BeGlossy - Good Vibes Only - Lipiec 2019 + KOD RABATOWY!

10 Komentarzy

Cześć Dziewczyny :)

Na lipcowe beGLOSSY czekałam z niecierpliwością i z całym przekonaniem oznajmiam, że się nie zawiodłam! Hasłem przewodnim najnowszego box-a jest “Good Vibes Only”, czyli w wolnym tłumaczeniu “tylko dobre wibracje”, a hasło to zachęca do  pozytywnego myślenia i optymistycznego nastawienia bez hejtu i nienawiści. Hasło najnowszego beGLOSSY przypomina nam, że szczęście to cieszenie się małymi rzeczami, spędzanie czasu z bliskimi nam ludźmi i akceptacja siebie samego.
Niby to takie banalne i proste, ale jakże często o tym zapominamy, dlatego warto jak najczęściej sobie o tym przypominać!

W lipcowym box-ie znalazłam 6 różnorodnych, pełnowymiarowych  kosmetyków, a wśród nich kosmetyki pielęgnacyjne, jak i do makijażu, a nawet pędzel! Chodźcie dalej i zobaczcie same!


Zacznę od makijażu :)
 
Beauty Look- pędzel Black Onyx 3
Produkt pełnowymiarowy - 10 zł/szt.

Pędzle do makijażu ucieszyły wiele subskrybentek beGLOSSY. W zależności od wersji pudełka można było w nim znaleźć różne rodzaje pędzli do makijażu. Ja trafiłam na pędzelek do cieni tzw. kuleczkę, ale w innych zestawach można było trafić np. na pędzel do pudru, czy różu. Moja kuleczka służy do bardzo precyzyjnego nakładania cieni i nie bardzo będę miała okazję ją wypróbować w najbliższym czasie, ale co się odwlecze, to nie uciecze ;)
Pierwszy raz mam styczność z pędzlami tej marki i jestem ciekawa, czy są solidne. Mam nadzieję, że okażą się dobrym sprzętem za niską cenę.

Pierre Rene - cień do powiek Chic - 149 Egyptian Sun
Produkt pełnowymiarowy - 9,99 zł/ szt.

Kolejny makijażowy drobiazg to cień do powiek marki Pierre Rene. Podobnie, jak w przypadku pędzli, w zależności od wersji pudełka można było trafić na różne kolory cieni. Ja w swoim box-ie znalazłam przepiękny, lśniący odcień 149 Egyptian Sun. Jestem z niego niebywale uradowana gdyż idealnie wpisał się w letni czas i przepięknie lśni na powiekach, doskonale się ich trzyma, a jego nakładanie to bajka! Jest aksamitny i doskonale przylega do skóry.


Tołpa Dermo face - maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości
Saszetka 
Cena: 9,99 zł/25 ml

Jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne, to jednym z nich okazała się maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości. Jednak w przypadku tego produktu pojawił się niewielki zgrzyt. W zapowiedzi box-a Good Vibes Only pojawiła się informacja o tym, że kosmetyk tołpa będzie w tubce, a w pudełku zamiast tubki znalazła się maseczka w saszetce. beGlossy jednak stanęło na wysokości zadania i obiecało, że maska w tubce pojawi się w kolejnym box-ie.

Nature Box - Żel pod prysznic
Produkt pełnowymiarowy - 16,99 zł/385 ml


W każdym box-ie pojawiła się także ogromna butla pięknie pachnącego żelu pod prysznic od Nature Box, oczywiście warianty zapachowe były rożne (morela, makadamia lub granat). Ja trafiłam na wersję makadamia.


L'Oreal Paris - Colorista Washout
Produkt pełnowymiarowy - 28,99 zł/80 ml

Zmywalne, kolorowe farby do włosów od L'Oreal - Colorista Washout, to HIT ostatnich miesięcy. Kolorowemu szaleństwu nie ma końca! Na sklepowych półkach jest ich pełno, a i odcieni jest niezliczenie wiele. Przyznam się, że i ja im uległam i skupiłam się na jeden z wariantów kolorystycznych. W zależności od pudełka, można było trafić na różne kolory farb. Ja niestety trafiłam na błękity odcień dla jasnych blondynek i na moich włosach będzie on zupełnie niewidoczny, ale z pewnością znajdę kogoś, komu się przyda!

Aussie - Scent-sational Conditioning Mist - Jaśmin
Produkt pełnowymiarowy - 28,99 zł/95 ml

Ostatni produkt z lipcowego box-a to fantastyczna i przepięknie pachnąca mgiełka do włosów od Asusie. W zależności od pudełka można było trafić na jeden z trzech wariantów: Gładkość, Blask lub Ochrona. Ja trafiłam na gładkość i bardzo się z tego ucieszyłam.


Lipcowe beGLOSSY okazało się spełnić oczekiwania wyjątkowo dobrze. Ja jestem zadowolona ze wszystkich produktów, jakie znalazłam w box-ie. No może poza odcieniem farby do włosów, który zupełnie mnie nie usatysfakcjonował, ale sam pomysł na umieszczenie jej w pudełku uważam za doskonały. Generalnie pudełko okazało się być bardzo wakacyjne i urozmaicone.

Na koniec mam dla Was jeszcze małą niespodziankę, a mianowicie kod rabatowy 10 zł na subskrypcję BeGlossy, wtedy pudełko będzie kosztowało 39 zł, a dostawa jest zawsze darmowa. Kod jest ważny do 31.07.2019. 
Treść kodu: 
BL10ASIABLOG


Buziaki :*
Nowszy postNowszy post Poprzedni postStarszy post Strona główna

10 komentarzy:

  1. Ja trafiłam na różową farbę, ale zastanawiam się czy zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzo ludzi nie lubi kiedy w boxach dostaja zele pd prysznic, mnie to osobiscie nie przeszkadza poniewaz czasami sa to zele po ktore sama bym nie siegla a zawsze fajnie wyprobowac cos nowego. Ten wyglada bardzo ciekawie i chetnie bym wyprobowala .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie. Czasem nie przyszłoby mi do głowy, aby kupić jakiś żel pod prysznic, albo inny kosmetyk, a jak znajdę go w box-ie to często okazuje się, że jest genialny i później go kupuje często.

      Usuń
  3. Fajna zawartość, jedynie z farby bym nie skorzystała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z farby również niestety nie skorzystam, mam za ciemne włosy.

      Usuń
  4. Całkiem niegłupie jest to pudełko, chociaż nie wszystkie kosmetyki byłyby dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pewnością nie skorzystam z farby, ale resztę używam :)

      Usuń
  5. Ja trafiłam na różową pastelową farbę i na żel pod prysznic o zapachu granatu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!