mydełko marki Horfes. Zostało ono wytworzone ręcznie, wyłącznie z naturalnych składników. Aktywny wyciąg z bursztynu (10%) pielęgnuje ciało, odżywiając je i nawilżając. Zawarte w mydle aminokwasy i składniki mineralne mają działać odżywczo, spowalniać procesy starzenia się skóry.  Mydełko ma bardzo ładny, jakby perfumowany zapach. Pachnie bardzo elegancko i kobieco, a wygląda jak kryształ górski i szkoda mi je wykorzystać. Popatrzę sobie na nie jeszcze trochę zanim je przetestuję :)


Październikowy box bardzo przypadł mi do gustu i jak zwykle jest w nim pełno niespodzianek, a produkty są ciekawe. Poznałam też nowe marki takie jak Bee Natural i Moov, a także LiqPharm i Horfes <3

Zajrzyjcie na stronę shinybox.pl!



Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Zawartość jest okey. Najważniejsze, że shinybox wspiera tak ważną akcję

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak zwykle miłe zaskoczenie i mnóstwo nowości :) To mi się podoba!

      Usuń
  3. Te serum rozświetlające i krem z naturativ najbardziej mnie ciekawią :) Fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. samobadanie piersi jest bardzo ważne, każdy guzek powinien nas zaniepokoić i pokierować do lekarza, kilka lat temu z tego powodu miałam robioną biopsję, która dała dobre wyniki. Też mam ten zestaw i szczególnie ucieszyły mnie dodatkowe kosmetyki dla Ambasadorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaneta, masz absolutną rację! Domyślam się, co musiałaś przeżywać, póki nie otrzymałaś wyniku.

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten krem do rąk z Delii. Ma ładny zapach i opakowanie ;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo go polubiłam za zapach i działanie, a także przyjemność stosowania. jestem bardzo miło zaskoczona!

      Usuń
  6. Super zawartość, sama chętnie sprawdzę niektóre produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!